Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 16:59

Weekend na Żoliborzu: Jak wyglądało życie dzielnicy w II RP, koncertowa niedziela i kolejne wydarzenie z cyklu „Żoliborskich Spotkań z Mistrzami”

Co robić w weekend na Żoliborzu? Przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów na spędzenie wolnego czasu!

Piotr Ornoch - wieczór autorski pt. „Wszystkie ryby świadomości”

„Dziać się będzie wiele różnych rzeczy: publiczne czytanie (ze zrozumieniem i bez - wg uznania) wierszy; rozmowa z autorem, prowadzona przez dr Justynę Smoleń-Starowieyską; tendencyjne pytania i zbywające odpowiedzi z sali i ze sceny” – czytamy w zapowiedzi wieczoru autorskiego Piotra Ornocha. „Wszystkie ryby świadomości” to najnowszy tomik wierszy Piotra Orocha, w których jako wszechświat widzi morze pełne dziwnych i różnorodnych tworów.

Wieczór promocyjny uświetnią muzycy m.in. z „Cojam Cajon”. Swoją obecność zapowiedziały postaci warszawskich scen. Muzycznych wrażeń może być jeszcze więcej. „Od strony artystyczno-wizualnej Wieczór uświetni obecnością swoją i kilku swych obrazów polska malarka, mieszkająca na co dzień w Norwegii, Anna Róża Gurowska. Artystka ma swój wkład w "Wszystkie ryby świadomości". Namalowała obrazek na okładkę” – zapowiadają organizatorzy.

27 kwietnia (sobota), godz. 18:00
PraCoVnia Art-Club

Żoliborz w II RP

Obchody Światowego Dnia Książki na stałe wpisały się w warszawski kalendarz imprezowy. Tegoroczna edycja obfituje w wiele wydarzeń związanych z literaturą i poezją. W całej stolicy od czwartku do niedzieli organizowane są wspólne czytania czy wieczory autorskie. Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych, jest formą świętowania wszystkich stołecznych moli książkowych w tym tych z Żoliborza.

To właśnie tu odbędzie się wykład Piotra Wierzbickiego, autora facebookowej strony „Warszawa na Wyrywki”, poświęcony Żoliborzowi międzywojennemu. Opowiedziane historie zilustrują zdjęcia i ryciny.

27 kwietnia (sobota), godz. 19:00
Nowy Rozdział, Rydygiera 11 lok. U2

Spacer po Cmentarzu Wojskowym

-Żołnierze powstań narodowych, działacze niepodległościowi, pisarze, poeci, uczeni, artyści i duchowni. To właśnie tu spoczywają – zaznacza Hubert Smoczyk, twórca Warszawskiego Zaułka i przewodnik miejski. Cmentarz Wojskowy na Powązkach to miejsce spoczynku wielu postaci, których historia i czyny stanowią dzisiaj niezwykłą opowieść o odległych latach.

28 kwietnia (niedziela), godz. 12:00
Zbiórka przed główną bramą Cmentarza Wojskowego, od strony ulicy Powązkowskiej

Żoliborskie Spotkanie Z Mistrzami

To cykl spotkań z ludźmi działającymi w obszarze kultury i sztuki. Jest to jeden ze zwycięskich projektów stołecznego budżetu obywatelskiego.

Spotkania mają formę warsztatów, koncertów czy po prostu spotkań. Najbliższym gościem „Żoliborskich Spotkań Z Mistrzami” jest aktorka. Hanna Klepacka zajmuje się m.in. reżyserią spektakli, komponowanie muzyki i pisaniu scenariuszy. W swojej działalności artystycznej ma na koncie wiele występów w serialach, filmach i na deskach teatrów.

28 kwietnia (niedziela), godz. 19:00
Tęcza od kuchni

Koncert Finalistów Szafy

Szafa to festiwal muzyczny, w którym biorą udział szkolne zespoły z całej Warszawy. Na pomysł zorganizowania wydarzenia wpadli uczniowie z X LO im. Królowej Jadwigi w Warszawie. Organizowany jest z powodzeniem od trzech lat.

Zwycięzcy festiwalu w najbliższą niedzielę odwiedzą Żoliborz. Koncert zagrają trzy zespoły. Scenę klubu Potok opanuje zwycięzca oraz laureat nagrody publiczności festiwalu Szafa, zespół „Afekt”. Na tym nie koniec! Koncert zagrają We're Hiding In Your Garden i Aberkane, którzy zajęli na festiwalu kolejno drugie i trzecie miejsce.

28 kwietnia (niedziela), godz. 18.30
Potok: Drugi Dom Ludzi Rocka


57176804_2377126999004468_1480490315151310848_n

57176804_2377126999004468_1480490315151310848_n

57623842_524945034699357_1059218198815047680_n

57623842_524945034699357_1059218198815047680_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.