Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:34

Luty w Forcie Sokolnickiego

Lutowe wydarzenia w Forcie Sokolnickiego. Cykliczne spotkania, specjalne wydarzenia i nowe spontaniczne inicjatywy.
  • Źródło: Żoliborski Dom Kultury
Luty w Forcie Sokolnickiego

Źródło: Żoliborski Dom Kultury

W tym artykule przeczytasz o:

  • programie wydarzeń cyklicznych w Forcie Sokolnickiego
  • specjalnych spotkaniach
  • nowych, spontanicznych inicjatywach
 
Fort Sokolnickiego w lutym:

 

Zapraszamy na warsztaty witrażu. Ze szkła odratowanego z okien i drzwi żoliborskich domów, barwionego minerałami pochodzącymi z wnętrza Ziemi. Przynieś znalezione i odratowane kawałki szkła, luster i porcelany. Połącz te kawałki rzeczywistości w piękne artefakty, pełne światła i barw natury. To wszystko w technice Tiffany-ego, z miedzianą taśmą, cięciem, łamaniem i szlifowaniem. W dwa dni doświadczysz dwoistości materii i energii: krzemu i światła. Prowadzenie: Agnieszka Saks

  • 08.lut 13:00 i 18:00 Spotkanie z makramą – podkładka na stół
  • Zapisy poprzez portal StrefaZajec.pl ruszają 10 dni przed zajęciami

Makrama to technika wiązania ozdobnych sznurków. Dzięki niej wprowadzisz styl BOHO do swojego domu, wykonasz różnorodne dodatki wnętrzarskie takie jak kwietniki, bransoletki czy torebki. Warsztaty makramy to również doskonała metoda na zrelaksowanie się, wyciszenie umysłu i uspokojenie myśli. Na warsztatach uczestnicy zapoznają się z teorią dotyczącą materiałów i narzędzi stosowanych w technice makramy.

Przesiej swoją szafę i przynieś ulubione bluzy, koszulki i spodnie na spotkanie z sitodrukiem. Przez gęste sito naniesiemy graficzne motywy, inspirowane żoliborskim krajobrazem. Powstaną niepowtarzalne i wyjątkowe kreacje w recyrkulacyjnym stylu PięknoPola. Prowadzenie: Agnieszka Saks

Eau de Żoli to spotkanie, na którym będziesz kreatorką(rem) zapachów. Stworzysz wyjątkowe dzieło, inspirowane wspomnieniem olfaktorycznym z zielonej dzielnicy, którą odwiedził David Bowie, zapachem patchouli i kadzidła… zapachem kontrkultury. Spróbujesz zacytować intrygującą woń, tkwiącą w wspomnieniu o żoliborskim spacerze. A może wykonasz eliksir Żoliborza z inspiracją Fortu Sokolnickiego, zapachu kamienia, mchu, drewna? Tworząc szkic do receptury posłużysz się wyłącznie tym, co stworzyły rośliny – absolutami, ekstraktami i olejkami eterycznymi. Odwołasz się do pradawnych metod sztuki perfumiarstwa. Prowadzenie: Agnieszka Saks

  • 19.lut 19:00 Nie-Pokój / malarstwo, szklane diagramy / Ida Jarmoszewicz i Agnieszka Saks

Wystawę można odwiedzać od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 – 19:00 oraz podczas odbywających się wydarzeń. Wstęp wolny

Dawno, dawno temu, w jednym z najodleglejszych królestw, żył sobie rycerz bez konia… Tak, tak: rycerz bez konia. Powiecie: każdy rycerz ma przecież swojego konia! I będzie to poniekąd prawda: tylko że ten akurat nie miał. I bardzo był przez to nieszczęśliwy. Czy koń znajdzie rycerza? Czy rycerz znajdzie konia? Oto jest pytanie… Baśń o rycerzu bez konia autorstwa Marty Guśniowskiej, zrealizowana przez Teatr Barnaby, to wartkie i prześmieszne przedstawienie marionetkowe o samotnym rycerzu i samotnym koniu, którzy szukają się nawzajem. Spektakl jest realizowany na autorskiej scence, która potrafi zaskoczyć niczym zaczarowany kapelusz, a w role głównych bohaterów wcielają się lalki – marionetki.

Scenariusz: Marta Guśniowska
Lalki: Robert Poryziński
Animacja: Marcin Marzec
Muzyka: Marcin Marzec

  • 20.lut / 18:00 / Retroklub: Od „Sklepów cynamonowych” Bruno Schulza do projektanta Martina Margieli
  • Wstęp wolny

Wykład – esej z lekturą i ilustracjami” “Czy to możliwe, że współczesna moda światowa rodzi się w opowiadaniach polskiego pisarza? O powinowactwach nie z wyboru, ale być może z konieczności pomiędzy prozą Brunona Schulza a koncepcją mody Martina Margieli.

Dr Janusz Noniewicz, kierownik Katedry Mody warszawskiej ASP. Z wykształcenia literaturoznawca zajmujący się recepcją „Dziadów” Adama Mickiewicza (z tej okazji nazywany przez znajomych dziadologiem). Pracował jako dziennikarz w takich tytułach jak A4, magazyn KMAG. Był redaktorem naczelnym polskiej wersji albumu Superbrands.

  • 22.lut / 13:00 i 18:00 / Spotkanie z makramą – modny brelok węzłem żeberkowym
  • Wstęp wolny. Zapisy poprzez portal StrefaZajec.pl ruszają 10 dni przed wydarzeniem.

Makrama to technika wiązania ozdobnych sznurków. Dzięki niej wprowadzisz styl BOHO do swojego domu, wykonasz różnorodne dodatki wnętrzarskie takie jak kwietniki, bransoletki czy torebki. Warsztaty makramy to również doskonała metoda na zrelaksowanie się, wyciszenie umysłu i uspokojenie myśli. Na warsztatach uczestnicy zapoznają się z teorią dotyczącą materiałów i narzędzi stosowanych w technice makramy.

Mieć czy nie mieć? Zdecydowanie – miedź! Najlepiej w postaci własnoręcznie wykonanej bransolety. Czekamy na chętnych do cięcia, gięcia i młotkowania. Zachęcamy do przygotowania wzorów i symboli, które będą przeniesione na powierzchnię metalu metodą wytrawiania. Powstała w ten sposób bransoleta może być rodzajem amuletu. Miedź symbolizuje miłość i równowagę. Jest niezbędna w procesie odradzania się krwi w organizmie. Pierwiastek ten może wchłaniać się przez skórę poprzez kontakt z miedzianą biżuterią. Naprawdę Cu-downie:) Prowadzenie: Agnieszka Saks

Karolina Beimcik to klasycznie wykształcona skrzypaczka i wokalistka jazzowa, która czerpie inspiracje z kultury Środkowo-Wschodniej Europy. Jest absolwentką wydziału jazzu na Queens College University w Nowym Jorku, a także magistrem kulturoznawstwa na poznańskim Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Otrzymała II nagrodę na festiwalu Drugiego Programu Polskiego Radia Nowa Tradycja, Grand Prix na festiwalu Niemen Non Stop, Nagrodę Specjalną Telewizji TVP Kultura, nagrodę Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, oraz II nagrodę na Międzynarodowych Spotkaniach Wokalistów Jazzowych w Zamościu.

Wystąpią:
Karolina Beimcik – wokal, skrzypce
Jan Smoczyński – piano
Michał Jaros – kontrabas

  • 24.02 / sobota / Japoński Weekend Rzemieślniczy
  • Zapisy na warsztaty poprzez Strefę Zajęć od 30 stycznia

1. Shodo – warsztaty kaligrafii japońskiej
Godzina: 12:00 – 15:00
Prowadzenie: Robert Bąk
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

Shodo – kaligrafia japońska, dosł. „droga pisma”. W Japonii zaliczana jest do sztuk pięknych. Shodo to sztuka wyrażająca ducha słowa za pomocą pędzla i tuszu. Pisanie ręczne w ogóle, a kaligrafowanie w szczególności ma wiele zalet. Przede wszystkim pozwala udoskonalić umiejętności manualne, daje szczególne doznania estetyczne i pomaga wypracować nawyki związane z koncentracją. Przetwarzając myśli w wytworzony manualnie ciąg znaków nasz umysł dokonuje szeregu czynności obejmujących m.in. analizę informacji oraz wybór formy przekazu.

Robert Bąk – jestem absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Zawodowo zajmuję się ilustrowaniem i projektowaniem graficznym. Prywatnie jestem miłośnikiem japońskiej kultury – od lat, przy wsparciu mistrzów kaligrafii z Japonii zgłębiam tajniki shodo, od 1996 r. trenuję aikido. W wolnych chwilach uczę się języka japońskiego i oglądam japońskie kino historyczne. Japońską kaligrafią zainteresowałem się już w czasie moich studiów na ASP ale tak naprawdę zacząłem się uczyć tej sztuki kilkanaście lat temu. Wtedy zacząłem lekcje u mojej pierwszej japońskiej nauczycielki shodo Sensei Yoshimi Nakayasu (5 dan Shodo Kenyuukai). W szkole Murasaki u Sensei Nakayasu uczyłem się 5 lat. Następnie praktykowałem u Sensei Kazuko Harima. Obecnie uczę się u Senseia Ryotaro Sakamoto (8 dan) w szkole, która działa pod patronatem Stowarzyszenia Ichijukai i mistrza Ryuso Koshio. Jestem posiadaczem stopnia 4 dan shodo.

2. Kintsugi – japońska metoda naprawy potłuczonych naczyń
Godzina: 18:00 – 21:00 – do potwierdzenia czy może wcześniej
Prowadzenie: Justyna Skowyrska-Górska
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

Kintsugi to japońska technika i sztuka naprawy potłuczonych wyrobów glinianych, polegająca na łączeniu elementów wyrobu laką z dodatkiem sproszkowanych metali szlachetnych, takich jak złoto, srebro, platyna. Efektem końcowym jest odtworzenie zniszczonego przedmiotu i dodatkowe ozdobienie go żyłami szlachetnych metali. Tradycja kintsugi przypisuje naprawionemu przedmiotowi większą wartość artystyczną, niż posiadał przed zniszczeniem.

Justyna Skowyrska-Górska – malarka, ceramik, pedagog, animatorka kultury, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale malarstwa ze specjalizacją z ceramiki. W swojej pracy skutecznie łączy doświadczenie pedagoga, z umiejętnościami artysty-plastyka.

3. Warsztaty kulinarne z formowania onigirii z Nigata Onigirii
Godzina: 12:00 – 13:30
Prowadzenie: Nigata Onigirii
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

Podczas naszego spotkania przeniesiemy się na chwilę do Japonii, aby poznać kawałek tamtejszej kultury kulinarnej, porozmawiamy o historii onigiri w Japonii i w Polsce. Podczas warsztatów: dowiecie się co to jest onigiri i jak się je robi, poznacie proces przygotowania japońskiego ryżu, będziecie mogli spróbuje klasycznych japońskich nadzień (umeboshi, natto, kombu, tuna mayo, sake itp.), uformujecie 4 onigiri w różnych kształtach. Prosimy o zabranie pudełka/lunch boxu.

4. Warsztaty szycia kimona cz. 1
Godzina: 12:00 – 16:00
Prowadzenie: Krzysztof Skorupka
Koszt warsztatu dla uczestnika: 100 zł

Kimono to najbardziej kultowy symbol Japonii, a jego kolory i wzory są przykładem japońskiej wrażliwości i estetyki. Powstało w dalekiej przeszłości jako rodzaj bielizny a następnie stało się ubraniem zewnętrznym, bogato barwionym i haftowanym. Współcześnie nosi się je wyłącznie na specjalne okazje, takie jak: wesela, ceremonie parzenia herbaty, oficjalne imprezy i pogrzeby. Odpowiedni styl i kolor kimona zależy od okazji, wieku, stanu i pozycji społecznej noszącej je osoby. Uczestnicy zajęć zapoznają się z krótką historią kimona, poznają budowę i rodzaje kimon współcześnie prezentowanych i użytkowanych. Wykonując samodzielnie proste formy kimona przejdą do samodzielnego krojenia i szycia z wykorzystaniem metod ręcznego montażu, a także przy użyciu maszyn krawieckich. Podejmowane w trakcie realizacji decyzje dotyczące etapów realizacji oraz wyboru wykończeń pozwolą uczestnikom warsztatów rozwinąć zainteresowanie modą i kulturą, oraz pogłębić wiedzę na temat tworzenia form jako sposób na samodzielną interpretację współczesnego ubioru.

Dr Krzysztof Skorupka – projektant, konstruktor, pedagog. Absolwent Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Finalista i laureat konkursów krajowych i międzynarodowych w dziedzinie projektowania ubioru m.in.: Smirnoff, Złota Nitka, Yk2 Gorizia Italia, Oscary Mody, Bilderwelk Berlin. Współpracuje z największymi markami odzieżowymi w ramach przygotowania kolekcji i ich wdrożenia do produkcji masowej. Członek ZPAP- SZTUKA UŻYTKOWA. Realizuje projekty indywidualne jak i dla instytucji kulturalnych i naukowych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia w Pracowni Konstrukcji i Technologii Ubioru oraz Realizacji Projektu Katedry Mody Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W swojej działalności zawodowej i naukowej zwraca szczególną uwagę na nierozerwalny związek pomiędzy projektem (dzieło), a rzemiosłem (realizacja produktu) co stanowi o sensie, powodzeniu, jakości i sukcesie twórczym jak i zawodowym. To subtelne a zarazem znaczące połączenie jest gwarancją powodzenia w realizacji i działaniu twórczym i zawodowym. Wartości estetyczne jak i potrzeby wyższe muszą znaleźć swoje odwzorowanie w jasności i prostocie kompozycji zrozumiałe dla odbiorcy, który w ogromnym stopniu decyduje o koncepcji i sensie twórczym.

  • 25.02 / niedziela / Japoński Weekend Rzemieślniczy
  • Zapisy na warsztaty poprzez Strefę Zajęć od 30 stycznia

1. Warsztat introligatorski – szycie japońskie
Godzina: 12:00 – 16:00
Prowadzenie: Łukasz Zbieranowski
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

W ramach warsztatów uczestnicy poznają zasady tradycyjnego szycia japońskiego. Na podstawie inspiracji oraz poznanych zasad wykonają własne przeszycie i wykorzystają je w swoim notesach. Każdy uczestnik własnoręcznie wykona oprawę notesów.
Łukasz Zbieranowski – znany Fajny Chłopak z Łodzi. Psycholog / projektant graficzny / introligator. Projektuje identyfikacje wizualne, okładki książek i plakaty. Wyżywa się graficznie w założonej przez siebie marce Nieladaco i Totalna Dzicz. Lubi sięgać po retro i do swojego pierwszego wykształcenia. Relacje człowiek-człowiek, człowiek-świat, świat-człowiek + wrażliwość + umiejętności graficzne tworzą rozpoznawalną mieszankę jego stylu.

2. Warsztaty kulinarne z formowania onigirii z Nigata Onigirii
Godzina: 12:00 – 13:30
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

Podczas naszego spotkania przeniesiemy się na chwilę do Japonii, aby poznać kawałek tamtejszej kultury kulinarnej. Podczas warsztatów: dowiecie się co to jest onigiri i jak się je robi, poznacie proces przygotowania japońskiego ryżu, będziecie mogli spróbować typowych wypełnień do onigiri (np. umeboshi, natto, katsuobushi), uformujecie 2 onigiri: bez użycia
foremek lub przy wsparciu trójkątów.

3. Warsztaty szycia kimona cz. 2
Godzina: 12:00 – 16:00
Prowadzenie: Krzysztof Skorupka
Koszt warsztatu dla uczestnika: 100 zł

Kimono to najbardziej kultowy symbol Japonii, a jego kolory i wzory są przykładem japońskiej wrażliwości i estetyki. Powstało w dalekiej przeszłości jako rodzaj bielizny a następnie stało się ubraniem zewnętrznym, bogato barwionym i haftowanym. Współcześnie nosi się je wyłącznie na specjalne okazje, takie jak: wesela, ceremonie parzenia herbaty, oficjalne imprezy i pogrzeby. Odpowiedni styl i kolor kimona zależy od okazji, wieku, stanu i pozycji społecznej noszącej je osoby. Uczestnicy zajęć zapoznają się z krótką historią kimona, poznają budowę i rodzaje kimon współcześnie prezentowanych i użytkowanych. Wykonując samodzielnie proste formy kimona przejdą do samodzielnego krojenia i szycia z wykorzystaniem metod ręcznego montażu, a także przy użyciu maszyn krawieckich. Podejmowane w trakcie realizacji decyzje dotyczące etapów realizacji oraz wyboru wykończeń pozwolą uczestnikom warsztatów rozwinąć zainteresowanie modą i kulturą, oraz pogłębić wiedzę na temat tworzenia form jako sposób na samodzielną interpretację współczesnego ubioru.

Dr Krzysztof Skorupka – projektant, konstruktor, pedagog. Absolwent Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Finalista i laureat konkursów krajowych i międzynarodowych w dziedzinie projektowania ubioru m.in.: Smirnoff, Złota Nitka, Yk2 Gorizia Italia, Oscary Mody, Bilderwelk Berlin. Współpracuje z największymi markami odzieżowymi w ramach przygotowania kolekcji i ich wdrożenia do produkcji masowej. Członek ZPAP- SZTUKA UŻYTKOWA. Realizuje projekty indywidualne jak i dla instytucji kulturalnych i naukowych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia w Pracowni Konstrukcji i Technologii Ubioru oraz Realizacji Projektu Katedry Mody Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W swojej działalności zawodowej i naukowej zwraca szczególną uwagę na nierozerwalny związek pomiędzy projektem (dzieło), a rzemiosłem (realizacja produktu) co stanowi o sensie, powodzeniu, jakości i sukcesie twórczym jak i zawodowym. To subtelne a zarazem znaczące połączenie jest gwarancją powodzenia w realizacji i działaniu twórczym i zawodowym. Wartości estetyczne jak i potrzeby wyższe muszą znaleźć swoje odwzorowanie w jasności i prostocie kompozycji zrozumiałe dla odbiorcy, który w ogromnym stopniu decyduje o koncepcji i sensie twórczym.

4. Warsztat wiedzy o herbacie matcha
Godzina: 12:00 – 14:00
Koszt warsztatu dla uczestnika: 30 zł

Matcha, japońska herbata, która staje się coraz bardziej popularna w Europie a dla wielu jest idealnym zamiennikiem kawy. To drobno sproszkowana zielona herbata, którą ubija się z wodą, tworząc całkowicie wyjątkowy napój-zawiesinę.
Harmonogram warsztatów:
– rozgrzewający napój powitalny
– wstęp do Japońskiej herbaty Matcha
– z czego powstaje (degustacja liści Tencha)
– jak jest uprawiana
– co odróżnia ją od innych herbat
– po czym rozpoznać, że jest dobrej jakości (porównanie oraz degustacja na przykładach 3 produktów)
– nauka przygotowania herbaty matcha, dwie odsłony („klasycznie” z użyciem wody sam ubijesz zielony proszek używając bambusowej łyżeczki (chashaku), sitko (furui), miotełki (chasen), w klasycznej misce (chawan) oraz „nowocześnie” w wersji matcha latte.
– wagashi, słodki poczęstunek

  • 28.lut / 18:00 / Tango: Odczarowanie 3 – Horacio Godoy
  • Bezpłatne wejściówki do pobrania na Biletyna.pl 10 dni przed wydarzeniem.

Tym razem skoncentrujemy się na temacie ewolucji tanga, zarówno w kontekście artystycznym, jak i komercyjnym. Naszym wyjątkowym gościem będzie Horacio „Pebete” Godoy. Jeden z najbardziej wpływowych Maestros w współczesnym tangu. Organizator najważniejszej milongi z Buenos Aires, słynna La Viruta Tango Club. Wspólnie z Maestro będziemy mieli szanse zrozumieć, jakie zmiany zaszły w tangu pod wpływem biznesu, jakie kontrowersje towarzyszyły tej ewolucji, a także jak artyści szukali równowagi między utrzymaniem autentyczności tanga, a dostosowaniem się do wymogów rynku. Prowadzenie: Jose Iglesias Vigil z 4tangos.

  • 29.lut 13:00 Retroklub: robimy świece sojowe
  • Wstęp wolny, obowiązują zapisy: [email protected]

Świece sojowe wzbogacają wnętrze, ale także mają bogatą moc aromaterapeutyczną. Zrób coś dla siebie i przyjdź naucz się z nami jak je robić. Na te kilka chwil przeniesiemy się do świata naszch zmysłów, a olejki eteryczne, które mamy dla Was pozwolą zachować zapachy na dłużej i zabrać je do domu. Każdy nauczy się i wykona 2 świece.

Agnieszka Saks – absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk Pięknych. Specjalizuje się w grafice warsztatowej i szuka inspiracji w naturze. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów plastycznych dla wszystkich grup wiekowych. Uczy wielu technik plastycznych: rysunku, malarstwa, grafiki warsztatowej, rzeźby, witrażu. Lubi podkreślać, że jej działalność pedagogiczna i artystyczna to coś więcej niż praca – to jej pasja.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.