Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 10:36

Script Fiesta 2024 - dzień drugi

W piątek, 19 kwietnia w żoliborskim Kinie Elektronik oraz w Warszawskiej Szkole Filmowej kolejne wydarzenia w ramach 12. edycji Script Fiesty – wyjątkowego Festiwalu Filmowego poświęconego sztuce scenariuszowej.

W tym artykule przeczytasz o:

  • festiwalu Script Fiesta
  • programie na dziś

W dniach 18-21 kwietnia w stołecznym Kinie Elektronik oraz w Warszawskiej Szkole Filmowej odbędzie się 12. edycja Script Fiesty – wyjątkowego Festiwalu Filmowego poświęconego sztuce scenariuszowej. W programie festiwalu prócz bezpłatnych projekcji filmowych poczesne miejsce zajmują, jak co roku, warsztaty, panele dyskusyjne, a także spotkania z mistrzami kina. Aborcja – temat, który polaryzuje rozmówców. Skąd się wzięła Pocahontas? Jak mówić o uchodźcach? Jak pisać o osobach LGBT+ bez stereotypów? To jedne z wielu trudnych tematów, które zostaną podjęte podczas towarzyszących pokazom dyskusji panelowych. Gośćmi festiwalu będą zaś między innymi: Krzysztof Zanussi, Philip LaZebnik, Olga Bołądź, Maciej Ślesicki, Gabriela Muskała, Ilona Łepkowska, czy Michał Kwieciński. 


19 kwietnia (piątek) – drugi dzień festiwalu

Pokaz filmu „Moje stare” 
scen. Natasza Parzymies i Alicja Sokół, reż. Natasza Parzymies oraz panel Trudny temat: Kino wychodzi z szafy. Jak pisać o osobach LGBT+ bez stereotypów? 
O osobach LGBT+ jeszcze nigdy nie było w Polsce tak głośno. Nareszcie stały się widzialne dla społeczeństwa - także w scenariuszach. Gośćmi Piotra Grabarczyka, dziennikarza Wirtualnej Polski i aktywisty, będą Natasza Parzymies („Moje stare”/reżyserka, scenarzystka), Ilona Łepkowska („Na dobre i na zła”/scenarzystka, producentka, pisarka), Dawid Nickel („Komers”/reżyser, scenarzysta) oraz Małgorzata Szumowska („Kobieta z…”/reżyserka, scenarzystka, producentka).

Panel KIPA - It's a match! O dobrych praktykach współpracy scenarzysty z producentem. 
Relacje scenarzystów i producentów nie są łatwe. Ale wcale nie muszą być trudne! Joanna Tatko (producentka kreatywna, konsultantka scenariuszowa) porozmawia z Dorotą Schleiss (producentka, kierownik produkcji), Kingą Tasarek (kierownik produkcji) i Dawidem Torrore (reżyser, scenarzysta) o dobrych praktykach współpracy osób piszących i producentów.

Panel - Scenariusz gry to nie tylko litery! 
O opowieściach emergentnych, environmental storytellingu proceduralnym generowaniu scenariuszy, a także roli, jaką w kreowaniu narracji odgrywają programiści, animatorzy i graficy porozmawiają dziennikarz Mateusz Witczak, Marta Fijak (game designer), Maria Borys-Piątkowska (narrative designer) i Jędrzej Napięcek (scenarzysta, pisarz).

Panel TVN Warner Bros. Discovery - True Fiction - prawdziwe historie w filmie i serialu. 
Historie wychodzące od rzeczywistości to w filmach i serialach ostatnich lat prawdziwy fenomen. Ola Salwa, dziennikarka „Polityki” i krytyczka filmowa porozmawia z Martą Grelą (dyrektorka działu fabularnego), Łukaszem Ponińskim (dyrektor domu produkcji fabularnych), Ewą Popiołek (szefowa działu literackiego) z TVN Warner Bros. Discovery i Ewą Czajkowską (managerka ds. rozwoju lokalnej produkcji) z Warner Bros. Entertainment Polska.

Panel - Zamach na świętości. Jak zmierzyć się z legendą Znachora, Pana Kleksa, Kargula i Pawlaka? 
Pokazanie na nowo „starych” bohaterów to nie lada wyczyn. O wyzwaniach z tym związanych Karolinie Korwin-Piotrowskiej, dziennikarce i pisarce, opowiedzą Krzysztof Gureczny („Akademia Pana Kleksa”), Mariusz Kuczewski („Znachor”) i Andrzej Gołda („Sami swoi. Początek”).

Panel Audioteka - Jak napisać scenariusz audioserialu? 
Czym jest audioserial i czym się wyróżnia? Jak myśleć o dźwięku, pisząc scenariusz? Jak powstała superprodukcja „Narutowicz”? Gośćmi Beaty Kwiatkowskiej, dziennikarki radia „357”, będą: Marcin Napiórkowski (scenarzysta), Grzegorz Drojewski (reżyser), Katarzyna Szybińska (producentka, Audioteka). 


Pokaz filmu „Filip” 
scen. Michał Kwieciński, Michał Matejkiewicz, reż. Michał Kwieciński (125') 
oraz Q&A: Jak udało się przerwać klątwę adaptowania Tyrmanda? 
Michał Kwieciński na temat Tyrmanda i klątwy związanej z adaptowaniem pisarza opowie Łukaszowi Knapowi, dziennikarzowi i autorowi kanału YT „Kanapa Knapa”.

Panel - Scenariusz pisany piosenką. Jak dopowiadać akcję i postaci z pomocą utworów muzycznych? 
Ilustrowanie filmu muzyką nie zawsze zaczyna się po zdjęciach. Joanna Rawska, promotorką muzyki i artystów, porozmawia z Leną Górą (aktorka, scenarzystka), Wojtkiem Urbańskim (kompozytor, producent muzyczny) oraz Patrycją Bukowską (konsultantka muzyczna).

Noc teledysków. 
Najlepsze klipy ostatniego roku zaprezentuje Kasia Rodek, dziennikarka radia Kampus.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 32 km/h