Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:51

I Żoliborskie Targi Przedsiębiorczości

W dniach 9-10 września w Parku Żeromskiego odbyły się I Żoliborskie Targi Przedsiębiorczości, których organizatorem był „Nasz Żoliborz”, producent lokalnej żoliborskiej aplikacji, lokalnej wyszukiwarki produktów i usług, dzięki której zachęcamy mieszkańców Żoliborza do wydawania swoich pieniędzy właśnie w tej dzielnicy. Ideą Targów była promocja lokalnych przedsiębiorców wśród mieszkańców. W dwa dni odwiedziło nas blisko 5000 osób. Podczas dwudniowych targów można było spotkać lokalnych wystawców, którzy prezentowali swoje produkty lub usługi. Poniżej kilka słów o niektórych wystawcach. Eat&Meat, restauracja z ul. Rydygiera, częstowała Was pysznymi przekąskami oraz rozdawała kupony uprawniające do 30% zniżki w restauracji. Centrum Młodego Odkrywcy przeprowadziło bardzo interesujące zabawy z robotami. Dzieci mogły rozegrać mecz przy użyciu robotów lub przejść przez labirynt. Tutu Balet zachęcał do udziału najmłodszych w zajęciach baletowych, które odbywają się w każdą sobotę i poniedziałek w Teatrze Komedia. Optyk Wojciech Sala rozdawał ulotki z 15% rabatem, prowadził bezpłatne konsultacje, zachęcając do badania wzroku. Ludzie Tego Miasta sprzedawali żoliborskie koszulki, ale również, dzięki zaprzyjaźnionej grupie muzycznej, umilali czas uczestnikom targów. Academy of Language, żoliborska szkoła językowa zlokalizowana przy ul. Rydygiera 11, zapraszała na zajęcia językowe dzieci oraz młodzież. Instytut Norel-Wilsz rozdawał bezpłatne próbki swoich kosmetyków oraz doradzał, jak dbać o skórę. Firma Active Studio sprzedawała minerały, które cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem przybyłych gości. Zapach Lawendy, lokalny producent zabawek, sprzedawał maskotki, które były robione na miejscu, podczas targów. Restauracja Via Suzina, która razem z restauracją Kotłownia działa przy ul. Suzina, częstowała uczestników pysznymi zupami i zachęcała do odwiedzin, rozdając ulotki. Serdecznie zachęcamy wybrania się do tej restauracji na pyszną pizzę. ZolPan, producent systemów dekoracyjnych, zachęcał uczestników do skorzystania z szerokiej oferty tynków, farb i wszelkich materiałów niezbędnych do wykończenia mieszkania. Przedszkola Dziecięcy Kącik i Balibu proponowały interakcję z dziećmi; zabawy i balony to tylko część atrakcji, jakie te dwa przedszkola serwowały maluchom. Sklep Słoneczny sprzedawał naturalne kosmetyki i zdrowe jedzenie, każdy miał okazję porozmawiać na temat zdrowego sposobu życia. Muzeum Sportu i Turystyki rozdawało ulotki, prowadziło ciekawe zabawy dla najmłodszych, chociażby koło fortuny. Pierwszego dnia Targów odbyła się również bardzo interesująca debata, z udziałem Pana Grzegorza Wolfa, wicedyrektora Biura Rozwoju Gospodarki w m.st. Warszawy, Pana Krzysztofa Bugli, Burmistrza Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, Borysa Musielaka, założyciela ReaktorX, platformy dla startupów oraz Mateusza Durlika, wydawcy Gazety Nowego Żoliborza (to ja ). Debata była w całości poświęcona tematowi wspierania lokalnych firm przez „miasto”, przez pryzmat Żoliborza. Debatę poprowadził Stanisław Trzciński, znany żoliborzanin, założyciel prowadzący Stanisław Trzciński z STX Jamboree agencji marketingu muzycznego. Debata była spotkaniem różnych wizji rozwoju przedsiębiorczości. Dyrektor Wolf podkreślał, że każdy przedsiębiorca, który ma pomysł na rozwój firmy, powinien zgłosić się do centrum kreatywności przy ul. Smolnej i porozmawiać o tym, w jaki sposób miasto mogłoby wspomóc go w dalszym procesie. Ja (Mateusz Durlik) zwróciłem uwagę na to, że budżet Warszawy na wspieranie przedsiębiorców to 800 000 zł; jest to kwota, która powinna być większa, zwłaszcza, że budżet Warszawy to około 15 mld zł. Burmistrz dzielnicy, Krzysztof Bugla, zwracał uwagę na już istniejące programy pomocowe w naszej dzielnicy, mówił m.in. o preferencyjnych warunkach wynajmu niektórych lokali, chociażby Prochowni czy Fortu Sokolnickiego. Borys Musielak mówił o partnerstwie między przedsiębiorcami, o wzajemnym wspieraniu się w realizacji celów. Zwrócił również uwagę na sukcesy przedsiębiorców, którzy byli otwarci na wielokulturowość zatrudnienia. Dzięki innemu spojrzeniu na biznes można stworzyć większą konkurencyjność, co z powodzeniem powinno przełożyć się na korzyści biznesowe. Wśród publiczności padały również pytania dotyczącego tego, w jaki sposób pomóc choćby lokalnym rzemieślnikom, na co wcześniej odpowiadał Burmistrz, mówiąc o preferencyjnych warunkach wynajmu powierzchni. Bardzo dziękujemy wszystkim za przybycie na I Żoliborskie Targi Przedsiębiorczości i do zobaczenia w przyszłym roku.  

targi1

targi1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.