Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:20

Dzień kobiet i weekend na Żoliborzu. Co będzie się działo?

Po tygodniu pełnym wyzwań pora na aktywny odpoczynek! Co robić w wolnym czasie i na Dzień Kobiet? Przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów na aktywny weekend!

Wieczór literacko-malarsko-muzyczny

To, że wydarzenie odbywa się w Dniu Kobiet nie jest przypadkiem. Zaczerpnięte, z niedawno wydanego, poetyckiego albumu „Obrazy poruszone słowami” Alicji Kuczyńskiej-Kraty, inspiracje stanowią trzon dzisiejszego wydarzenia. Zawarte w poetyckim albumie symboliczne portrety kobiet obrazuje swoimi dziełami współczesny malarz Mariusz Zdybała. Tego dnia wystawę dopełni Janusz Litwiniec, który zagra na gitarze i zaśpiewa specjalnie dobrane na tę okazje utwory. Dodatkowo Alicja Kuczyńska-Krata, której słowa zapisane w książce wpłynęły na wyobraźnie malarza i muzyka, odczyta wybrane teksty. W ten sposób przygotowany literacko-malarsko-muzyczny program będzie zachętą do porozmawiania tego wieczoru o wartości, roli i znaczeniu kobiecości dzisiaj. 8 marca (piątek), godz. 18:00 Miejsce Aktywności Lokalnej, ul. Marii Kazimiery 20/1

Skoczna muzyka, taniec i fitness, czyli aktywne szaleństwo na Zumbie

Fitness w połączeniu z elementami tańców latynoamerykańskich, to jeden ze sposobów na zadbanie o swoją kondycję, a także figurę. Zumba może okazać się również dobrym sposobem na rozładowanie energii w formie ćwiczeń i zabawy w rytmie skocznej muzyki. Jak podkreślają instruktorzy, Zumba jest dla wszystkich niezależnie od wieku i doświadczenia w tańcu. W każdy piątek w hali LO im. B. Limanowskiego odbywają się darmowe zajęcia, na które może przyjść każdy. 8 marca (piątek), godz. 19:00 W hali sportowej LO Im. B. Limanowskiego  przy ulicy Felińskiego 15

Opowieści o Mężnych Niewiastach

- Kiedyś, kiedy ludzie jeszcze żyli bliżej siebie i nie tkwili z nosami w telewizorze i komputerze, kiedy Google nie był podstawowym źródłem informacji, wokół opowiadaczy zbierały się całe społeczności – wyjaśniają swoją działalność twórcy z Wędrownej Wytwórni Zdarzeń Parparusza. Jedna z artystek wytwórni wystąpi dziś ze swoim programem, opowiadając historie i grając na akordeonie i innych niecodziennych instrumentach. - Tych z baśni i literatury, jak Mądra Wasylisa czy ta księżniczka, co ją święty Jerzy koniecznie chciał ratować. Ale też tych zupełnie prawdziwych, jak pewna królewna niderlandzka albo Haneczka z Nowych Święcian. O kobietach, które los biorą na rogi, nawet, kiedy się boją. Które są jak góra – w nieustającym ruchu. Które są nieustępliwe jak woda, nawet, kiedy brak im sił. To opowieść o ich sile i odwadze, ale też o miłości. Okruszek każdej z nich jest w każdym z nas. Dlatego zapraszam i Panie, i Panów – zapowiada występ Katarzyna Jackowska-Enemuo. 8 marca (piątek), godz. 19:30 La Boheme przy ulicy Mysłowickiej 1

Film, koncert i opowieści o świecie kobiet, który na naszych oczach przechodzi do przeszłości

Docierają do najstarszych mieszkańców, poznają ich historie, uczą się od nich śpiewać. Wydarzenie rozpocznie się od koncertu zespołu „Z Lasu”. Twórczość artystów skupia się na pieśniach z Polesia, z terenu Ukrainy i Białorusi. Tworzą go osoby z długoletnim doświadczeniem w praktykowaniu muzyki tradycyjnej, które wspólnie jeżdżą na Polesie w poszukiwaniu dawnych pieśni, spotkań z ludźmi i śladów archaicznej kultury. Podczas wydarzenia odbędzie się także projekcja filmu „Takich pieśni sobie szukam”. Powstał on pod wpływem spotkania dwóch światów. Pierwszy z nich to młodzi ludzie z miast z Polski i Ukrainy, którzy dotarli na Polesie w poszukiwaniu archaicznych pieśni - chcieli je nagrywać i uczyć się ich. Drugi, to wiejscy artyści, śpiewacy z poleskich wsi Perebrody i Stari Koni, leżących na pograniczu ukraińsko-białoruskim. Kiedyś, jako śpiewacy, pełnili w swej społeczności istotną rolę, a dziś, kiedy muzyka tradycyjna jest już niepopularna, żyją trochę na marginesie, a ich talenty muzyczne zostały zapomniane zarówno przez wieś jak i przez nich samych. Dzięki przybyszom „z innego świata” odnaleźli motywację żeby znów śpiewać. Między nimi a młodymi przybyszami zrodziła się szczególna więź, pełna radości z odnalezienia wspólnej pasji, jaką jest śpiewanie. 8 marca (piątek), godz. 19:00 Fort Sokolnickiego
Jedna z prac Przemysława Klimka
Jedna z prac Przemysława Klimka

„Algorytm”, czyli wystawa obrazów Przemysława Klimka

Od czwartku w Galerii Sztuki Wystawa można oglądać prace Przemysława Klimka. - Kluczem do odczytania malarstwa Przemysława Klimka w warstwie konstrukcyjnej obrazu jest pojęcie aksonometrii, które autor interpretuje i stosuje w sposób nadający przestrzeni nowe znaczenie. Jest to ważne odkrycie, które umożliwia mu dalsze, szersze, artystyczne poszukiwania – ocenia kurator wystawy dr hab. Łukasz Rudnicki.  Wystawę można oglądać do 23 marca. 7 - 23 marca Galeria Sztuki Wystawa

Współczesna opowieść oparta na bajce „Jaś i Małgosia” Braci Grimm

W niedzielne popołudnie wybierając się z dzieckiem na spacer można przy okazji wstąpić do Fortu Sokolnickiego na sztukę teatralną dla najmłodszych. - Wędrując przez las rodzeństwo Jaś i Gosia trafiają do dziwnej leśniczówki. Zostają złapani przez starą Wiedźmę, która mówi, że jest Babą Jagą. Dzieci nie mogą w to uwierzyć… Przecież takie rzeczy zdarzają się tylko w bajkach! Jaś i Gosia mogą być zjedzeni na obiad tylko dlatego, że Baba Jaga nie lubi ludzi. Dzieci starają się przekonać staruchę, że może się zmienić, że jest wyjątkowa i ma na pewno różne talenty, które zostaną docenione. Zatem Baba Jaga próbuje swoich sił jako artysta malarz, modelka, piosenkarka. Kim zostanie Baba Jaga? – czytamy w zapowiedzi teatrzyku. 10 marca (niedziela), godz. 12 Fort Sokolnickiego

Jedna z prac Przemysława Klimka

Jedna z prac Przemysława Klimka

Jedna z prac Przemysława Klimka

Jooli Photo & Video

Jooli Photo & Video

52991381_2084855474884265_3549891887206760448_o

52991381_2084855474884265_3549891887206760448_o

POLESIE

POLESIE


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.