W tym artykule przeczytasz o:
- konkursie ZTM na projekt Warszawskiej Karty Miejskiej
- warunkach uczestnictwa i procedurze zgłoszenia
- nagrodach konkursowych
Takie konkursy warszawski Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza jedynie z powodu wyjątkowych okazji. W ten sposób upamiętniony został ostatnio – w 2022 roku – jubileusz 30-lecia ZTM. Swoje autorskie karty mają też uczniowie – ich wzory zaprojektowali młodzi pasażerowie, którzy wzięli udział w specjalnym konkursie dla dzieci i młodzieży. - Liczba nadesłanych prac przerosła wówczas nasze oczekiwania, podobnie jak kreatywność i zaangażowanie autorów. Liczymy, że teraz będzie podobnie – szczególnie, że temat wstąpienia Polski do UE to morze możliwości – mówi Katarzyna Strzegowska, dyrektorka ZTM.
Konkurs na kartę miejską jest też szansą dla każdego, żeby stać się częścią historii stołecznej komunikacji. - Zwycięski wzór Warszawskiej Karty Miejskiej trafi do naszego zbioru i będzie mógł go wybrać każdy pasażer WTP – wyjaśnia Katarzyna Strzegowska.
Aby wziąć udział w konkursie należy do piątku, 26 kwietnia, do godz. 16:00, na adres [email protected] przesłać pracę – projekt Warszawskiej Karty Miejskiej nawiązujący do rocznicy 20-lecia wstąpienia Polski do UE. Organizatorzy przypominają, że wymiary Warszawskiej Karty Miejskiej to 85x54 mm, a na części projektu będą nadrukowane pola ze zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem. Każdy uczestnik może przygotować tylko jeden projekt, którego jest autorem. Regulamin, szczegółowe wymagania dotyczące projektów oraz wymagane dokumenty można znaleźć na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego.
Wyniki zostaną ogłoszone na Facebooku i Instagramie Warszawskiego Transportu Publicznego we wtorek, 30 kwietnia, do godz. 15:00. Ze zwycięzcą lub zwyciężczynią organizatorzy skontaktują się drogą mailową. Najlepsza praca zostanie nagrodzona 90-dniowym biletem ważnym w dwóch strefach.
Zbliżająca się rocznica wejścia Polski do UE jest okazją do podsumowań, nie tylko w skali kraju, ale też na poziomie miast i lokalnych samorządów. Przykładowo łączna wartość dofinansowania unijnego w projektach rozbudowy pierwszej i drugiej linii metra w stolicy wyniosła 7,7 mld zł. Z kolei na rozwój transportu publicznego – w tym oraz nowe linie, trasy nowy tabor (tramwaje, autobusy, pociągi metra i SKM), Warszawa otrzymała z Unii Europejskiej niemal 3,5 mld zł.
Napisz komentarz
Komentarze