Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 09:25

Koniec I etapu. Kto został nominowany do Żoliborzanki Roku?

Równo z początkiem nowego miesiąca zakończył się I etap tegorocznej edycji plebiscytu Żoliborzanka Roku. Kapituła będzie miała ciężkie zadanie w wyborze finałowej piątki!

W tym artykule przeczytasz m.in.:

  • kto został zgłoszony do plebiscytu,
  • czym jest Żoliborzanka Roku.
Dziesiątki zgłoszeń

W I etapie Żoliborzanki Roku 2023 internauci wysłali 32 formularze zgłoszeniowe. Wśród nich część nazwisk kilkakrotnie się powtarzała. W rezultacie do II etapu plebiscytu nominowanych zostało 22 kandydatek. 

Poniżej przedstawiamy listę pretendentek do tegorocznego tytułu Żoliborzanki Roku oraz skrócone opisy nominacji. W ciągu najbliższych dni zbierze się kapituła, która wybierze spośród nich finałową piątkę. Każda członkini i członek kapituły będzie przyznawał punkty kandydatkom według poniższego klucza:

5 punktów za 1 miejsce,
4 punkty za 2 miejsce,
3 punkty za 3 miejsce, 
2 punkty za 4 miejsce, 
1 punkt za 5 miejsce,

Piątka kobiet, która uzyska największa liczbę punktów od wszystkich członkiń i członków kapituły, przejdzie do finału.

Poniżej lista nominowanych kandydatek:

  • Iwona Mirosław-Dolecka - założyciela Żoliborskiego Domu Kultury, nominowana za zasługi w sferze kultury.
  • Anna Anusza Gawor - artystka, nominowana za działalność na rzecz rozwoju Miejsca Aktywności Lokalnej,
  • Marianna Zjawińska - twórczyni Prochowni Żoliborz, nominowana za walkę o ważne dla mieszkańców miejsce,
  • Katarzyna Jaroszyńska - dziennikarka, nominowana za promocję Polski na świecie - wykluczona, ponieważ jest członkinią kapituły,
  • Joanna Dark - artystka, piosenkarka, nominowana za promocję kultury,
  • Monika Sobień-Górska - dziennikarka, nominowana za zasługi w polskim dziennikarstwie - wykluczona ponieważ jest członkinią kapituły,
  • Renata Kozłowska - zastępczyni burmistrza dzielnicy Żoliborz, nominowana za wkład w administracyjny rozwój dzielnicy,
  • Karolina Korwin-Piotrowska - dziennikarka, nominowana za promocję pozytywnych wartości i wpływ na społeczeństwo - wykluczona, ponieważ jest członkinią kapituły,
  • Donata Rapacka - radna dzielnicy Żoliborz, nominowana za wkład w lokalny samorząd,
  • Maria Janiak - lokalna aktywistka, nominowana za wkład w w ochronę Sadów Żoliborskich,
  • Natalia Błędowska - autorka nowego logotypu Żoliborskiego Domu Kultury, nominowana za rozwój lokalnej kultury, 
  • Dorota Łoboda - wieloletnia radna miejska, nominowana m.in. za aktywność na rzecz rozwoju Żoliborza, 
  • Agnieszka Truszkowska - żoliborska psycholog społeczno-kulturowa, nominowana za walkę o zdrowie psychiczne mieszkańców Żoliborza,
  • Agata Marciniak-Różak - zastępczyni burmistrza dzielnicy Zoliborz, nominowana za wspieranie loklanych przedsiębiorców,
  • Agata Droszczak - lokalna aktywistka, nominowana za łączenie lokalnej społeczności i pozytywność,
  • Anna Bruszewska - lokalna aktywistka, nominowana za działalność na rzecz zwierząt i lokalne inicjatywy,
  • Jolanta Zjawińska - radna dzielnicy, nominowana za wkład w lokalny samorząd,
  • Amelia Andrzejak - wyróżniająca się na tle innych żoliborska trenerka personalna, nominowana za wkład w promocję zdrowego trybu życia, wykluczona ze względu na partnerstwo w plebiscycie,
  • Martyna Wojciechowska - dziennikarka, nominowana za wkład w rozwój zdrowia psychicznego społeczeństwa i promocję pozytywnych wartości - wykluczona, ponieważ jest członkinią kapituły,
  • Diana Ciok - lokalna aktywistka, nominowana za swój wkład w rozwój lokalnej społeczności i niesienie pomocy mieszkańcom Żoliborza w ciężkich sytuacjach,
  • Anna Faderewska-Kuszaj - niewidoma promotorka kultury i zdrowia psychicznego, nominowana za swoją działalność i walkę o zdrowie,
  • Iga Alicja Włodkowska - aktywistka walki z endometriozą, nominowana za swoją działalność w uświadamianiu tego problemu.
Pierwszy etap za nami

Minutę przed północą w środę 31 stycznia zakończył się I etap tegorocznego plebiscytu Żoliborzanka Roku. Jego celem jest podkreślenie i wyeksponowanie działalności kobiet w naszej dzielnicy oraz zachęcenie innych kobiet do aktywności. Pragniemy pokazać aktywnym kobietom z Żoliborza, że ich działania są przez mieszkańców cenione i pożądane a ich działalność społeczna czy biznesowa bardzo potrzebna. 

Żoliborzanka Roku 2023 to osoba tolerancyjna, szanująca prawa innych ludzi, aktywna i wyróżniającą się w swojej dziedzinie.

Zwyciężczynią zeszłorocznej osłony wydarzenia została Marianna Zjawińska, założycielka doskonale znanej mieszkańcom dzielnicy ,,Prochowni Żoliborz”.

Harmonogram tegorocznej edycji:

  1. Zgłoszenia - 02-31 stycznia - zgłoszenia kandydatek przez czytelniczki i czytelników Gazety Żoliborza.
  2. Spotkanie kapituły - 01-14 lutego - obrady kapituły plebiscytu i wybór finałowej 5 kobiet spośród, których czytelnicy wyłonią Żoliborzankę Roku 2023.
  3. Głosowanie - 15 lutego-15 marca - głosowanie w plebiscycie na Żoliborzankę Roku 2023 i wybór zwyciężczyni.
  4. Gala - Data i miejsce gali zostanie ustalone pod koniec 2. etapu.

Spośród nadesłanych zgłoszeń, finałową piątkę wybierze skład kapituły 3. edycji plebiscytu Żoliborzanka Roku:

  • Maciej Stuhr - aktor filmowy, serialowy i teatralny, reżyser, wykładowca akademicki i konferansjer .
  • Karolina Korwin Piotrowska - dziennikarka, związana z Canal Plus i Antyradio, autorka podcastów „Pierwsza młodość” i „Miesiączka ”.
  • Agata Passent - dziennikarka, felietonistka tygodnika Polityka i Gazety Żoliborza.
  • Magdalena Popławska - aktorka teatralna, filmowa i serialowa, związana na stałe z Nowym Teatrem.
  • Monika Sobień-Górska - dziennikarka, scenarzystka, autorka wielu książek z gatunku literatury faktu i political fiction. Publikuje felietony w "Zwierciadle ". Autorka scenariusza do filmu ”Lęk”.
  • Katarzyna Jaroszyńska - dziennikarka Dzień Dobry TVN, konferansjerka, prezenterka telewizyjna. 
  • Grzegorz Małecki - aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Na stałe związany z Teatrem Narodowym.
  • Martyna Wojciechowska - dziennikarka, podróżniczka, autorka książek i działaczka społeczna. Założycielka Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym".

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Mil0 02.02.2024 21:13
Joanna d'Arc

Jarosław Malanowicz 02.02.2024 17:35
Anna Faderewska Kuszaj

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1014 hPa
Wiatr: 32 km/h