Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:53

Kasyna wirtualnej rzeczywistości: wszystko, co musisz wiedzieć

Jaka jest przyszłość branży hazardowej? Eksperci w tej dziedzinie są zgodni - nowe kasyno online czeka transformacja techniczna. Marki zmieniają swoje podejście do graczy. Gracze nie są już zainteresowani klasycznymi opcjami interakcji, bonusami (darmowymi spinami lub zachętami gotówkowymi), chcą nowych wrażeń. Duża liczba licencjonowanych kasyn doszła do wniosku, że aby dalej rozwijać zainteresowanie odbiorców swoimi markami, potrzebne są radykalne zmiany. I są.

Wirtualna rzeczywistość coraz częściej pojawia się w opisie przyszłości kasyna. Możemy już śmiało zadeklarować - nadeszła era wirtualna. Technologia VR przoduje w odnowie witryn. Idea realizmu gry, wrażeń hazardowych otwiera nowe horyzonty w interakcji z graczami. Najlepsze kasyna na rynku, takie jak Magic365 Casino, stają się coraz bardziej zaawansowane technologicznie - jest to główny wyznacznik rozwoju branży na najbliższe 10-20 lat.

Czym jest VR: krótkie podsumowanie

Wirtualna rzeczywistość to technologia odtwarzania rzeczywistego (lub fikcyjnego) środowiska poprzez jego modelowanie. Zasadniczo obecność użytkownika w kasynie jest generowana za pomocą metod oprogramowania. Głębokość symulacji ma decydujące znaczenie, od niej zależy stopień efektu obecności człowieka w stymulowanej przestrzeni.

VR ma brata bliźniaka - AR. Choć technologie te różnią się od siebie, często wspomina się o nich w tym samym kontekście. Rzeczywistość rozszerzona nie odtwarza otaczającej nas przestrzeni. Wprowadza jedynie określone elementy symulacji do już istniejącego obrazu świata. Przykładem może być Apple Vision, które niedawno wywołało furorę wśród entuzjastów technologii.

Dlaczego warto wybrać wirtualną rzeczywistość?

Technologia VR kryje w sobie wiele innowacyjnych ofert. Kasyna zawsze szukają sposobów na przyciągnięcie klientów. Obecnie na rynku panuje ostra konkurencja, a firmy walczą o każdego użytkownika. Nowoczesny gracz nie może być już zaskoczony standardowym pakietem bonusów powitalnych i firmy zdają sobie z tego sprawę.

W ciągu ostatnich dwóch dekad branża rozrywki hazardowej przeniosła swój punkt ciężkości. Twórcy oprogramowania do gier promują narzędzia do interaktywnej interakcji z graczami. Gry na żywo są tego najlepszym przykładem. Ponadto nie powinniśmy zapominać o nowym pokoleniu graczy. Dla nich technologia i mobilność placu zabaw są głównymi wskaźnikami jego jakości. Przyszłość branży hazardowej kryje się za nowymi rozwiązaniami. Pod tym względem VR jest szczególnie interesująca dla kasyna.

Wirtualna rzeczywistość jest w stanie zapewnić plac zabaw, którego nie można zrealizować za pomocą konwencjonalnego oprogramowania:

1. Niesamowity poziom realizmu. Wyobraź sobie, że przenosisz się do salonu gier, który niczym nie różni się od prawdziwego kasyna. Sceneria, maszyny, a nawet krupierzy wyglądają tak żywo, że po kilku minutach twój mózg postrzega ten obraz jako naturalny. Jednocześnie nie trzeba nawet wychodzić z domu. Wirtualna rzeczywistość jest w stanie zapewnić taki poziom realizmu.

2. Gracz może poruszać się po kasynie jak w prawdziwym życiu. Nie jest już ograniczony zwykłymi granicami witryny. Na przykład, aby zmienić grę, musisz przejść do innej wirtualnej maszyny. Zgadzam się, ten i inne żetony VR doprowadzą takie witryny do bezprecedensowego poziomu popularności.

3. Ulepszona interakcja między graczami. Teraz użytkownicy kasyn online nie mają narzędzia do wygodnej komunikacji między sobą. Czat to maksimum. Twórcy oprogramowania VR obiecują, że komunikacja z innymi użytkownikami radykalnie się zmieni wraz z pojawieniem się wirtualnej rzeczywistości w kasynie. Niektórzy twierdzą, że różnica między VR a rzeczywistą komunikacją zostanie zminimalizowana.

4. Wrażenia dotykowe i fizyczne. Zadaniem kasyn VR jest pełne zanurzenie gracza w atmosferze gry. Obecnie deweloperzy przewidują dwa modele rozwoju tego kierunku: wizualny i połączony. W tym ostatnim pokładają szczególne nadzieje. Dzięki specjalnym zestawom słuchawkowym gracz może nie tylko zobaczyć, ale także poczuć kontakt z uchwytem maszyny, żetonami.

Granice w wykorzystaniu VR w branży hazardowej praktycznie nie istnieją. Futurystyczne pomysły już się rozwijają i płynnie integrują z kasynem.

Wirtualny hazard: co już można wykorzystać

Kasyno SLOTSMILLION VR jest żywym przykładem gotowej platformy wirtualnej rozrywki. Firma nie jest pierwszą, która zintegrowała systemy VR. Ale jako jedyni osiągnęli znaczący sukces i zaprezentowali całkowicie gotową, wirtualną przestrzeń rozrywki.

Akcja gry toczy się na 80. piętrze wieżowca. Z okien rozciąga się widok na panoramę miasta. Gracze mogą wirtualnie wyjrzeć na zewnątrz i rozejrzeć się dookoła. Poczucie prawdziwego pobytu na szczycie! Deweloper Microgaming jest liderem w dziedzinie rozrywki hazardowej. Niedawno firma zaprezentowała publicznie ruletkę VR. Rozwiązanie zostało już zauważone przez wielu ekspertów technicznych, oprogramowanie otrzymało szereg prestiżowych nagród technicznych.

Ruletka VR Microgaming działa w oparciu o zestaw słuchawkowy Oculus Rift D Kit 2 i kontroler Leap Motion 3D. Oprogramowanie umożliwia głębokie zanurzenie się w grze. Użytkownicy mogą nawet zobaczyć swoje dłonie w wirtualnej przestrzeni.

Kanadyjska firma Lucky VR również wyróżniła się w dziedzinie wirtualnego hazardu. W ciągu ostatnich 2 lat deweloperzy dokonali dużej aktualizacji wizualnej mechaniki blackjacka i pokera. Jeff Lande - założyciel Lucky VR, stwierdził, że firma stworzyła już prototyp w pełni wirtualnego kasyna dla zestawów słuchawkowych Samsung Gear i Oculus. Oprogramowanie obejmuje odtworzenie wnętrza pokoi, stołów do gry i krupierów. Technologia jest już testowana w kilku witrynach hazardowych.

Zalety technologii VR i AR: co przewidują eksperci

Opierając się na technologicznych cechach symulacji, eksperci podkreślają szereg pozytywnych aspektów integracji takiego systemu w kasynie:

1. Zupełnie nowe podejście do gry. Klasyczna koncepcja hazardu wraz z pojawieniem się VR stanie się po prostu przestarzała. Znane maszyny zejdą na dalszy plan. Teraz gracz będzie wchodził w interakcję nie z obrazem na ekranie, ale z samą grą.

2. Zwiększenie komfortu rozrywki. Kasyna online już przeniosły wygodę rozrywki hazardowej na nowy poziom. Wraz z przejściem na technologię mobilną, gry są dostępne z dowolnego miejsca. VR rozszerza te granice - gracze będą mogli dosłownie podróżować do różnych kasyn.

3. Wirtualna rzeczywistość jest dobrze kompatybilna z rewolucyjnymi rozwiązaniami, takimi jak blockchain i sztuczna inteligencja. Połączenie tych technologii zwielokrotni możliwości procesu grania. Można tylko fantazjować, jak będzie wyglądać ruletka w niedalekiej przyszłości.

Wreszcie, narzędzia VR otworzą możliwości poszerzania kontaktów społecznych. Technologia ta dosłownie usuwa granice geograficzne między graczami. Podróżowanie do różnych krajów i kasyn tematycznych stanie się łatwe i szybkie. Jak podkreśla wielu ekspertów z branży gier, VR ułatwia wymianę kulturową i hazardową między różnymi grupami odbiorców.

Zestaw słuchawkowy VR jest podstawą technologii

Na tym etapie rozwoju nowa technologia aktywnie wykorzystuje zestawy słuchawkowe. Urządzenia te izolują zmysły użytkownika od rzeczywistego środowiska, zastępując je wirtualnym.

Przykładami popularnych obecnie zestawów słuchawkowych są:

● Oculus Rift;

● Razer OSVR;

● HTC Vive;

● Sony VR;

● Samsung Gear VR;

● Apple Vision.

Urządzenia są wyposażone w moduły wizualne i dźwiękowe do realistycznej symulacji wirtualnej przestrzeni. Ich główną cechą jest zwiększony poziom izolacji od zewnętrznych źródeł światła i dźwięku. Sprawdziły się w zastosowaniach gamingowych, użytkownicy korzystają z nich nawet w pracy.

Poziom technologiczny tych urządzeń już teraz pozwala na symulację realistycznego środowiska przestrzennego i dźwiękowego. Pozostaje tylko czekać na komponent oprogramowania kasyna - prace nad nim już trwają.

Potencjalne problemy związane z rozwojem kasyn VR

Niezależnie od tego, jak różowo rysuje się przyszłość branży hazardowej, istnieje szereg potencjalnych problemów. Dodatkowy wzrost zainteresowania kasynami online spowoduje błyskawiczny wzrost liczby graczy. Kryje się za tym potencjalne zagrożenie - wzrost uzależnienia od hazardu.

Problem ten jest aktualny nawet teraz. Uzależnienie od hazardu to stan psycho-emocjonalny osoby, która nie jest w stanie odpowiednio kontrolować swojego pociągu do hazardu. Przejawia się on na różne sposoby:

● pragnienie szybkiego odzyskania utraconych pieniędzy;

● niezdrowe pragnienie trafienia jackpota;

chęć udowodnienia swojej wyższości całej społeczności hazardzistów i innych osób.

W rezultacie hazardziści nie kontrolują swoich działań, drenują swoje depozyty i mają inne problemy społeczne. Według The National Centre for Responsible Gaming, około 0,6% z 9000 ankietowanych osób ma wyraźny stopień uzależnienia od hazardu. Spośród nich około 49% hazardzistów otrzymało już pomoc w przezwyciężeniu niezdrowego uzależnienia od hazardu.

Czy wskaźniki uzależnienia od hazardu wzrosną wraz z przejściem na technologię VR? Najprawdopodobniej tak. Nie będzie to jednak problem długoterminowy. Oprócz rozwoju części technicznej, kasyna aktywnie promują metody ochrony użytkowników przed niepożądaną ekspozycją na gry. Wraz z przejściem na nowe rodzaje interakcji z hazardem, kontrola nad tym problemem będzie się tylko zwiększać.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.