Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:12

Komunikacja miejska w czasie świąt wielkanocnych

Zbliża się Wielkanoc – w świątecznym okresie pojazdy Warszawskiego Transportu Publicznego będą jeździły według zmienionych rozkładów jazdy. Planując podróż, warto sprawdzić kursowanie autobusów, tramwajów oraz pociągów metra i Szybkiej Kolei Miejskiej.
  • Źródło: UM Warszawa
Komunikacja miejska w czasie świąt wielkanocnych

Źródło: ZTM

W tym artykule przeczytasz o:

  • zmianach w rozkładach jazdy WTP w okresie przedświątecznym
  • rozkładach jazdy w czasie Świąt Wielkanocnych
  • ograniczeniach w pierwszych dniach po świętach

Wielkanoc to czas odpoczynku, wytchnienia, refleksji, a dla uczniów i studentów także czas wolny od zajęć. Jak co roku komunikacja miejska w stolicy dopasuje się do świątecznego rytmu i mniejszej liczby pasażerów. Pojazdy Warszawskiego Transportu Publicznego będą kursowały inaczej od czwartku 28 marca do środy 3 kwietnia.

28 marca (Wielki Czwartek)
Uczniowie zaczynają przerwę świąteczną już w czwartek, więc i część autobusów będzie miała ferie. Zawieszone zostanie kursowanie linii „szkolnych” 320, 332, 339, 356, 379, a dla linii 114, 121, 142, 150, 152, 164, 211, 314, 502 nie będzie kursów wykonywanych tylko w dni nauki szkolnej (28-29 marca i 2 kwietnia). Autobusy linii 163, 164, 201 nie będą podjeżdżały pod placówki oświatowe, a linie 509 i 523 będą miały specjalne rozkłady jazdy.

Z mniejszą częstotliwością będzie kursowało metro – w godzinach szczytu na linii M1 co 2 minuty 50 sekund, a na linii M2 co 3 minuty 30 sekund.

29 marca (Wielki Piątek)
Komunikacja miejska w Warszawie będzie funkcjonowała w Wielki Piątek podobnie, jak w Wielki Czwartek. Z jednym wyjątkiem – w ten dzień zaczyna się przerwa świąteczna w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i dlatego dla linii 401 nie będzie kursów wykonywanych w dni nauki szkolnej i akademickiej. Autobusy tej linii nie będą jeździły do pętli Ursynów Płd., tylko z ulicy Wałbrzyskiej skręcą w Rolną i skończą trasę na pętli Metro Wilanowska.

Pociągi metra będą podjeżdżały na stacje z taką samą częstotliwością, jak w Wielki Czwartek.

30 marca (Wielka Sobota)
W tym dniu funkcjonować będzie linia C40 na Cmentarz Północny, która dowiezie pasażerów z Metra Młociny pod bramę zachodnią największej warszawskiej nekropolii. W godzinach 9:00-16:00 zmieni się też trasa autobusów linii 250, które ulicą Dziekanowską dojadą także pod bramę zachodnią Cmentarza Północnego. Autobusy 193 będą kursowały według zmienionego rozkładu.

31 marca – 1 kwietnia (Wielkanoc)
Autobusy, tramwaje, metro i SKM będą kursować według świątecznego rozkładu jazdy. Zawieszone zostanie kursowanie wybranych linii autobusowych: 102, 107, 117, 118, 125, 126, 129, 139, 156, 168, 182, 187, 188, 193, 196, 200, 201, 207, 219, 221, 222, 226, 228, 234, 256, 512, 514, 516, Z-5. Niektóre linie będą miały skorygowane trasy: 131, 134, 143, 154, 164, 194, 202, 218, 251, 521 i 735.

W tych dniach zmiany obejmą też tramwaje, które będą jeździć ze zmniejszoną częstotliwością (co 10 i 20 minut). Zawieszone będzie kursowanie tramwajów linii: 13, 18, 27.

Metro będzie kursowało według specjalnego rozkładu jazdy.

2 kwietnia (wtorek)
W poświąteczny wtorek nieczynne będą szkoły i odpoczywać będą studenci, więc zawieszone pozostanie kursowanie linii 320, 332, 339, 356, 379 i nie będzie kursów szkolnych dla linii 114, 121, 142, 150, 152, 164, 211, 314, 502 oraz podjazdów szkolnych linii 163, 164, 201.

Linia 401 będzie miała skróconą trasę (do Metra Wilanowska), a linie 509 i 523 pojadą według specjalnego rozkładu.

Znów, tak jak w dniach 28-29 marca, metro będzie podjeżdżało rzadziej na stacje – w godzinach szczytu na linii M1 co 2 minuty 50 sekund, a na linii M2 co 3 minuty 30 sekund.

3 kwietnia (środa)
W środę Warszawski Transport Publiczny wróci do codziennej rutyny, z jednym wyjątkiem – dla linii 401, której autobusy dojadą tylko do pętli przy Metrze Służew.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.