Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 18 grudnia 2024 02:41
Reklama

Grają i pomagają, czyli jak pokazać środkowy palec chorobie

Koncert m.in. Ani Rusowicz, No Logo z gościnnym występem Marysi Sadowskiej, licytacje niezwykłych przedmiotów i pyszne ciasta – to wszystko podczas niedzielnej imprezy w klubie „Potok”. - Zachorowała nasza przyjaciółka Marlena i w grupie przyjaciół zrodził się pomysł organizacji koncertu. W tej grupie przyjaciół znajduje się osoba, która porusza się w świecie muzyki i ma kontakty, dzięki którym zaangażowała artystów. Wszystko szybko poszło, bo skrzyknęliśmy się około miesiąc temu – mówi pani Agnieszka, jeden z organizatorów o zbliżającej się imprezie charytatywnej. Scenę klubu Potok, już w najbliższą niedzielę trzeciego marca, opanuje rzesza artystów. Udział w wydarzeniu zadeklarowała m.in. Ania Rusowicz, laureatka nagrody muzycznej Fryderyk przyznawanej przez członków Akademii Fonograficznej. Artystka w swojej twórczości wielokrotnie nawiązywała do twórczości swojej mamy Ady Rusowicz i tradycji big – bitowych.
Tego dnia wystąpi również młoda artystka Mery Spolsky, która wdarła się ma polski rynek muzyczny przebojem „Miło było pana poznać”. Piosenka została uznana w 2017 roku przez radio Kampus przebojem roku. Jej debiutancki album zatytułowany „Miło było pana poznać” został nominowany do Fryderyków w kategorii debiut roku i album roku. Wrażenia muzyczne zapewni również zespół No Logo odnoszący się w swojej twórczości do tradycji reggae. Podczas występu kapeli na scenie pojawi się gościnnie Maria Sadowska.
Ponadto na scenie wystąpi Marcin Czyżewski, który szturmem podbił programy telewizyjne takie, jak Must be the Music i The Voice of Poland, Monika Urlik, zespół Lavina w składzie z satyrykiem Bilguun Ariunbaatar, Anna Grabińska, Marek Kaliszuk, Iraas Band i The Crush.

Niezwykłe obrazy, luksusowy samochód na weekend czy piłka z autografami piłkarzy Legii

Celem imprezy jest pomoc Marlenie w pozyskaniu środków na innowacyjną terapie, która ma pomóc w leczeniu nowotworu mózgu. W tym celu pomocną dłoń wyciągnęli nie tylko artyści, ale też darczyńcy nietuzinkowych przedmiotów. - Jestem cały czas zdumiona, bo tak naprawdę każdy do kogo zwróciliśmy się o pomoc od razu angażował się w przedsięwzięcie. Tyle ile jest ludzi z dobrym sercem jest dla mnie pozytywnym zaskoczeniem – podkreśla jeden z organizatorów. Już teraz część licytacji odbywa się za pośrednictwem serwisu  allergro, gdzie do wylicytowania jest m.in. piłka z autografiami piłkarzy Legii, makijażowa metamorfoza czy wypożyczenie na weekend Lexusa NX300h. Dodatkowo zaplanowano licytacje, które odbędą się w dniu imprezy. - Artyści tacy jak Dawid Podsiadło, Sławek Uniatowski i Reni Jusis przekazali płyty z podpisami, które będzie można również wylicytować. Poza tym osoby prywatne i przedsiębiorcy cały czas przekazują nam różnego rodzaju przedmioty na licytacje. Na tą chwilę mamy ich ponad 30, a wśród nich są np. vochery na zabiegi do studia urody czy bilety na spektakl do Och- Teatru – wyjaśnia pani Agnieszka. Jak podkreślają organizatorzy darczyńcą może zostać każdy. - Na facebooku założona jest grupa „Pomagamy Marlenie!”, jest też fanpage „Mam Faka dla Glejaka”, tam można dowiedzieć się jak przekazać fanty do licytacji – dodaje organizatorka.

Dla każdego coś pysznego

- Zaczynamy o 16 i gramy do 23. Pierwszy koncert rusza o 17. W przerwach miedzy nimi obędą się licytacje. Dodatkową atrakcją jest kiermasz. Mogę zdradzić, że będzie można kupić biżuterię, książki i ubrania, ale będzie tego znacznie więcej – zapowiada pani Agnieszka. Dodatkowo fani jedzenia odnajdą się kąciku gastro, gdzie będzie można skosztować słodkich wypieków, a dla równowagi znajdzie się również słone jedzenie.
„Mam wspaniałych przyjaciół, znajomych i współpracowników, dzięki których zaangażowaniu możliwa jest zbiórka pieniędzy”
Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na leczenie Marleny, która choruje na raka mózgu – glejaka. Aktualnie trwa walka o życie Marleny, która ma za sobą radioterapie a także chemioterapię. Do pełnej kwoty, która zagwarantuje możliwość korzystania z innowacyjnej formy leczenia brakuje ponad 110 tys. - Zakwalifikowałam się na immunoterapię w specjalistycznej klinice w Kolonii – Immunokologisches Zentrum Köln. To nowa metoda leczenia, która wykorzystuje specjalnie zmutowane komórki pacjenta, by walczyć z nowotworem. Jest to jedyne dostępne leczenie, które można tak precyzyjnie wycelować, bez niszczenia całego organizmu. W 2018 roku Nagroda Nobla z obszaru medycyny i fizjologii została przyznana właśnie za wkład w rozwój w immunoterapii nowotworów – wyjaśnia Marlena. Impreza odbędzie się w niedzielę 3 marca w klubie "Potok". Bilety – Cegiełki od 25 zł.  

52465998_2625307791029033_7492974681603964928_n

52465998_2625307791029033_7492974681603964928_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
słabe przelotne opady deszczu

Temperatura: 7°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 24 km/h

Reklama
Reklama
Reklama