Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 08:42

Iga Włodkowska walczy z endometriozą!

Trwa zbiórka na kontynuację leczenia i rehabilitację dla tegorocznej kandydatki na Żoliborzankę Roku - Igi Włodkowskiej, która od lat walczy z zaawansowaną endometriozą.
Iga Włodkowska walczy z endometriozą!

Źródło: Iga Włodkowska FB

W tym artykule przeczytasz o:

  • Idze Włodkowskiej
  • zbiórce na kontynuację jej leczenia i rehabilitację

Iga Włodkowska ma 30 lat. W tegorocznej edycji naszego plebiscytu na Żoliborzankę Roku zajęła trzecie miejsce. Jest artystką wizualną i projektantką sztuki użytkowej. W 2022 roku została wicemistrzynią świata jako profesjonalista w projektowaniu sprzętu wideo, w 2023 utrzymała tytuł. Otrzymała tytuł i odznakę honorową World Design Consortium. Obecnie wciąż zajmuje 2. miejsce w światowej klasyfikacji projektowania produktów wideo wśród profesjonalistów. Endometrioza skreśliła zbyt wiele w jej życiu, chciałaby ochronić kolejne pokolenia kobiet od spirali cierpień spowodowanych endometriozą. Wydała tomik gwarowych utworów lirycznych „Wenojeno” poruszających tematykę endometriozy. Jest też certyfikowaną członkinią World Design Consorcium i International Association of Designers, a także Ambasadorką Fundacji Pokonać Endometriozę na Warszawę. 

Gdy szła ulicą słyszała gratulacje z okazji ciąży, mimo że w niej nie była. Miała endobelly, czyli charakterystyczne i bolesne wzdęcia brzucha towarzyszące endometriozie. Mając 12 lat zastanawiała się, czy jak będzie wyglądała brzydko, to będzie mniej bolało... Iga przeszła do dziś już pięć operacji endometriozy, w tym trzy ratujące życie. Dzięki niesamowitej pracy lekarzy udało się uniknąć najgorszego, ale droga do pełnego zdrowia wciąż jest przed nią.

Podczas wielogodzinnych operacji usunięto endometriozę głęboko naciekającą z wiązadeł krzyżowo-macicznych, moczowodów, otrzewnej, odpreparowano nerwy i tętnicę brzuszną, usunięto zwapnione tkanki i zrosty w okolicach bioder, wykonano resekcje kątnicy i części esicy, usunięto guz odbytnicy, odpreparowano jelita zrośnięte z jajnikiem, wiązadłem i lewym biodrem.

Rehabilitacja po tak złożonych operacjach jest niezwykle długa i wymagająca. Iga codziennie stawia ogromny wysiłek, by powrócić do pełnej sprawności. Endometrioza w okolicy nerwu przepony wciąż wymaga konsultacji i leczenia. Walka toczy się na kilku frontach, trwa już kilkanaście lat. Pragniemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, by jej życie było pełne radości i zdrowia. Niestety, budżet nie pozwala na pełne pokrycie wszystkich niezbędnych kosztów dalszego leczenia i rehabilitacji.

Iga jako warszawska Ambasadorka Fundacji Pokonać Endometriozę walczy o zmiany systemowe, które umożliwią leczenie i diagnozę endometriozy w ramach NFZ i pomaga innym kobietom chorym na endometriozę. Dzieląc się publicznie swoją historią, chce zwiększać świadomość na temat tej choroby. Iga nie jest jednak tylko endo-wojowniczką. Choroba jej nie definiuje. 

- Teraz gdy potrzebuje wsparcia, będziemy wdzięczni za każdą formę pomocy. Dziękujemy za Waszą życzliwość. Wasze dobre gesty sprawiają, że Iga czuje się otoczona miłością i siłą, co jest niezwykle ważne w trudnym okresie, przez który teraz przechodzi. Razem możemy pomóc Idze pokonać te przeciwności losu i wzmocnić jej działania. Dajmy jej szansę na pełne życie! - piszą przyjaciele Igi Włodkowskiej apelując o wpłaty na trwającą zbiórkę pieniędzy na kontynuację leczenia i rehabilitację.  Zbiórka prowadzona jest na stronie fundacji Siepomaga. Przyłączamy się do tego apelu i zwracamy się do wszystkich naszych czytelników z gorącą prośbą o wsparcie dla niezwykłej żoliborzanki, która od lat dzielnie zmaga się z chorobą. 

 - Kolejna, szósta już operacja mogłaby być dużym ryzykiem, ale endometrioza nie odpuszcza i za pół roku dowiem się czy nie będzie mimo to koniecznością. Przechodzę na silniejsze leki i zobaczymy, jak organizm zareaguje, a przez ten czas muszę wzmocnić swój organizm i zebrać, ile się da sił. Dzięki za każde wsparcie, część zebranej kwoty wydałam już na badania i leki, turnus rehabilitacyjny na razie w strefie marzeń - pisze sama Iga Włodkowska. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.