Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:35

Mroczne historie opowiedziane teatrem cieni, święto fanów Guns N’ Roses, a może warsztaty z rozwiązywania konfliktów?

Nie masz planów na weekend? Przygotowaliśmy kilka propozycji na spędzenie wolnego czasu.

Konflikt, który łączy

Jesteśmy emocjonalni i konfliktowi. Starcia z rodziną, współpracownikami, a nawet przypadkowymi osobami do codzienność. Jak przeobrazić konflikty we współpracę i dzięki nim budować dobre relacje? W sobotę w Miejscu Aktywności Lokalnej warsztaty interaktywne poprowadzi mediatorka i psychoterapeutka Alicja Kuczyńska – Krata. Zajęcia będą trwały 3,5 godziny i obowiązują zapisy. - Mediacja i dialog są wyrazem wzajemnego szacunku, tolerancji, otwartości, kultury osobistej i dojrzałości społecznej osób, które w kwestiach spornych wolą rozmawiać niż walczyć ze sobą – czytamy na stronie fundacji Mediare, w która realizuje projekt Alicji Kuczyńskiej – Kraty. 16 marca (sobota), godz. 14:00 Miejsca Aktywności Lokalnej na Żoliborzu

ElectroAcoustic – sześć coverów i sześć autorskich piosenek

– Naszą muzykę można określić jako pogranicze indie popu i poezji śpiewanej. W sobotę zagramy koncert inaugurujący naszą debiutancką trasę koncertową. „Trasa na sześć” to sześć koncertów podczas których gramy sześć naszych utworów i sześć coverów – podkreśla trzyosobowy skład muzyków. Śpiewająca Beata Wawryniuk, grający m.in. na perkusji Mariusz Wojewoda i gitarzysta Piotr Frankowski  wyruszyli na początku stycznia w swoją pierwszą trasę koncertową. Na mapie znalazło się żoliborskie La Boheme, gdzie muzycy wstąpią już w sobotę. Artyści przygotowali również niespodziankę w postaci gościa. 16 marca (sobota), godz. 20:00 La Boheme  

GUNSoteka: 32 lata Sweet Child of Mine

Jedna z ważniejszych płyt rocka ujrzała światło dzienne 32 lata temu. Dziś Sweet Child of Mine to absolutny klasyk. Tytułowa piosenka znajduje się w wielu światowych rankingach. Riff, który skomponował Slash  uplasował się na pierwszej pozycji w kategorii 100 Najlepszych Riffów magazynu „Total Guitar”. Przy muzyce G’n’R wychowały się całe pokolenia i wychowują nowe. Klub Potok jako dom ludzi rocka w sobotę świętuje 32 rocznice Sweet Child of Mine. Zapraszamy na sobotnią imprezę poświęconą G'n'R. Organizatorzy zapowiadają, że wszyscy w koszulkach G’n’R oraz Ci, którzy mają 32 lata - otrzymają welcome drinka i rabat na koszulki CR 50% 16 marca (sobota), godz. 20:00 Potok : Drugi Dom Ludzi Rocka

Przypadki straszne - wieczór opowieści 

Czego się boicie? Duchów? Wampirów? A może po prostu utraty pracy? Śmierci bliskich? Siebie samych? Mrocznej części swojej natury? - Marzec to czas przejścia - czas zawieszenia między zimą, która wciąż trwa, a wiosną, która jeszcze nie nadeszła. Czas zmiany i niepokoju. Opowiemy Wam kilka historii - baśni, legend, albo po prostu... przypadków – zapowiadają wieczór niepokojących opowieści organizatorzy. Bohaterami historii będą wilkołaki, zmarłe osoby powracające zza grobu, dziwne rośliny i człowiek-byk. Podczas występu usłyszycie nie tylko głosy opowiadających, ale też skrzypce i inne niepokojące dźwięki. Dodatkowo wydarzenie wzbogacą elementy teatru cieni. Wieczór tylko dla dorosłych, którzy lubią się bać. Opowiadają: Grupa Przypadki w składzie: Olga Żarnotal, Natalia Nguyen, Monika Radzikowska. Gra: Karolina Podrucka 17 marca(niedziela) godz. 18:00 Magia Polski Wschodniej

darmowe-wydarzenia-warszawa.201903161400.1552428387

darmowe-wydarzenia-warszawa.201903161400.1552428387

darmowe-wydarzenia-warszawa.201903162000.1552520729

darmowe-wydarzenia-warszawa.201903162000.1552520729

53522391_1169638083217997_9214530747891712000_n

53522391_1169638083217997_9214530747891712000_n

53367941_2126159987694977_1088540241192550400_n

53367941_2126159987694977_1088540241192550400_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.