Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 01:22

Prace Banksy'ego na wyciągniecie ręki, koncert charytatywny pełny gwiazd muzyki i spacer po cmentarzu wojskowym, czyli co dzieje się w weekend na Żoliborzu

Po tygodniu pełnym wyzwań pora na aktywny odpoczynek! Co robić w wolnym czasie? Gdzie iść, żeby nabrać sił lub dowiedzieć się czegoś nowego? Przygotowaliśmy dla Was 5 aktywnych pomysłów na weekend
Jedna z prac Banksyego która pojawi się na Targach Sztuki Dostępnej. Foto Brain Damage Gallery
Jedna z prac Banksyego która pojawi się na Targach Sztuki Dostępnej. Foto Brain Damage Gallery

Targi Sztuki Dostępnej

Każdy kto marzy o powieszeniu w swoim pokoju prac choćby Banksy'ego będzie miał niepowtarzalną okazję spełnić swoje marzenie podczas Targów Sztuki Dostępnej. Wśród dostępnych dzieł sztuki dostępne będą także prace innych artystów. Co ważne, ceny za prace artystów mają zaczynać się od 50 zł, zaś górnym limitem jest 5000 zł. W targach zapowiedziały udział najlepsze galerie i najbardziej doceniani artyści sztuki współczesnej. Poza obrazami, grafikami, fotografiami i rzeźbą będą dostępne również eksponaty sztuki użytkowej i street-artu. Ponadto podczas wydarzenia odbędzie się szereg spotkań edukacyjnych prowadzonych przez ekspertów jak i samych artystów. Będzie można dowiedzieć się m.in. na czym polega video-art, poznać tajemnice litografii czy nabyć wiedzę na temat kolekcjonowania fotografii artystycznej. Widowiskowym elementem programu mogą okazać się akcje twórcze, podczas których gwiazdy polskiego  street-artu namalują mural. 2 i 3 marca (sobota i niedziela), godz. 10:00 BABKA do wynajęcia

Olga Wójcik - w pejzażu, promocja tonika wierszy

Poezja i brzmienia pianina to połączenie, które zachwyci miłośników sztuki. W sobotę w Kalinowym Sercu odbędzie się wieczór promujący najnowszy tomik poezji Olgi Wójcik. – „Autorka pisze bardzo delikatnie o sobie i o świecie, pisze, można powiedzieć, poprzez świat. Barwy i zapachy świata, jego przyjazne domostwo są dla poetki pewną trampoliną  do wyrażenia swoich przeżyć i uczuć. Zatem nie wyraża ich poetka  bezpośrednio, a raczej strumieiem albo wylewem poetyckim, ale pośrednio- poprzez refleksję, namysł, dystans oraz próbę przyłapania chwili na gorącym uczynku jak wielobarwnego motyla szybującego nad kwiatem.” -  czytamy w opisie tomiku młodej poetki na stronie wydawnictwa. Wiersze Olgi Wójcik tego wieczora wyrecytuje aktor teatralny i telewizyjny - Jerzy Łazewski przy akompaniamencie pianina, na którym zagra Edyta Solińska. 2 marca (sobota), godz. 17:30 Kalinowe Serce

Warsztat ze sztuki opowiadania dla matek

Czy matki mają swoje historie? Jak opowiadają je samym i dzieciom? Odpowiedzi na te pytania będzie można znaleźć na warsztatach ze sztuki opowiadania. Kobiety, które chciałby stworzyć własną opowieść o doświadczeniu macierzyństwa, będą miały ku temu okazję inspirując się tradycyjnymi opowieściami z czterech stron świata. – Poprowadzą nas na spotkanie z przodkiniami i historią rodzinną, pomogą nam wejść ponownie w doświadczenie porodu, odkryć swoją relację z dzieckiem jako kimś innym oraz zaakceptować przemijanie, które przeżywamy, gdy nasze dzieci dorastają. Będziemy tworzyć słowami, ale też dźwiękami, obrazami i rękoma – zapowiadają organizatorzy. Zajęcia poprowadzi Beata Frankowska zajmująca się opowieściami historii i artystka wizualna Czarli Bajka. Na zajęcia obowiązują zapisy 2 marca (sobota), godz. 10:00 Klub Szafir

Koncert charytatywny w klubie Potok

– Zachorowała nasza przyjaciółka Marlena i w grupie przyjaciół zrodził się pomysł organizacji koncertu. W tej grupie przyjaciół znajduje się osoba, która porusza się w świecie muzyki i ma kontakty, dzięki którym zaangażowała artystów. Wszystko szybko poszło, bo skrzyknęliśmy się około miesiąc temu – mówi pani Agnieszka, jeden z organizatorów o zbliżającej się imprezie charytatywnej. Scenę klubu Potok, już w najbliższą niedzielę trzeciego marca, opanuje rzesza artystów. Udział w wydarzeniu zadeklarowała m.in. Ania Rusowicz, Mery Spolsky, No Logo z gościnnym udziałem Marysi Sadowskiej. Ponadto na scenie wystąpi również Marcin Czyżewski, który szturmem podbił programy telewizyjne takie, jak Must be the Music i The Voice of Poland, Monika Urlik, zespół Lavina w składzie z satyrykiem Bilguun Ariunbaatar, Anna Grabińska, Marek Kaliszuk, Iraas Band i The Crush. Celem imprezy jest pomoc Marlenie w pozyskaniu środków na innowacyjną terapie, która ma pomóc w leczeniu nowotworu mózgu. Jednym ze sposobów zebrania potrzebnych środków będą licytacje niezwykłych przedmiotów.  – Artyści tacy jak Dawid Podsiadło, Sławek Uniatowski i Reni Jusis przekazali płyty z podpisami, które będzie można również wylicytować. Poza tym osoby prywatne i przedsiębiorcy cały czas przekazują nam różnego rodzaju przedmioty na licytacje. – Zaczynamy o 16 i gramy do 23. Pierwszy koncert rusza o 17. W przerwach miedzy nimi obędą się licytacje. Dodatkową atrakcją jest kiermasz. Mogę zdradzić, że będzie można kupić biżuterię, książki i ubrania, ale będzie tego znacznie więcej – zapowiada pani Agnieszka. Bilety – Cegiełki od 25 zł. 3 marca (niedziela), godz. 16:00 Klub Potok

Śladem Oprawców i Katów - spacer po Cmentarzu Wojskowym

Cmentarz Wojskowy na Powązkach to nie tylko miejsce spoczynku zasłużonych Polaków. To tutaj spoczywają również dygnitarze komunistyczni, oprawcy i kaci, którzy nigdy nie odpowiedzieli za swoje zbrodnie. Uczestnicy spaceru po Cmentarzu Wojskowym dowiedzą się m.in. gdzie spoczywa sędzia, który wydawał wyroki śmierci, kat Urzędu Bezpieczeństwa, "nawrócona katoliczka", która upodobała sobie katowanie młodych chłopaków czy prokurator który oskarżał żołnierzy Armii Krajowej. Spacer będzie okraszony opowieściami i historiami związanymi z postaciami, których groby będą odwiedzane. Spacer poprowadzi przewodnik miejski Hubert Smoczyk, twórca Warszawskiego Zaułka. 3 marca (niedziela), godz. 14:00 zbiórka pod bramą Cmentarza Wojskowego

Jednaz_prac Banksyego, która pojawi się na Targach Sztuki Dostępnej Foto Brain Damage Gallery

Jednaz_prac Banksyego, która pojawi się na Targach Sztuki Dostępnej Foto Brain Damage Gallery

Jedna z prac Banksyego która pojawi się na Targach Sztuki Dostępnej. Foto Brain Damage Gallery


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: -1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1024 hPa
Wiatr: 37 km/h