Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 05:16

Dobre jedzenie w dobrym towarzystwie

Odwiedzona niedawno przeze mnie oraz kilku moich przyjaciół restauracja to, należąca do Grupy Baccara, żoliborska restauracja Good Company Madison Restaurant. Lokal mieści się na Żoliborzu Artystycznym, przy ulicy Szamockiej, w miłym sąsiedztwie żoliborskich ogródków działkowych.

To restauracja oparta na nowoczesnym i coraz częściej wykorzystywanym koncepcie live cooking. Otwarta kuchnia i prosty wystrój z kilkoma chwytającymi za serce hasłami wypisanymi na ścianach sprawiają, że miejsce to zdaje się mieć niezobowiązujący klimat i chce się tam zostać. Więc zostaliśmy i sprawdziliśmy.

Czekał już na nas zarezerwowany wcześniej stolik, wciśnięty w koniec sali. Miejsce wydawało się ciasne, ale ze względu na bliskość kącika zabaw dla naszych dzieci udało nam się z odrobiną kombinacji zmieścić i zasiąść częściowo na wygodnej kanapie.

Bardzo miła obsługa uruchomiła procedurę przyjmowania zamówień, co poszło sprawnie i fachowo, aczkolwiek mój recenzencki pech (a właściwie pech restauracji), że niemal zawsze pierwsze danie, jakie zamawiam jest niedostępne, tutaj również miał miejsce. Trafiliśmy akurat tej niedzieli na festiwal makaronów, swoistą wyprzedaż szefa kuchni, przed planowaną właśnie zmianą menu z zimowego na wiosenne. Stąd też pomysły na pierwsze zamówienia.

Dla dwójki naszych dzieci porcja spagetti bolognese na pół (27zł). Nie przepadam za menu dziecięcym, nie zgadzam się na to, żeby dzieci jadły gorzej niż dorośli, uczę smaków i przyzwyczajam do takich dodatków jak parmezan czy bazylia. Zatem dla dzieciaków prawdziwe, dorosłe danie, z obietnicą deseru, co oczywiste. 

Kolejno zaplanowaliśmy zjedzenie czarnego makaronu z krewetkami, cukinią, czosnkiem, natką i pomidorkami cherry w białym winie (44zł) oraz ravioli z truflami, kolendrą, parmezanem, oliwą truflową i kiełkami rzodkiewki (40zł). Poza festiwalem makaronów w menu Good Company, mimo że nie lubię kart, w których potrawy są pokazane na zdjęciach, znaleźliśmy jeszcze sporo ciekawie zapowiadających się dań. Wybór padł na szeroko i smakowicie opisaną w karcie zupę cacciucco – zupę z owoców morza, w której znajdują się: kalmary, krewetki, omułki, paluszki krabowe, mule, tuńczyk a wszystko to na bazie sosu winno-pomidorowego z czosnkiem, cebulą, szałwią, oliwą, natką w towarzystwie grzanek (69zł). Jeszcze wtedy nie zdawaliśmy sobie sprawy jaki to był dobry wybór…

Jeśli jesteśmy przy rybach, do naszego zamówienia dołączył jeszcze tonno alla griglia – stek z tuńczyka grillowany, podany z gniocci, szpinakiem na maśle i parmezanem (49zł) oraz sałata – z kurczakiem w glazurze i w sosie vinaigrette (25zł). Wszystkie dania były naprawdę bardzo smaczne. Makarony ugotowane w punkt, sosy gęste i sycące, warzywa świeże i błyszczące, zioła pachnące i aromatyczne.

Dania podane bardzo ładnie, równo dla wszystkich, bez zbędnego oczekiwania i z uśmiechem na twarzy. Ale… najlepsza był zupa cacciuccio, podana w garnuszku, gorąca, aromatyczna, pełna owoców morza, idealnie doprawiona, w sam raz ostra.

Szkoda, że nie mogę Wam przekazać tego zapachu i smaku na łamach Gazety Żoliborza, ale na szczęście mieszkacie blisko i możecie sami pójść i spróbować, koniecznie we dwoje, bo to jest naprawdę sycący gar zupy dla dwojga. Jak już będziecie to zostawcie miejsce w brzuchach na deser, bo w Good Company Madison Restaurant zjecie desery wykonane przez cukierników Baccary i niemal zawsze możecie trafić na niepowtarzalne torciki, kremy, czy musy.

Moje towarzystwo zakończyło ten obiad słodkim akcentem w postaci niebywale dobrego, wytrawnego torciku z gorzkiej czekolady, pięknego kwiatowego ciastka z musem z ricotty oraz boskiego tiramisu w towarzystwie bardzo smacznej kawy.

Miło się je dobre jedzenie w dobrym towarzystwie, oczywiście na Żoliborzu.


recencja_jedzenie2

recencja_jedzenie2

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h