Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:11

Konwent gier - Zagrajmy w historię

W sobotę i niedzielę, 13 i 14 kwietnia w godzinach 10.00-18.00 w Muzeum Historii Polski w warszawskiej Cytadeli odbywać się będzie pierwszy konwent gier pod hasłem "Zagrajmy w historię 966 - 2024".
Konwent gier - Zagrajmy w historię

Źródło: Muzeum Historii Polski

W tym artykule przeczytasz o:

  • idei konwentu gier Zagrajmy w historię
  • programie i atrakcjach
  • wystawcach

To pierwszy konwent organizowany przez Muzeum Historii Polski! W tym roku tematem przewodnim jest rocznica chrztu Polski. W związku podczas imprezy pojawią się atrakcje związane z wczesnym średniowieczem. W programie m.in: III Otwarte Mistrzostwa Polski Saga - gry bitewnej Saga, warsztaty malowania figurek i modelarskie, gry pokazowe w aż cztery systemy historyczne, swobodne granie, możliwość zakupu i poznania ofert wystawców ze świata gier i nie tylko.

Konwent "Zagrajmy w historię: 966-2024" odbywać się będzie w dniach 13-14 kwietnia, w godz. 10.00-18.00 w Muzeum Historii Polski, ul. Gwardii 1, 
Bilety: w cenie 10 zł
Współorganizator: Stowarzyszenie Weles / Saga Grand Melee Poland

Program imprezy:

STREFA SAGA 
turniej gry bitewnej, nauka malowania modeli, kącik modelarza dla starszych i najmłodszych, pokazy SAGA i wikińskiej gry Ravenfeast dla nowicjuszy w prawdziwym namiocie wikingów z obstawą wojów, warsztaty z systemu gry (w Sagę, Ravenfeast, Ogniem i Mieczem, Anno Domini 1666) i wiele innych

STREFA WOLNEGO GRANIA 
z możliwością wypożyczenia gier od Muzeum Historii Polski. Przyjdź z własną grą lub wypożycz grę na miejscu, zajmij stolik (lub dosiądź się do już zajętego) i daj się porwać zabawie! 

Strefa z namiotem pierwszych Piastów 

Stoiska wystawiennicze : Stowarzyszenia Weles, Instytutu Pamięci Narodowej, Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, Wydawnictwa Taktyka i Strategia, Czarny Kot.

Turniej SAGA Grand Melee Poland
SAGA jest grą bitewną, której akcja toczy się w średniowieczu i starożytności. Gracze wcielają się w dowódców piastowskiej drużyny, rzymskich legionów albo innej z (ponad) 40 grywalnych frakcji. Po zwerbowaniu armii w postaci modeli żołnierzy konkurują z oponentami, wypełniając różnorodne cele na polu bitwy złożonym z makiet. Do udziału w turnieju konieczna jest wcześniejsza rejestracja.
 

Wystawcy:

Stowarzyszenie Weles
OMP to jeden z największych w Europie turniejów gry bitewnej SAGA, wydawanej przez Studio Tomahawk. Gracze Sagi wcielają się w przywódców armii z czasów Mrocznych Wieków i Krucjat, dowodząc drużynami żołnierzy w boju o różnorodne cele. W tym roku tematem przewodnim jest rocznica chrztu Polski i powstania naszego państwa, więc szykujemy atrakcje związane z wczesnym średniowieczem.
Czekają Was dodatkowe atrakcje:
pokazy SAGA i wikińskiej gry Ravenfeast dla nowicjuszy w prawdziwym namiocie wikingów z obstawą wojów
nauka malowania, kącik modelarza dla starszych i najmłodszych
nauka gry w Sagę, Ravenfeast, Ogniem i Mieczem, Anno Domini 1666

COBI
Firma COBI jest polskim producentem wysokiej jakości klocków konstrukcyjnych wytwarzanych we własnym zakładzie produkcyjnym w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Mielcu (Podkarpacie, Polska, Unia Europejska).
Klocki produkowane są z najwyższej jakości europejskich surowców, posiadają atesty i spełniają wszystkie niezbędne normy oraz restrykcyjne wymagania Unii Europejskiej dotyczące produktów dla dzieci.
COBI  jest także importerem i dystrybutorem szerokiego asortymentu licencjonowanych zabawek, jak: zabawki interaktywne, zestawy kreatywne, gry edukacyjne i strategiczne, lalki, figurki akcji, plastikowe modele do sklejania i składania oraz wiele innych.
Firma zaprezentuje podczas konwentu m.in.: ekspozycję modeli związanych z historią Polski, dioramę ekspozycyjną (Monte Cassino), dioramę D-Day do gry bitewnej, strefę wolnej budowy z klocków z konkursami z budowy.
 

Instytut Pamięci Narodowej
zaprezentuje stoisko z grami wydanymi przez instytut wraz z przestrzenią, w której będzie można pograć w najnowsze wydania.

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Instytut od kilkunastu lat specjalizuje się w tworzeniu gier dla większych grup - klas szkolnych, drużyn harcerskich, czy zespołów szkoleniowych.
Do tej pory wydał trzy gry wieloosobowe inspirowane dziedzictwem kulturowym. Są to "Chłopska Szkoła Biznesu" ucząca podstaw przedsiębiorczości w oparciu o historię XVIII-wiecznych tkaczy i handlowców z Andrychowa; "Oil City - galicyjska gorączka czarnego złota" kształtująca umiejętność planowania i zarządzania zasobami w oparciu o historię XIX-wiecznych przedsiębiorców naftowych w zaborze austriackim oraz "Hamernia. Przekuj problemy na rozwiązania" - rozwijająca postawy obywatelskie graczy, poprzez praktykę zespołowego rozwiązywania problemów lokalnych na przykładzie wyzwań obejmujących zakopiańską gospodarkę, tradycję i przyrodę. *** Zapraszamy w sobotę 13 kwietnia do odwiedzenia strefy gier wieloosobowych Małopolskiego Instytutu Kultury oraz do zapisów na rozgrywkę gry "Hamernia. Przekuj problemy na rozwiązania - w sobotę 13 kwietnia o godzinie od 10:00 do 18:00. Po rozgrywce przewidujemy omówienie metodyki gry wieloosobowej, możliwości jej adaptacji w swoim środowisku. Spotkanie poprowadzą autorzy gry Piotr Idziak i Sebastian Wacięga. Zapisy i pytania prosimy kierować tutaj: [email protected] / tel. 668 305 207. Zapraszamy serdecznie zwłaszcza nauczycieli historii, wiedzy o społeczeństwie, jak również animatorki lokalne, trenerów, moderatorów i osoby pracujące z grupami.

Taktyka i Strategia
Wydawnictwo Taktyka i Strategia powstało w 1989 roku. Od ponad 30 lat zajmuje się tworzeniem planszowych gier wojennych. W portfolio posiada ponad 200 tytułów i  liczne publikacje, książki oraz unikatowe na rynku wydawniczym atlasy działań wojennych.
Taktyka i Strategia wydają także czasopisma z materiałami związane z historią wojskowości, z dodatkowymi kompletnymi grami,  a także rozwinięciami gier pudełkowych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.