Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:24

Restauracja Żoliborz. Restauratorzy odebrali nagrody (galeria zdjęć)

Restauracja, Żoliborz i przepyszne potrawy jest tym co łączymy w naszym zestawieniu. Plebiscyt „Żoliborska Restauracja Roku 2018” jest formą docenienia wysiłków restauratorów i szefów kuchni. Wieczór pełen luzu, śmiechu i smaku, tak można opisać wyjątkową galę. Wyniki znajdziecie w dalszej części tekstu.

- Mam przyjemność gościć państwa wraz z współorganizatorami, czyli Biancą Torossian z Targu Śniadaniowego, Karoliną Kołodziejską, autorka prowadzącą sekcję "Kuchnie Świata" w Gazecie Żoliborza oraz Anną Gonet, właścicielką Cafe and Lounge Bar but Good Music First, gdzie odbyło się wręczenie nagród w plebiscycie „Żoliborska Restauracja Roku 2018” – mówi rozpoczynając galę wręczenia nagród Mateusz Durlik, wydawca Gazety Żoliborza. Znakomita restauracja, Żoliborz i piękne zapachy to idealne połączenie, które czyni z naszej dzielnicy warszawskie zagłębie kulinarne.

Kategorie w jakich przyznano nagrody to „Atrakcyjność cen”, „Jakość obsługi”, „Wystrój”, „Jakość potraw”, a także nagroda specjalna w finałowej kategorii. Laureatów wybierali czytelnicy Gazety Żoliborza w głosowaniu przeprowadzonym przez Internet.

To nie tylko plebiscyt - promujemy lokalne restauracje!

Uroczysta gala była okazją dla restauratorów, a także po prostu żoliborzan do rozmowy o trendach i tradycjach kulinarnych.  To jest wyjątkowa okazja, bo przedstawiciele znaczącej większości firm gastronomicznych na Żoliborzu ma możliwość ze sobą porozmawiać. Sama okoliczność jest działaniem ukierunkowanym na propagowanie restauracji na Żoliborzu i rozwijania sztuki kulinarnej.

Tegoroczna gala przyciągnęła nie tylko restauratorów, ale po prostu – smakoszy. – Kocham jeść i poszukuję wrażeń smakowych. Jedzenie to nie tylko spożywanie potraw, ale cała filozofia związana z jego przygotowaniem, opracowywaniem przepisów i sposobem gotowania czy smażenia. Zgromadzenie tak wielu właścicieli w jednym miejscu to wspaniała okazja, żeby porozmawiać o szeroko pojętej kuchni – mówi Pani Aneta, uczestniczka gali.

W tegorocznej gali wszyscy, którzy przybyli byli gośćmi specjalnymi. Wśród nich znalazł się Jakub Kuroń, który sam o sobie mówi: „gotuję odkąd tylko pamiętam”.

„Trzeba przede wszystkim lubić życie restauracyjne”

W oczekiwaniu na ogłoszenie wyników, by rozładować napięcie, wnętrze „Cafe and Lounge Bar but Good Music First” opanowała atmosfera rozmów, zabawy i delektowania się pysznymi przystawkami.

Pierwszą kategorią, w której ogłoszono zwycięzców była „Atrakcyjność cen”. Głównym kryterium w ocenie był stosunek jakości do ceny. Najniższe miejsce na podium zajęła „Tratoria Flaminia” otrzymując 74 głosy. Druga pozycja należy do „SAM Żoliborz” zyskując 92 głosy, przegrywa walkę o pierwsze miejsce z „Pepperoni Ristorante”. Zwycięzca otrzymał łącznie 175 głosów. – Myślę, że ta kategoria jest niezwykle trudna, bo chodzi o pieniądze. Cieszymy się bardzo, że klienci nas docenili, bo ważną kwestią jest nie tylko cena, ale przede wszystkim jakość. Dziękujemy bardzo za to wyróżnienie! – mówi przedstawicielka „Pepperoni Ristorante”.

Żoliborscy restauratorzy

W każdym miejscu, gdzie chcemy dobrze zjeść, kluczową rolę odgrywa obsługa. Jej jakość jest niezwykle ważna w ocenie końcowej danej restauracji.

Kolejną kategorią, którą oceniali czytelnicy Gazety Żoliborza była właśnie „Jakość obsługi”. Trzecie miejsce, z wynikiem 79 głosów, zajęła restauracja „Via Suzina”. Walka o najwyższy stopień podium, była niezwykle zacięta. „Tarttoria Prima Pasta” wygrała zaledwie czterema głosami z restauracją „Polot w Kuchni Polskiej”, której czytelnicy przyznali 122 głosy. – Trzeba przede wszystkim lubić życie restauracyjne. W kontakcie z klientem należy być cierpliwym, wyrozumiałem i uśmiechać się! Kluczem do sukcesu są też sami przełożeni – mówi Alicja, która odpowiada za jakość obsługi, a w trakcie gali reprezentowała restaurację „Trattoria Prima Pasta”.

Tam gdzie jest ładnie, czysto i schludnie, chętniej zaglądamy. W życiu każdej restauracji kluczową rolę odgrywa wystrój. Nie bez przyczyny telewizyjne show zaczyna rewolucję od zmiany wystroju lokalu!

W pierwszej trójce znalazła się „Pepperoni Ristorante” zdobywając 80 głosów. Na drugim stopniu podium znalazła się restauracja „Spotkanie” ze 117 głosami. Niekwestionowanym liderem okazała się restauracja „Fatto a Mano Ristorante & Wine Bar” z wynikiem 169 głosów.

Jest to kategoria niezwykle ciężka ze względu na znaczący subiektywizm. – Nasz lokal wzbudza skraje emocje, bo albo są osoby, które od razu zakochują się we wnętrzu „Spotkania”, a niektórzy pytają czy trwa aktualnie remont. Wystrój, który jest w naszej restauracji jest ten sam od 21 lat. Kultywujemy to co zastaliśmy – mówią zdobywcy drugiego miejsca w kategorii na najlepszy wystrój, właściciele restauracji „Spotkanie”.

Jakość potraw

Trzon dobrze prosperującej restauracji to jakość serwowanych potraw. Kunszt kulinarny jest absolutnie podstawą każdego szanującego się lokalu gastronomicznego. Najbardziej zacięta walka toczyła się w kategorii „ Jakość potraw”.

Właściciele restauracji Tarttoria Flaminia na Żoliborzu wraz z Karoliną Kołodziejską, autorką bloga kulinarnego Karola Kocha Jeść
Właściciele restauracji Tarttoria Flaminia na Żoliborzu wraz z Karoliną Kołodziejską, autorką bloga kulinarnego Karola Kocha Jeść

Czytelnicy zdecydowali 168 głosami, że to właśnie „Fatto a Mano Ristorante & Wine Bar” zasługuje na miano tej, która serwuje dania najlepszej jakości. Drugie miejsce z liczbą głosów 156 zajęła  Pasadena, wygrywając jednym głosem z „Madison Good Company”, na które oddano 155 głosów. – Mimo tego trzeciego miejsca mamy motyle w brzuchu i nie spodziewaliśmy się nagrody, tym bardziej, że jesteśmy zlokalizowani na uboczu. Działamy troszkę ponad rok i w tak krótkim czasie udało nam się przekonać do siebie ludzi. Dla nas to naprawdę ogromny sukces! – mówi z ekscytacją Pani Anna, specjalista do spraw marketingu grupy „Baccara”, która tego wieczoru reprezentowała załogę „Madison Good Company”.

Kulminacyjnym momentem gali rozdania nagród „Żoliborskiej Restauracji Roku 2018” było ogłoszenie wyników w kategorii finałowej. W pierwszej trójce z 211 głosami znalazła się „Fatto a Mano Ristorante & Wine Bar”. Drugie miejsce osiągając 255 głosów zajęła „Pepperoni Ristorante”. Czytelnicy „Gazety Żoliborza” na zwycięzcę w głównej kategorii oddali 355 głosów. Zwyciężyła „Trattoria Flaminia”, rzymska restauracja, Żoliborz ją pokochał. – Kluczem do sukcesu jest autentyczność. Podeszliśmy do kuchni włoskiej, której w samej Warszawie jest bardzo dużo, dość restrykcyjnie, czyli pizza bez ananasa i carbonara bez śmietany! (śmiech) Przychodzą do nas rodowici Włosi i im smakuje nasza kuchnia. Cieszymy się, że posmakowała też mieszkańcom Żoliborza, bo potrawy przyrządzamy wedle tradycyjnych włoskich przepisów – komentowali Pan Artur i Pani Sylwia, bo „Trattoria Familia” to prawdziwa włoska rodzina.

Ponad 3 tys. głosów oddali czytelnicy Gazety Żoliborza

Tegoroczny plebiscyt „Żoliborskiej Restauracji Roku 2018” jest już drugą edycją. Łącznie we wszystkich kategoriach oddano niemal 3,5 tys. głosów. Najwięcej głosów oddano w kategorii finałowej, bo ponad 1,3 tys. Drugą kategorią, w której najczęściej głosowano to „Jakość potraw” i kolejno „Wystrój”, „Jakość obsługi” oraz „Atrakcyjność cen”.

Restauracje, które zajęły pierwsze trzy miejsca w każdej z kategorii zebrały łącznie ponad 2,5 tys. głosów, a pozostałe,  łącznie niemal 950 głosów. – Pokazuje to, że restauracje z pierwszej trójki w każdej kategorii miały dość dużą przewagę nad pozostałymi nominacjami z pewnymi wyjątkami – wyjaśnił organizator gali. Wśród restauracji, które na co dzień są niezwykle doceniane w żoliborskich społecznościach znalazły się takie lokale jak: Łuski i Ości, La strada, Prosta Pasta, Kotłownia, Ten Sushi, Mizu Sushi, Telaviv Urban Food, Burgerownia, Thaisty Żoliborz, Pawilon Kulturalny, Rój Bistro, u Dziewczyn. Są to miejsca, którym zabrakło bardzo mało głosów by wejść do ścisłej trójki w poszczególnych kategoriach.

Genialna restauracja i Żoliborz - po dzisiejszym wieczorze można stwierdzić, że te słowa idealnie ze sobą korelują.


Żolibska Restauracja Roku 2018

Żolibska Restauracja Roku 2018

DSC02072

DSC02072

DSC02075

DSC02075

Żoliborska Restauracja Roku 2018

Żoliborska Restauracja Roku 2018

Żoliborska Restauracja Roku 2018

Żoliborska Restauracja Roku 2018

DSC02085

DSC02085

Żoliborska Restauracja Roku 2018

Żoliborska Restauracja Roku 2018

DSC01965

DSC01965

DSC01968

DSC01968

DSC01995

DSC01995

DSC02009

DSC02009

DSC02074

DSC02074

atrakcyjność-i-jakość-obsług

atrakcyjność-i-jakość-obsług

wystrój-i-jakość-potraw

wystrój-i-jakość-potraw

finałowa-kategoria

finałowa-kategoria

finałowa-kategoria-1

finałowa-kategoria-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.