Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:00

Salto Bar zastąpi Pawilon Kulturalny

[Tylko u nas] Pawilon Kulturalny nie działa już od 2 lat. Jego miejsce już wkrótce zajmie Salto Bar. Poznaj właścicieli i ich pomysł na to miejsce. Dowiedz się, kiedy planowane jest otwarcie lokalu dla mieszkańców.
Salto Bar zastąpi Pawilon Kulturalny

Autor: Mateusz Durlik

Mateusz Durlik: Zacznijmy od początku Waszej wspólnej historii. Jak się poznałyście i jakie były Wasze pierwsze kroki w branży?

Ola Wiśniewska: Z Pamelą poznałyśmy się jeszcze w gimnazjum w Sempołowskiej. Miłosza, naszego wspólnika, poznałam na Plaży Żoliborz - tam kilka lat temu zaczęła się nasza współpraca. Pracowałam wtedy jako event managerka u niego w Letnisku, zajmowałam się organizacją wydarzeń, odpowiadałam w zasadzie za całościową koncepcję tej przestrzeni. Na starcie, Letnisko zostało bardzo dobrze przyjęte przez Żoliborzan - organizowaliśmy tam cotygodniowe koncerty, kino letnie i potańcówki.

Pamela Monikowska: Ja w tym czasie pracowałam przy kilku kreatywnych projektach, m.in. z Justyną Kosmalą wspierając ją w tworzeniu nowych przestrzeni, czy w yestersenie, przy realizacji autorskiej linii mebli tej marki. Częścią mojego doświadczenia jest też praca w HR, gdzie nauczyłam się jak wielką wartością dodaną są ludzie w organizacji. Już przy pierwszym projekcie Oli, dużo razem myślałyśmy nad jego koncepcją, podsunęłam jej pomysł na nazwę “Letnisko”, bo wydawało mi się, że może to być przestrzeń z ogromnym potencjałem na takie letniackie spędzanie czasu, celebrowanie polskiego lata.
 

MD: Jak zatem przeszłyście od Letniska do własnego projektu na Starych Bielanach? 

OW: Mystic Pizza to projekt Miłosza Paszkowskiego i mój. Dobrze pracowało się nam razem w Letnisku, postanowiliśmy więc poszukać własnej wspólnej przestrzeni. No i tak powstała Mystic Pizza, która jest sąsiedzką pizzerią ukrytą w uliczkach Starych Bielan. Serwujemy Tonda Romanę, czyli okrągłą pizzę rzymską. Pizza jest też świetnym pretekstem do spotkań - dość mocno zdążyliśmy przez ten rok zakorzenić się na Bielanach!  

I tak powstał pomysł na to aby zagospodarować Pawilon Kulturalny ?

OW: W zasadzie my nie szukaliśmy aktywnie nowego lokalu. O tym, że przystąpiliśmy do udziału w konkursie, zadecydował fakt, że we trójkę zakochaliśmy się w tej lokalizacji. Lokal na Sadach Żoliborskich 4 jest przepięknie wkomponowany w przestrzeń parku, pełen światła, a z drugiej strony porośnięty winoroślą. 


No to opowiedzcie więcej o tym co zamierzacie tutaj robić. Jakie macie wizje i plany związane z tym miejscem? Co z nazwą, zachowacie Pawilon Kulturalny, czy macie na to swój pomysł? 

OW: Uwaga, werble … nowa nazwa to “Salto Bar”. Będziemy robić tutaj salta, aby było pysznie. Zmienimy trochę koncepcję. Będziemy Was karmić własnoręcznie wypiekanymi bajglami i pizzą w kolaboracji z Mysitc Pizza. Z czasem chcemy wprowadzić śniadania i side dishe barowe. Postaramy się stworzyć coś więcej, niż tylko kawiarnię, bar czy restaurację. To ma być miejsce z duszą, które odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności. Nie obędzie się także bez wydarzeń kulturalnych.

PM: Planujemy też wykorzystywać sezonowe warzywa, owoce, kwiaty i zioła w naszym menu, co pozwoli nam na tworzenie unikalnych i świeżych potraw. Bogata będzie również oferta napojów. Będziemy serwować kawę speciality, jakościowe napary i herbaty, kakao. Jednym z niewątpliwych wyróżników będzie szeroka oferta win naturalnych, koktajli alkoholowych i bezalkoholowych opartych na smakach sadów owocowych.


A co się zmieni w środku? 

OW: Największym hitem powinna być 8 metrowa kanapa, którą ustawimy z widokiem na park, w środku będzie kameralnie i przytulnie. Dążymy do tego, aby nasz lokal był przedłużeniem parku i natury, z prostym, ale ciepłym wystrojem. Planujemy użyć dużo drewna i naturalnych materiałów wewnątrz.


Pawilon Kulturalny bardzo mocno wrósł w tkankę tego miejsca. Ceny były raczej przystępne można było wieczorem usiąść przy piwie czy kawie i wydaje się, że mieszkańcy obawiają się zmiany na gorsze. Czy mają powody do obaw? 

PM: Liczymy na to, że będzie to miejsce, gdzie każdy może się zatrzymać, odpocząć i pielęgnować relacje. Zależy nam, aby oferować produkty wysokiej jakości, ale w możliwie przystępnych cenach. Będzie rzymska pizza w kolaboracji z Mystic Pizza, ale też wypiekane przez nas na miejscu bajgle zróżnicowane cenowo, kawa speciality, czy koktajle na bazie owoców sadowniczych.

OW: Kultura nie opuści pawilonu na sadach. Rozważamy różne formy działania, od warsztatów po małe festiwale czy cykliczne wydarzenia tematyczne, takie jak, np. Święto Sadów. Chcemy w miarę możliwości angażować się w lokalne inicjatywy i wspierać dzielnicową społeczność w działaniach. 


Jak planujecie zagospodarować przestrzeń dookoła. Budynek zmieni barwę? Co z drzewami? 

PM: Budynek jest dość mocno porośnięty winoroślą i nie chcemy w nią zbytnio ingerować. Odmalujemy na początek minimum. Chcemy ograniczyć ilość tuj, których jest naszym zdaniem tutaj nadmiar, planujemy też własne nasadzenia krzewów owocowych. Być może w lato zorganizujemy na tarasie sąsiedzkiego grilla.


Na koniec najważniejsze pytanie. Kiedy się otwieracie?

PM: Celujemy w maj i prosimy o trzymanie kciuków, żeby to się udało. Sporo pracy jeszcze przed nami, musimy się jednak sprężyć i spróbować otworzyć właśnie w maju. :) 

Dziękuję za rozmowę i trzymam kciuki

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.