Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:48

Polot w kuchni polskiej jest potrzebny!

W każdym większym mieście można dziś spróbować kuchni z różnych zakątków świata. Kierując się ciekawością często spychamy rodzime potrawy na dalszy plan. Wybierając miejsce na randkę czy kolację z przyjaciółmi pomijamy zazwyczaj restauracje polskie. Dlaczego tak jest? I tu od razu nasuwają się dwie najpopularniejsze odpowiedzi; „polskie specjały najlepiej ugotować potrafi moja mama” oraz „nie jem polskiego jedzenia, bo jest ciężkostrawne”.

Jak w obliczu takich argumentów przekonać Polaka, że kuchnia Polska w Polsce może być pyszna? Jednym z rozwiązań jest próba jej unowocześnienia.

Tradycyjne składniki odpowiednio skomponowane

Okazuje się, że nawet najbardziej tradycyjne dania, takie jak np. tatar, zyskują nową jakość, gdy podane są z prostymi składnikami, ale w odpowiednich proporcjach i właściwej kompozycji. Prażona kasza gryczana, przepiórcze jajo i majonez kawowy sprawiły, że dobrej jakości mięso stało się w Polocie prawdziwym rarytasem. Przecież każdy kiedyś jadł kaszę gryczaną, ale czy z tatarem?

Produkty najwyższej jakości

Matjas serwowany w Polocie zyskał sobie wielu fanów nie tylko wśród blogerów. Tradycyjna polska ryba serwowana z grzybami, migdałami i kwaśną śmietaną okazała się ulubioną przystawką naszych Gości. Dodatki towarzyszące śledziowi wydobywają i podbijają smak doskonałej jakości produktu.

Zapomniane warzywa i świeże zioła

Panujący przez długie lata socjalizm bardzo zmienił tradycyjną kuchnię polską. Mnogość mącznych wyrobów, panierka i ograniczona dostępność produktów sprawiły, że staliśmy się krajem zubożałym kulinarnie. Dziś prócz marchewki i kapusty w sklepie znów znaleźć możemy warzywa, które kiedyś były w Polsce bardzo popularne. Nie ma co się dziwić, że serwowane w Polocie pierogi na puree z topinamburu, zupa z pasternaku, kaczka z salsefią czy czarną rzepą cieszą się powodzeniem. Uczymy się używać świeżych polskich ziół, które wydobywają z potraw wszystko co najlepsze. To dzięki nim nasze dania w Polocie stają się ciekawsze, bardziej odżywcze i przede wszystkim pyszne.

Kuchnia pełna eksperymentów

Każda kuchnia, może wydawać się nudna i mało nowoczesna, jeśli pomija się w niej produkty pochodzące z innych krajów. Wszyscy doskonale wiedzą, że makaron z truflą smakuje doskonale we włoskiej restauracji, ale czy oczywistym połączeniem wydaje się być zupa z pasternaku z tym najdroższym grzybem na świecie? Pak choy smakuje nam najbardziej w daniach kuchni azjatyckiej, ale serwowane w Polocie tradycyjne pierogi z kaczką, zatopione w bulionie na bazie wina xiang z pak choy bardzo długo utrzymywały się w karcie. Otwartość na nowe smaki w kuchni polskiej, świadczy o tym, że nie tylko tradycyjne jedzenie domowe, może smakować wyjątkowo…

Zdrowe mięso i ptactwo

W odmienianiu kuchni polskiej bardzo ważne jest także czerpanie z tradycji. W staropolskim zwyczaju było zastawianie stołów dzikim mięsem i ptactwem. Dziś znaleźć można wiele przepisów i wskazówek jak przyrządzać dzika, jelenia, gołębia czy gęsinę. Powrót do przygotowywania tego, co prawdziwie polskie ma również wpływ na nasze zdrowie. To właśnie dziczyzna zaliczana jest do najzdrowszych mięs. Nic dziwnego, że noga z kaczki podawana w sosie z owoców leśnych czy też gęsina serwowana z jeżynami, znikają z talerzy w Polocie w całości.

Nie rezygnujmy z polskiej kuchni, zachowajmy równowagę pomiędzy tradycją a nowoczesnymi potrzebami. Cieszmy się naszą kulinarną spuścizną i jedzmy polskie dania smacznie i z Polotem.


galeria_2-1

galeria_2-1

53572833_559105201240533_652655344726748717_n

53572833_559105201240533_652655344726748717_n

IMG_8004

IMG_8004

IMG_7986

IMG_7986

Restauracja_8220

Restauracja_8220

FB576699-DE89-4D0A-8B5D-D764428C1F11

FB576699-DE89-4D0A-8B5D-D764428C1F11


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ