Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:43

Bielany promowane w Cannes

Warszawa zaprezentuje na arenie międzynarodowej aktualne inwestycje oraz potencjał i perspektywy dalszego rozwoju. Wśród promowanych inwestycji znajdą się także realizowane na Bielanach.
Bielany promowane w Cannes

Źródło: UM Warszawa

W dniach 12-15 marca 2024 r. już po raz 33. odbędą się w Cannes we Francji targi MIPIM, na których Warszawa przedstawi swoją ofertę. MIPIM – targi nieruchomości i inwestycji, są jednym z najważniejszych tego typu wydarzeń na świecie. Określane przez organizatorów jako the global urban festival, czyli światowy festiwal miast, są platformą, która łączy miasta i kraje z podmiotami działającymi zarówno na globalnym, jak i na lokalnych rynkach nieruchomości. MIPIM to także wyjątkowe miejsce spotkań biznesowych, nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń, w których uczestniczą przedstawiciele miast, inwestorów, deweloperów, instytucji finansowych, firm konsultingowych, a także liderów rynku nieruchomości. MIPIM oferuje inwestorom wyjątkową okazję do poznania trendów i oferty branży oraz opracowania nowych strategii lokowania kapitału w nadchodzącym roku, co jest dużym wyzwaniem w szybko zmieniającej się sytuacji geopolitycznej.

Hasłem przewodnim Warszawy na MIPIM 2024 jest: „Warsaw – Smart People. Smart Technology. Smart City.” Podczas tegorocznej edycji targów odbędzie się wiele paneli i dyskusji z udziałem przedstawicieli stołecznego ratusza.

Na targach będziemy promować inwestycje w stolicy, w tym te w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz rozmawiać o dalszym rozwoju Warszawy. Jedziemy do Francji również z ofertą siedmiu działek inwestycyjnych – mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy. Na MIPIM, po raz kolejny będziemy razem z partnerami Warszawy, firmami deweloperskimi, które realizują w stolicy swoje projekty i są najlepszym dowodem na to, że to jest wspaniałe miejsce do inwestowania, rozwoju i życia – dodaje Olszewski.

Oferta dla inwestorów

Podczas MIPIM 2024 Warszawa będzie promować siedem działek inwestycyjnych w tym dwie zlokalizowane na Bielanach:

  • przy ulicy J. Kasprowicza, róg ulicy Nocznickiego (4589 m2) – Bielany,
  • przy ulicy Krzemienieckiej (3271 m2) – Bielany,
  • przy ulicy M. Rodziewiczówny (2765 m2) – Praga Południe,
  • przy ulicy Kijowskiej (4643 m2) – Praga Północ, 
  • przy ulicy Dobrej 33/35 (2112 m2) – Śródmieście,
  • przy ulicy Kłobuckiej (3364 m2) – Ursynów
  • przy ulicy Waliców (1403 m2) – Wola.

W Cannes delegacja Warszawy zaprezentuje projekty, które będą realizowane w modelu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) i przedstawi inwestycje dotychczas zrealizowane w tej formule.

Wśród projektów PPP, na uwagę zasługuje planowana renowacja i zagospodarowanie Hali Gwardii. Drugim projektem w przygotowaniu jest budowa nowoczesnych, energooszczędnych przedszkoli w miejsce istniejących budynków. Trzeci ważny projekt dotyczy modernizacji kompleksu Ośrodka Polonia, w tym budowy wielofunkcyjnej hali sportowej i Centrum Wsparcia Sportu.

Miasto Stołeczne jest niezmiennie krajowym liderem pod względem wolumenu nowoczesnej powierzchni biurowej – 6,26 mln m2, jak również powierzchni handlowej – 1,9 mln m2. Przyciąga talenty i jest drugim miastem w Europie pod względem liczby studentów – każdego roku, w 69 szkołach wyższych kształci się ich ponad 245 tys. Warszawa to również lider regionu Europy Środkowo-Wschodniej w obszarze ESG (Environmental, social, and corporate governance).

Drogowskazem, na drodze w tworzeniu i rozwijaniu nowych inicjatyw gospodarczych, są dla stolicy główne cele rozwoju, wyznaczone w Strategii #Warszawa2030. Polityka rozwoju gospodarczego, którą zakomunikował w styczniu tego roku ratusz, określa warunki sprzyjające: generowaniu innowacji, rozwojowi biznesu, przyciąganiu talentów oraz liderów, zarówno z rynku krajowego, jak i globalnego. Obecność Warszawy na MIPIM 2024 jest jednym z działań, które wpisują się w realizację założeń tego dokumentu.

Zielona strefa

Stoisko targowe Warszawy sąsiaduje m.in. z Wrocławiem, Łodzią, Katowicami, Poznaniem, Krakowem i Trójmiastem. Wspólnie tworzą polską strefę na wydarzeniu.

Główną ideą koncepcji architektonicznej strefy Warszawa jest nawiązanie do zieleni w infrastrukturze miejskiej. Wypełnia ona zabudowę stoiska, podobnie jak tkankę miejską stolicy. Tworząc elegancką, minimalistyczną, opartą na naturalnych materiałach zabudowę projektanci połączyli ciepłe odcienie drewna z chłodnym betonem. Harmonijną kompozycję, poza roślinnością, dopełniają szklane elementy, stanowiące dyskretne nawiązanie do stylistyki warszawskich biurowców. Salkę spotkań zdobić będzie panorama Warszawy autorstwa Tytusa Brzozowskiego, akwarelisty i architekta zafascynowanego duszą miasta.

Prezentacja atrakcyjności inwestycyjnej Warszawy podczas targów MIPIM 2024 odbywa się we współpracy miasta i 11 partnerów: BBI Development, cmT, Develia, Echo Investment, Futureal|Cordia, Ghelamco, NOHO Investment, Karimpol, Polski Holding Nieruchomości, SGI, Skanska. W ramach promocji warszawskiego sektora kreatywnego, w strefie Warszawa zaprezentowane zostaną przedmioty, które zostały wyłonione w ramach konkursu „Przedmiot Promujący Warszawę – Sztuka Użytkowa”. Są to: świece sojowe Homeliness, warszawskie gadżety Love Poland Design, ekologiczny odświeżacz powietrza Pani Szyszka, autorski projekt zakładki Sawa by Kasia Brągiel czy inspirowane Warszawą kosmetyki marki Koi.

Ubiegłoroczna edycja MIPIM zgromadziła 22,5 tys. uczestników, w tym ponad 6,5 tys. inwestorów. Na 300 stoiskach w 2023 r. zaprezentowały się kluczowe europejskie miasta i organizacje z ponad 90 krajów. W tym roku organizatorzy spodziewają się równie dużego zainteresowania MIPIM i oczekują, że targi po raz kolejny staną się ważnym globalnym wydarzeniem.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.