Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:43

Rekordowy Rowerowy Maj

Rekordowe wyniki siódmej edycji Rowerowego Maja w Warszawie – ponad 111 tys. młodych uczestników z 501 stołecznych placówek oświatowych wykręciło ponad 2,5 miliona aktywnych przejazdów. Żoliborska podstawówka - SP nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. „Alek” zwyciężyła w kategorii mniejszych szkół!
Rekordowy Rowerowy Maj
Podsumowanie akcji Rowerowy Maj

Autor: Szymon Pulcyn

Źródło: UM Warszawa

W tym artykule przeczytasz o:

  • akcji Rowerowy Maj w Warszawie
  • zwycięzcach wśród szkół i przedszkoli
  • nagrodach do zdobycia
  • finałowym pikniku

W tegorocznej edycji kampanii wzięło udział ponad 111 tys. młodych warszawiaków z 501 stołecznych placówek. Wśród nich było 272 przedszkola i 229 szkół podstawowych. To kolejny rekord – w tym roku zgłosiło się o 60 placówek więcej niż w poprzedniej edycji. W Rowerowym Maju udział bierze już łącznie ponad 70 proc. publicznych szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Warszawy.

Rekordowe liczby

Do udziału w Rowerowym Maju zgłosiło się w tym roku aż 501 placówek, w tym 272 przedszkola i 229 szkół podstawowych. Łącznie 111 731 aktywnych uczestników zrealizowało łącznie 2 535 556 przejazdów. W maju 2024 roku 49 proc. wszystkich możliwych podróży do warszawskich szkół i przedszkoli biorących udział w akcji zostało zrealizowanych aktywnie. To o 5 punktów procentowych więcej niż przed rokiem.

Pełną, 100-procentową frekwencją pochwalić się może ponad 4 tysiące uczniów i przedszkolaków, co w sytuacji, gdy w wielu szkołach w maju były dni wolne w związku z egzaminami 8-klasistów, jest świetnym wynikiem. W aż 881 klasach i w 530 grupach przedszkolnych aktywny udział w kampanii wzięły wszystkie dzieci.     

Zwycięzcy tegorocznej kampanii w poszczególnych kategoriach to:

  • Szkoła „mała”: Szkoła Podstawowa nr 391 im. Macieja Aleksego Dawidowskiego ps. „Alek” (Żoliborz) z ogólną frekwencją 70,5 proc.
  • Szkoła „średnia”: Szkoła Podstawowa nr 173 im. Górników Polskich (Wesoła) z frekwencją 76,39 proc.
  •  Szkoła „duża”: Szkoła Podstawowa nr 403 (Wola) z frekwencją 74,7 proc.
  • Przedszkola:
  1. Przedszkole nr 253 „Akademia Pana Kleksa” (Wola) z frekwencją 86,9 proc.
  2. Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 65 „Tarchominek” (Białołęka) z frekwencją 86,3 proc.
  3. Przedszkole nr 364 „Pod Tęczą” (Bielany) – frekwencja 84 proc.

Aktywne nagrody za aktywne przejazdy

Udział w kampanii to powód do satysfakcji i zadowolenia, ale też szansa na zdobycie nagród, takich jak m.in. zabawa w parku trampolin, możliwość udziału w treningu kolarskim, wizyta w muzeum czy teatrze, udział w warsztatach lub spotkaniu ze znanym sportowcem.

W każdej placówce biorącej udział w kampanii organizatorzy nagradzają po jednej klasie lub grupie przedszkolnej z najwyższą frekwencją. Z nagrody będzie mogła skorzystać cała klasa lub grupa, co jest świetną okazją do integracji i wspólnego świętowania sukcesu.

Dodatkowo, w trzech najaktywniejszych szkołach, po jednej z każdej kategorii, za ponadprzeciętne zaangażowanie i wysoką frekwencję w kampanii, najaktywniejsze klasy otrzymują nagrodę główną w postaci jednodniowej wycieczki z Manufakturą Przygody. Z kolei w trzech przedszkolach z najwyższą frekwencją wyróżnieniem dla najaktywniejszych grup będzie wycieczka do rodzinnego Parku Rozrywki i Wypoczynku Sady Klemensa. Na uczestników czekają także nagrody indywidualne – kupony zniżkowe i bezpłatne wejściówki. Wystarczy okazać dzienniczek z naklejkami uzyskanymi za aktywne dojazdy. Im więcej naklejek, tym lepiej, ale nagrody są już od pięciu przejazdów. 

Finałowy piknik

To już tradycja, że warszawski Rowerowy Maj kończy się piknikiem, który w tym roku odbędzie się 16 czerwca na Targówku, w Parku Bródnowskim. Wydarzenie rozpocznie się wspólnym przejazdem, który wystartuje spod Stadionu Narodowego. Mogą wziąć w nim udział rowerzyści, jak i osoby poruszające się na hulajnogach, rolkach, wrotkach, czy deskorolkach.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.