Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:45

Centrum Alzheimera otwarte!

W dniu 26 marca dokonano oficjalnego otwarcia nowej placówki wsparcia społecznego dla mieszkańców dzielnicy Żoliborz - Zespołu Opiekuńczo-Terapeutycznego Dziennego Domu Pomocy Centrum Alzheimera.
  • Źródło: UD Żoliborz

W tym artkule przeczytasz o:

  • otwarciu Centrum Alzheimera na Żoliborzu
  • planowanej działalności placówki
  • seminarium poświęconemu chorobie Alzheimera

Nową placówkę przy ul. Bieniewickiej 10/14 na Żoliborzu, w której znajdą wsparcie osoby chorujące na zespoły otępienne i chorobę Alzheimera oraz ich rodziny i opiekunowie, prowadzić będzie jako swoją filię warszawskie Centrum Alzheimera.

W uroczystości wzięli udział przedstawiciele wielu instytucji związanych z zabezpieczeniem społecznym, m.in. zastępczyni prezydenta Warszawy Aldona Machnowska-Góra, dyrektor Departamentu Polityki Rodzinnej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Rodzinnej Tomasz Pactwa, który od początku był związany z projektem i wspierał mocno powstanie placówki, dyrektor Biura Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy Marta Jakubiak oraz jej zastępczyni Izabela Halik, zastępczyni Dyrektora ds. Społecznych Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej Elżbieta Bogucka-Lityńska, dyrektor Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie Agnieszka Patela-Owczarczyk oraz jej Zastępczyni Anna Augustyniak i kierownik Wydziału Programów Społecznych Izabela Rytel-Szczerbińska, przedstawiciele Zarządu Dzielnicy Żoliborz w osobach burmistrza Pawła Michalca oraz jego zastępczyni Renaty Kozłowskiej, a także radni Komisji Spraw Społecznych, Zdrowia i Kultury na czele z przewodniczącą Dorotą Klejn, dyrektorzy i kierownicy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz, Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia, Środowiskowego Domu Samopomocy, Dziennych Domów Samopomocy dla Seniorów.

Placówka już w niedługim czasie rozpocznie swoją działalność. W założeniu placówka realizować będzie program dziennego wparcia dla osób chorujących na zespoły otępienne oraz chorobę Alzheimera i ich rodzin, na zasadach identycznych jak ma to miejsce w głównej siedzibie Centrum Alzheimera przy Alei Wilanowskiej 257 w Warszawie. Ponadto w przyszłości w godzinach popołudniowych organizowane będą w placówce działania na rzecz seniorów, które będą zapobiegały wykluczeniu społecznemu i poprawiały jakość ich życia.

Po oficjalnej części związanej z otwarciem placówki, w Forcie Sokolnickiego przy ul. Czarnieckiego 51, zorganizowano seminarium „Wsparcie osób niepełnosprawnych poznawczo, szczególnie z chorobą Alzheimera w środowisku zamieszkania”. Prelegentami seminarium byli specjaliści i terapeuci pracujący na co dzień z osobami z deficytami pamięci i chorującymi na choroby otępienne. Prelegentami byli Maciej Czarnecki – specjalista neurolog, Dyrektor Centrum medycznego NeuroProtect w Warszawie, Aneta Jastrzębska – terapeuta Dziennego Domu Pomocy Centrum Alzheimera oraz Piotr Wnuk – kierownik tego Domu, a także Jarosław Gnioska – Dyrektor Centrum Alzheimera, który przedstawił wyzwania dotyczące budowy środowiskowego modelu wsparcia osób niepełnosprawnych poznawczo, ich rodzin i środowiska zamieszkania. Seminarium otworzyli przedstawiciele Dzielnicy Żoliborz – burmistrz Paweł Michalec, zastępczyni Renata Kozłowska, przewodnicząca Komisji Spraw Społecznych, Zdrowia i Kultury Dorota Klejn, naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia Alicja Tyc-Żardecka oraz oczywiście Dyrektor Centrum Alzheimera Jarosław Gnioska. W czasie spotkania przedstawiono również informacje o chorobie Alzheimera z punktu widzenia lekarza praktyka oraz omówiono codzienne funkcjonowanie z osobą niepełnosprawną, w szczególności dotkniętą chorobą Alzheimera.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.