Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:53

Debata jedynek do Rady Dzielnicy (okręg nr 4)

W czwartek 21 marca odbyła się debata jedynek startujących do Rady Dzielnicy Żoliborz z okręgu nr 4. Do debaty zaproszeni zostali kandydaci ze wszystkich czterech ugrupowań. Niestety zaproszenia nie przyjęła kandydatka Koalicji Obywatelskiej.

W związku ze zbliżającymi się wyborami do Rady Dzielnicy Żoliborz Gazeta Żoliborza postanowiła zaprosić do debaty kandydatki i kandydatów startujących z pierwszych miejsc na listach czterech ugrupowań we wszystkich czterech okręgach. W czwartek (21 marca) zaprosiliśmy kandydatów startujących z IV okręgu (Żoliborz Oficerski, Żoliborz Urzędniczy, Kolonia Południe, Cytadela Płd.) Klaudię Ziemiańską z Koalicji Obywatelskiej, Grzegorza Hlebowicza z Prawa i Sprawiedliwości, Jolantę Zjawińską z Żoliborz ma głos oraz Barbarę Jędrzejczyk z Miasto jest Nasze.

Jak się okazało Klaudia Ziemiańska (KO) nie przyjęła zaproszenia do uczestnictwa w debacie. Debata odbyła się na żywo online na profilu Gazety Żoliborza, oraz kilku forach lokalnych, możecie ją obejrzeć klikając poniższy link: DEBATA JEDYNEK - OKRĘG NR 4

Klaudia Ziemiańska nie była jedyną, która odmówiła uczestnictwa w debacie. Zrobili to wszyscy liderzy list Koalicji Obywatelskiej. W związku z bojkotem, podczas debaty wygłosiliśmy oświadczenie, zamieszczamy je również poniżej:

Szanowne Mieszkanki i Mieszkańcy Żoliborza. Czytelniczki i czytelnicy,


Dbająca o rzetelne informowanie Was na temat spraw dzielnicy, z ogromnym zaniepokojeniem przyjmujemy decyzję Żoliborskiej Koalicji Obywatelskiej o zbojkotowaniu serii debat wyborczych, które organizujemy przed nadchodzącymi wyborami samorządowymi.
Media lokalne pełnią kluczową rolę w demokracji. Są nie tylko źródłem informacji o życiu lokalnej społeczności, ale również platformą do dialogu, dyskusji i rozwiązywania problemów. To m.in. dzięki naszej pracy dowiedzieliście się o wydanych przez nasz urząd ponad 100 000 zł na gadżety (w tym kaczce i kombinerkach), to my obnażyliśmy proceder zakupu za blisko 200 000 zł propagandy wyborczej w jednym z lokalnych mediów, to dzięki naszej pracy dowiedzieliście się o nieprawidłowościach w oświadczeniach majątkowych jednego z radnych dzielnicowych, to m.in. dzięki nam dowiedzieliście się o dyplomie MBA burmistrza dzielnicy uzyskanego na skompromitowanej uczelni Collegium Humanum. To dzięki nam dowiecie się jeszcze wielu rzeczy, bo taka jest rola niezależnego i wolnego dziennikarstwa.
Publiczna debata jest fundamentem demokracji. Stanowi okazję do prezentacji i konfrontacji różnych punktów widzenia, programów i rozwiązań. To właśnie w debacie kształtują się przyszłe kierunki rozwoju naszej dzielnicy. Odwracanie się od tej możliwości dialogu z mieszkańcami jest nie tylko nieodpowiedzialne, ale również szkodliwe dla samej istoty demokracji.
Decyzja Koalicji Obywatelskiej o nieuczestniczeniu w debatach wyborczych jest postawą, która budzi nasze głębokie zaniepokojenie. Takie działanie świadczy o braku szacunku nie tylko dla pracy mediów lokalnych, ale przede wszystkim dla samych mieszkanek i mieszkańców Żoliborza, wyborczyń i wyborców, którzy zasługują na to, by mieć pełną informację na temat kandydatów i kandydatek i ich wizji dla naszej lokalnej wspólnoty.
Przed nadchodzącymi wyborami, każdy głos ma znaczenie. Debata, wymiana poglądów, krytyczne spojrzenie na obietnice wyborcze są niezbędne, aby dokonać świadomego wyboru. Zachęcamy przedstawicieli komitetu wyborczego Koalicji Obywatelskiej, do ponownego rozważenia swojej decyzji i dołączenia do dialogu z mieszkańcami Żoliborza. Miejsce w debacie jest i będzie dla Was zagwarantowane.
Jednocześnie zapewniamy, że jako Gazeta Żoliborza, będziemy kontynuować naszą misję informowania, krytykowania tam, gdzie potrzeba, i wspierania wszelkich inicjatyw służących dobru naszej lokalnej społeczności. Dla nas, dobro mieszkanek i mieszkańców Żoliborza jest najważniejsze, a transparentność, odpowiedzialność i dialog są fundamentami, na których budujemy naszą pracę jako medium lokalne.


Z poważaniem, 
Mateusz Durlik
Redaktor naczelny Gazety Żoliborza

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.