Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:27

Lato w mieście na Żoliborzu

14 maja rozpoczęły się zapisy do tegorocznej edycji akcji „Lato w Mieście”. Jak co roku w czasie wakacji stołeczny samorząd organizuje opiekę oraz różnorodne zajęcia dla dzieci i młodzieży z Warszawy. Na Żoliborzu w akcji biorą udział cztery placówki.
Lato w mieście na Żoliborzu

Źródło: freepik

W tym artykule przeczytasz o:

  • akcji Lato w Mieście
  • ofercie placówek na Żoliborzu
  • harmonogramie rekrutacji
  • opłatach

Zapisy do tegorocznej akcji „Lato w Mieście”, rozpoczęły się 14 maja. Tego samego dnia opublikowana została oferta placówek organizujących akcję. Na Żoliborzu "Lato w Mieście" organizują cztery placówki. Przedstawiamy ich ofertę:


Szkoła Podstawowa nr 65 im. Władysława Orkana

Dyrektor: Iwona Mierzwa
Adres: ul. Mścisławska 1, 01-647 Warszawa
Dyżury wakacyjne:
termin (12 sierpnia - 16 sierpnia) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (19 sierpnia - 23 sierpnia) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (26 sierpnia - 30 sierpnia) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
Oferta:
Forma wypoczynku: półkolonia
Adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku: ul. Mścisławska 1
Godziny pracy placówki: 07:00 - 17:00
Wyżywienie: śniadanie, obiad
Czy szkoła jest dostosowana do potrzeb uczniów niepełnosprawnych ruchowo: nie
Dodatkowe informacje o zajęciach
Ramowy plan zajęć:
7.00 - 8.30 - przyjmowanie dzieci
8.30 - śniadanie
9.30 - 13.30 - zajęcia
13.30 - 14.30 obiad
14.30 - 16.30 - zajęcia w grupach (plastyczne, sportowe, małe kino)
16.30 - 17.00 - odbieranie dzieci


Szkoła Podstawowa nr 92 im. Jana Brzechwy

Dyrektor: Magdalena Rupniewska
Adres: ul. Przasnyska 18a, 01-756 Warszawa
Dyżury wakacyjne:
termin (24 czerwca - 28 czerwca) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (1 ipca - 5 lipca) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (8 ipca - 12 lipca) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
Oferta:
Czy szkoła jest dostosowana do potrzeb uczniów niepełnosprawnych ruchowo: nie
Wyżywienie: obiad, podwieczorek
Godziny pracy placówki: 07:00 - 17:00
Adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku: ul. Przasnyska 18a
Forma wypoczynku: półkolonia

Szkoła Podstawowa nr 267 im. Juliusza Słowackiego

Dyrektor: Małgorzata Gutowska
Adres: ul. Braci Załuskich 1, 01-773 Warszawa
Dyżury wakacyjne: 
termin (15 lipca - 19 lipca) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (22 lipca - 26 lipca) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
Oferta:
Czy szkoła jest dostosowana do potrzeb uczniów niepełnosprawnych ruchowo: nie
Wyżywienie: śniadanie, obiad
Godziny pracy placówki: 07:30 - 17:30
Adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku: ul. Braci Załuskich 1
Forma wypoczynku: półkolonia


Szkoła Podstawowa nr 392 im. Jana Bytnara ps. "Rudy"

Dyrektor: Marzena Rutkowska
Adres: al. Wojska Polskiego 1a, 01-524 Warszawa
Dyżury wakacyjne: 
termin (29 lipca - 2 sierpnia) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
termin (5 sierpnia - 9 sierpnia) - Uczniowie powyżej 10 roku życia, Uczniowie do 10 roku życia
Oferta:
Czy szkoła posiada bariery architektoniczne: posiada schody
Wyżywienie: śniadanie, obiad
Godziny pracy placówki: 07:00 - 17:00
Adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku: Aleja Wojska Polskiego 1a
Forma wypoczynku: półkolonia
Dodatkowe informacje o zajęciach:
Zajęcia odbywają się w salach wyposażonych w tablice multimedialne. Posiadamy boisko, salę gimnastyczną i plac zabaw. Dysponujemy pracownią komputerowa oraz stołówką.
Propozycja zajęć dla dzieci:
- zabawy na boisku szkolnym
- zabawy ruchowe na sali gimnastycznej
- wyjścia do kina, na basen
- zajęcia plastyczne, taneczne
- karaoke
- gry planszowe
- zabawy sportowe
- projekcje filmowe


Rodzice/opiekunowie prawni rejestrują dzieci na stronie: warszawa-latowmiescie.pzo.edu.pl za pomocą numeru PESEL dziecka i następnie samodzielnie tworzą hasło. Po wprowadzeniu do systemu podstawowych informacji i wyborze turnusów feryjnych należy wskazać preferowane szkoły. Można wybrać dowolną liczbę szkół na każdy jednotygodniowy turnus, który trwa od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych). Listy zakwalifikowanych dzieci zostaną opublikowane 28 maja 2024 r. o godzinie 16.00.

Kolejnym krokiem jest dokonanie opłaty za wyżywienie i opiekę. Od 29 maja 2024 r. od godziny 8:00 do 11 czerwca 2024 r. do godziny 16:00, należy złożyć potwierdzenie dokonania opłat lub zaświadczenie o zwolnieniu z opłat wraz z wydrukiem karty kwalifikacyjnej i załącznikami (do pobrania z systemu) w każdej ze szkół, do której dziecko zostało zakwalifikowane. Ostateczną decyzję o przyjęciu dziecka do akcji podejmuje organizator wypoczynku. Przed wypełnieniem karty kwalifikacyjnej należy zapoznać się z zasadami oraz harmonogramem zapisów.

Podobnie jak w minionych latach, FPE będą działać od 24 czerwca do 30 sierpnia, przez pięć dni w tygodniu, w godzinach od 7:00-8:00 do 16:00-17:00, zapewniając opiekę uczniom warszawskich szkół oraz dzieciom mieszkającym w Warszawie.

Rodzice wnoszą opłaty za posiłki oraz opiekę w FPE. Opłata wynosi 50 zł dziennie w podziale: 20 zł za dwa posiłki, w tym jeden ciepły i napoje oraz 30 zł za opiekę. Z opłat za opiekę oraz posiłki podczas Akcji zwolnione są dzieci korzystające w ciągu roku szkolnego z bezpłatnych lub częściowo płatnych posiłków na mocy decyzji dyrektora szkoły lub Ośrodka Pomocy Społecznej. Rodzice, których dzieci nie mogą korzystać z wyżywienia zbiorowego ze względu na wskazania lekarskie (na podstawie zaświadczenia lekarskiego), są zwolnieni z opłat za posiłki i zobowiązani do zapewnienia odpowiedniej diety we własnym zakresie.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.