Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 00:14

Weekend na  Żoliborzu: Spacer z przewodnikiem miejskim, zajęcia z samoobrony czy bluesowy koncert

Nie masz planów na weekend? Przygotowaliśmy kilka propozycji na spędzenie wolnego czasu.

Spacerkiem przez stary, zielony Żoliborz

Gdzie znajduje się łódź podwodna, która nigdy nie pływała, którędy jeździły pierwsze tramwaje na Żoliborzu i dlaczego Piłsudski nie zamieszkał na Żoliborzu oficerskim? Odpowiedź będzie można poznać podczas spaceru po Żoliborzu. Organizatorzy gwarantują pełne ciekawych faktów historie związane z żoliborskimi miejscami. Wycieczkę poprowadzi Liliana Kołłątaj, przewodnik miejski i autor tekstów w sekcji “Historia” Gazety Żoliborza. Warto więc ubrać się wygodnie i ciepło, bo sam spacer potrwa około 1,5 godziny. 23 lutego (sobota), godz. 11:00 miejsce zbiórki: Park Żeromskiego, przy Alinie (fontanna przy wejściu głównym od strony Placu Wilsona)

Samoobrona dla kobiet

– Na samoobronę chodzę już trzy lata. Na pierwsze zajęcia namówiła mnie mama – wspomina licealistka Małgorzata. Darmowe zajęcia samoobrony Urząd Dzielnicy Żoliborz i Biuro Sportu i Rekreacji organizuje od kilku lat. – Prowadzę je już czwarty rok i cieszą się one dość dużym zainteresowaniem wśród mieszkanek Żoliborza. Mimo rosnącej z każdym rokiem frekwencji bardzo cieszy mnie fakt, że wiele uczestniczek z poprzednich edycji pojawia się na kolejnych – mówi trener prowadzący zajęcia Leszek Król.  W tegorocznym cyklu odbyły się już trzy treningi podczas, których pojawiły się uczestniczki w różnym wieku. – Sport ma regulamin reguły, to są zajęcia sportowo-rekreacyjne, których elementem przewodnim jest samoobrona. Tak jak w sytuacjach zagrożenia nic nie jest tu pewne. Wprowadzam też elementy z różnych dyscyplin z takich jak lekkoatletyka, balet, joga, a nawet fitness. Na zajęciach będę wprowadzać coraz więcej rozciągających ćwiczeń, bo elementy oddychania i rozluźnienia ciała są bardzo ważne w samoobronie - wyjaśnia prowadzący zajęcia z samoobron Leszek Król. Szczegóły na temat zapisów dostępne są tutaj. 23 lutego (sobota), godz. 12:30 sala do zajęć fitenss OSiR Żoliborz

Zdrowienie przez sztukę. Spotkanie "Onkoprzestrzeń Filmowa"

Czy sztuka może pomóc w chorobie nowotworowej i"wytańczyć sobie zdrowie"? Odpowiedź na te pytania będzie można poznać w trakcie I Warszawskiego Spotkania „Onkoprzestrzeń Filmowa”. W programie zaplanowano nie tylko wyświetlanie filmów poświęconych tematyce arteterapii i onkologii, ale także spotkania z ich twórcami. Dla uczestników spotkań możliwe będzie także udział w autorskich warsztatach aktorskich z Judy Turan czy muzykoterapii z dr Elżbietą Galińską. Dla spragnionych tańca zaplanowano wieczorną potańcówkę z Jackiem Hałasem. Onkoprzestrzeń to projekt terapeutyczno-artystyczny promujący arteterapię oraz techniki relaksacyjne i antystresowe w procesie leczenia onkologicznego. – Kiedy dotyka nas choroba powinniśmy uświadomić sobie naszą podmiotowość, zmobilizować siły i przekierować swoją uwagę z choroby w kierunku zdrowia. Dlatego naszym celem jest pobudzić świadomość i uczyć osoby z nowotworami, ich bliskich i przyjaciół, że aktywna postawa wobec życia może ich wspierać w trudnych chwilach i pomagać powrócić do normalnego życia –  mówi Maria Poszwińska pomysłodawczyni projektu. Szczegóły wydarzenia znajdują się tutaj. 23 lutego (sobota), godz. 11:30 – 22:00 Kino Elektronik

Wystawa „Utracone dzieła”

– Prezentowana ekspozycja jest niewielką kroplą w  morzu potrzeb identyfikacji dzieł zaginionych.  Chwała artystom i organizatorom, że przypominają nam, choćby w  kopiach, dzieła zaginione, wielkie i znaczące – podkreśla Tadeusz Skoczek Dyrektor Muzeum Niepodległości w Warszawie. Niemieccy okupanci w latach 1939-1945 wywieźli z polskich galerii, muzeów oraz kolekcji prywatnych ponad 500 tysięcy dzieł sztuki. Nigdy jednak nie oszacowano ilościowo strat polskiej kultury, zagarniętych (bądź zniszczonych) przez Związek Radziecki między 17 września 1939 a 22 czerwca 1941 oraz ponownie, po wkroczeniu Armii Czerwonej na ziemie polskie w 1944 roku. „Dzieła Utracone” to wystawa trzynastu zrekonstruowanych dzieł sztuki, które zostały utracone podczas II wojny światowej. – Podjęliśmy się bardzo trudnego zadania, nierzadko okupionego pracą wręcz detektywistyczną – przyznaje Samanta Belling Wiceprezes  Fundacji Dziedzictwa Kultury Polskiej. Wystawę można oglądać do 31 marca Muzeum X Pawilonu Cytadeli Warszawskiej

Przedwojenny blues, ragtime i rock’n’roll

„Bluesmaszyna” to zespół, który w swojej twórczości przemyca brzmienie przedwojennego bluesa, ragtime’u, rock’n’roll’a, jak również blues rocka i texas boogie. Tradycyjny i surowy charakter muzyczny „Bluesmaszyny” podbity jest harmonijką ustną i wokalem Karola Lechowskiego, który jest trzykrotnym laureatem  Best Voice of Warsaw. Zespół ma spory dorobek koncertowy. Występował m.in. na Rawa Blues Festiwal, Jimiway Blues Festival i Warsaw Blues Night. Ich debiutancki album nazywa się „Blues to siła”. 24 lutego (niedziela), godz. 20:00 PraCoVnia Art-Club

r3d1nFqGiWmso2uDZA,resized_plakat_a3_04_filmowa_25_01_2019_plakat

r3d1nFqGiWmso2uDZA,resized_plakat_a3_04_filmowa_25_01_2019_plakat


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 37 km/h