Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:41

O endiometriozie w Centrum Olimpijskim

W sobotę i niedzielę, 23 i 24 marca 2024 w galerii "Art in House" w Centrum Olimpijskim, przy ulicy Wybrzeże Gdyńskie 4 odbywać się będzie "Endo - dialog" - Forum Wiedzy o Endometriozie.

W tym artykule przeczytasz o:

  • Forum Endo - dialog" w Centrum Olimpijskim
  • programie wydarzenia
  • fundacji "Pokonać Endometriozę"
  • wystawie "Rozkwit"

Marzec ogłoszony został miesiącem świadomości endometriozy. Endometrioza to schorzenie dotykające miliony kobiet na całym świecie, mające wpływ na ich codzienne życie. Forum zorganizowane w Centrum Olimpijskim przez fundację "Pokonać Endometriozę" to unikalna okazja dla mieszkanek i mieszkańców Żoliborza, ale także Warszawy oraz okolic, aby spotkać się z ekspertami, lekarzami i specjalistami, którzy podzielą się wiedzą na temat endometriozy, jej leczenia i diagnostyki. Podczas dwudniowego forum odbędą się:

  • Prelekcje ekspertów medycznych 
  • Debata na temat standardów leczenia endometriozy 
  • Warsztaty ze specjalistami na temat terapii wspomagających 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o wcześniejsze zapisy: [email protected]. Początek forum zaplanowany został na godzinę 10:00 w obu dniach trwania wydarzenia. 

Pierwszy dzień (23.03) poświęcony jest diagnostyce i leczeniu endometriozy. Tego dnia odbędą się wykłady lekarzy oraz debata:

  1. Prawidłowa i szybka diagnostyka endometriozy - dr n. med. Joanna Jacko
  2. Leczenie zachowawcze w postaci farmakoterapii - lek. Paweł Mikulski
  3. Mam endometriozę. Czy muszę się operować? - dr n. med. Maciej Pliszkiewicz
  4. Operacje endometriozy z użyciem robota da Vinci - dr n. med. Joanna Bubak-Dawidziuk
  5. Standardy leczenia endometriozy - dr n. med. Paweł Siekierski
  6. Czy endometrioza może powodować niepłodność? - lek. Katarzyna Czekaj

 Początek debaty zaplanowany został na godzinę 13.40

Drugi dzień (24.04) nazwany warsztatowym będzie dotyczył terapii wspomagających leczenie endometriozy.

  • Terapia komplementarna - K.Olszewska, M.Roczek
  • Mikrobiota - Darota Olanin
  • Fitokannabinoidy - Kamila Dragan
  • Osteopatia i fizjoterapia - Krystyna Tober
  • Psychologia - Dorota Gawlikowska

Misją Fundacji Pokonać Endometriozę jest propagowanie profilaktyki oraz leczenia endometriozy, inicjowanie tematycznych wydarzeń społecznych oraz wspieranie chorujących i ich rodzin. Drugim obszarem działań Fundacji jest stała i aktywna współpraca z publicznymi i prywatnymi placówkami medycznymi, Narodowym Funduszem Zdrowia oraz Ministerstwem Zdrowia.

Celem fundacji jest skrócenie czasu diagnozy poprzez stworzenie dedykowanych ośrodków leczenia endometriozy oraz zwiększenie dostępności do specjalistycznych zabiegów operacyjnych. - Cieszą nas ostatnie sukcesy w ramach współpracy z Zespołem Parlamentarnym ds. Endometriozy. Mamy również nadzieję, że wkrótce powstanie Narodowy Program do Walki z Endometriozą, o który usilnie walczymy - mówi Iga Włodkowska - ambasadorka fundacji na Warszawę, a zarazem kandydatka w plebiscycie na "Żoliborzankę roku".  

Forum towarzyszy wystawie twórczości Dominiki Kędzierskiej i Julii Stachowskiej "Rozkwit", o której już pisaliśmy:

Część środków ze sprzedaży prezentowanych dzieł sztuki z wystawy Rozkwit zostanie przekazana na działalność Fundacji Pokonać Endometriozę.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Marta Marek -Podziemek 23.03.2024 19:44
Bardzo ciekawe spotkanie! Przyjazna i luźna atmosfera, mega wiedza Specjalistów od endometriozy, wykłady prowadzone w przystępny sposób. Piękna wystawa i ciepła atmosfera wydarzenia. Iga to wspaniała Kobietka, dająca nadzieję i siłę na walkę z tą chorobą. Bardzo fajna organizacja ze strony Fundacji Pokonać Endometriozę. Zachęcam Panie do brania udziału w takich spotkaniach:). Warto!

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.