Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 3 grudnia 2024 17:38
Reklama

Czy sklep internetowy haia.pl oszukuje swoich klientów?

Na pierwszy rzut oka atrakcyjna strona sklepu internetowego. Ubrania prezentuje znana piosenkarka i fotomodelka Blanka Stajkow na tle domów Żoliborza Oficerskiego. Niestety to tylko pozory. „Ostrzegam przed tym sklepem. Nie oddają pieniędzy przy zwrocie towaru. Zakupy w tym sklepie to jedna wielka pomyłka” - pisze pani Edyta w komentarzach na stronie aleo.pl. Coraz więcej klientów sklepu internetowego haila.pl staje się ofiarami oszustw. Analogicznych opinii o firmie ML Concept Milena Vu w sieci nie brakuje.
Czy sklep internetowy haia.pl oszukuje swoich klientów?

Źródło: haia.pl

Sprawa była zgłoszona do odpowiednich służb

Do naszej redakcji napisał pan Kacper. „Moja partnerka zamówiła (13.10.2023) na stronie www.Haia.pl ubrania. Zdecydowała, zrezygnować z zakupu, więc odstąpiła od umowy i odesłała zamówienie (24.10.2023), wedle firmy kurierskiej paczka dotarła do firmy 26.10.2023. Niestety moja partnerka zwrotu pieniędzy nie otrzymała do tej pory” - wyjaśnił pan Kacper. „Wielokrotne próby kontaktu spełzły na niczym, telefony są ignorowane, maila obchodzą się bez echa” - dodał. Jak poinformował pan Kacper, sprawa była zgłoszona do odpowiednich służb (policja, rzecznik praw konsumenta), lecz trudno jest cokolwiek wyegzekwować, gdy w grę wchodzą kwoty po 100 złotych.

Złych opinii o sklepie internetowym nie brakuje

Na portalu aleo.pl można przeczytać krytyczne opinie na temat firmy ML Concept Milena Vu, które potwierdzają się z doświadczeniami partnerki pana Kacpra. „OSZUSTWO!!!! Nie oddają pieniędzy za zwracany towar, mimo, że mam potwierdzenie odbioru podpisane imieniem i nazwiskiem . Brak kontaktu, telefon nie działa, na maile nie odpowiadają” - napisała pani Aleksandra Borowska na portalu. „Oszustwo. Brak zwrotu środków za zwrócony towar” - napisała pani Paulina. Oprócz brakiem zwrotów środków za zwrócony towar, pojawiają się inne zarzuty po stronie klientów. „Towar dotarł po 3 tygodniach. Zero informacji, że taki jest czas oczekiwania. Nikt nie odpowiada na maile i telefony. Zwrot zrobiony, ale pieniędzy brak” - napisała pani Ula.

Powiązania między firmą ML Concept Milena Vu oraz Madres Bartosz Vu

Jak wynika z naszych ustaleń firma ML Concept z siedzibą przy ul. Przasnyskiej 6B należy do pani Mileny Vu. Ponadto poszukując więcej informacji o sklepie internetowym haia.pl możemy natrafić na link z informacją, że sklep internetowy jest tymczasowo nieczynny, a pod nim widnieje, że firma z siedzibą przy ul. Przasnyskiej 6B należy do Madres Bartosz Vu.

Firma Madres Bartosz Vu. w przeszłości spotkała się z podobnymi opiniami do ML Concept. Na stronie aleo.pl firma Madres Bartosz Vu zarejestrowana jest pod innym adresem, bo przy ul. Zgrupowania AK „Żmija” 3b/110. W przypadku tej firmy można przeczytać ponad 70 komentarzy. Żaden z nich nie jest pochlebny. 

Wszyscy oszukani

Wszystko wskazuje na to, że firma Madres Bartosz Vu ma na swoim koncie więcej oszustw niż ML Concept Milena Vu. Każdy z klientów, którzy zostawili swoją opinię zostali oszukani, gdyż sprzedawca nie zwrócił środków po zwrocie zakupów. Jak napisała pani Natalia na stronie aleo.pl, nic nie kupujcie ludzie od tej firmy. „To złodzieje i oszuści. Zamówienia na oczy nie widziałam, zero kontaktu nie odpisują na wiadomości, telefon specjalnie nie jest podany. Straciłam pieniądze i tyle” - dodała.

Wszystkie te wpisy odnoszą się do złej jakości produktów, nieadekwatnej do tego, w jaki sposób zostały zaprezentowane na stronie sklepu, utrudnionego kontaktu ze sklepem i niezwróconymi pieniędzmi za zwrot.

„Zadzwoniłam po policję. Chciałam wejść do środka, ale zostałam wypchnięta...”

Do naszej redakcji napisała także klientka, która pod koniec listopada złożyła w tym sklepie zamówienie chcąc oddać część rzeczy. „Mieszkam niedaleko, pojechałam do biura firmy osobiście, gdzie zapytałam jedną z pracownic, czy mogę paczkę zostawić bezpośrednio u niej zamiast wysyłać pocztą” - wyjaśniła. „Pracownica powiedziała, że nie ma problemu. Sama poprosiłam o pokwitowanie - dostałam ręcznie napisaną informację o przyjęciu paczki - z parafką, bez pieczątki. Zapytałam o pieczątkę, ale pani powiedziała, że nie mają osobnej do zwrotów, ale tego samego albo następnego dnia dostanę informację mailową o przyjęciu zwrotu. Informacji nie dostałam przez następne kilka dni więc udałam się do ich biura ponownie” - dodała oszukana klientka.

Jednocześnie oszukana klientka wyjaśniła, że w biurze wyszła do niej inna kobieta, która nie chciała poprosić tej samej osoby, z którą rozmawiała kilka dni temu. Klientka zadzwoniła po policję. „Chciałam wejść do środka, ale zostałam wypchnięta. Pojawiła się policja, odebrała moje zgłoszenie, panowie poinformowali mnie co mogę dalej zrobić. Za ich słowami zgłosiłam kradzież. Paczkę do zwrotu o wartości 470 złotych oddałam w ręce jednej z pracujących tam osób - ale nie została wpisana do systemu firmy, zupełnie jakby przepadła. Od firmy nie dostałam informacji o przyjęciu zwrotu, nie mówiąc już o zwrocie pieniędzy” - zaznaczyła.

Co o zarzutach sądzą przedstawiciele sklepu Haia.pl?

W związku z tym, że siedziba sklepu Haia.pl znajduje się w tym samym budynku, w którym znajduje się nasza redakcja, poprosiliśmy ich o komentarz do sprawy, ale niestety odmówili. Zaproponowaliśmy, że możemy umówic się w dowolnym momencie na rozmowę, ale rownież nie chcieli komentować sprawy. Wysłaliśmy zatem pytania drogą elektorniczną. Jak tylko otrzymamy odpowiedzi, artykuł zostanie o nie uzupełniony.   

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Magdalena 29.11.2024 10:28
Ja również odesłałam sukienkę jeszcze w sierpniu i do tej pory brak pieniędzy za zwrot. Pozew zbiorowy to dobry pomysł [email protected]

Katarzyna W. 27.11.2024 17:04
Ja zwróciłam kombinezon z prośbą o wymianę na mniejszy rozmiar z dopiskiem, że gdyby nie było dostępnego w tym samym kolorze może być inny. Przepadły środki i kombinezon. Właśnie mija rok od feralnego zamówienia🥺 dołączam do pozwu jeśli to możliwe [email protected]

Natalia 19.11.2024 07:36
Czytam te komentarze i jestem w szoku. Żałuję tylko, że nie przeczytałam ich przed zakupem. Ja też zamówiłam tam sukienkę, zapłaciłam 150zl, sukienka jest do zwrotu, ale na stronie nie ma info jak dokonać zwrotu, więc napisałam maila, zero odzewu, napisałam na messenger też nic...

MM 15.11.2024 14:08
Również nie dostałam pieniędzy po dokonanym zwrocie Dołączam się do pozwu [email protected]

Anna 10.11.2024 22:06
Również oszukana, Paczka odesłana, potwi3txzonq że pozytywnie rozpatrzona i kontakt się urwał. Dziwi mnie tylko że Blanka jest twarzą tych oszustów

Marta 01.11.2024 12:35
Ja również zostałam oszukana. Chętnie dołączę do pozwu

Ola 28.10.2024 21:05
Zostałam oszukana tak jak wszyscy tutaj obecni. Jestem chętna do pozwu. [email protected]

Anna 24.10.2024 22:50
Potwierdzam. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W międzyczasie otrzymałam krótki mail, że zaszła pomyłka i pieniądze oczywiście xostaną przelane na konto. Do tej pory ich nie ma. Sprawę zgłosiłam do rzecznika praw konsumentów.

[email protected] 23.10.2024 00:13
Również zostałam oszukana na kwotę 200 zł. Towar odesłałam, pieniędzy nie ma.

Marzena 09.10.2024 13:44
też nie uzyskałam zwrotu środków za sukienkę, telefon nie odpowiada na wiadomosci e mail nie odpisują. [email protected]

Ela 01.10.2024 20:06
Oszuści. Straciłam około 400 zł, dokonałam zwrotu, a pieniędzy brak. Mam nadzieję, że karma wraca.

Magda 01.10.2024 15:26
Niedawno zwróciłam zamówienie… szkoda, ze wcześniej nie przeczytałam tych komentarzy…. Totalny brak kontaktu. Dołączam do ewentualnego pozwu @[email protected]

Kasia 30.09.2024 23:39
Ja też żałuję , że nie przeczytałam tych opinii wcześniej. Oszukali mnie na 570 zł. Czy ktoś odzyskał pieniądze? Bardzo proszę o kontakt na e-mail : [email protected]

MONIKA 30.09.2024 10:54
Bardzo żałuje że nie przeczytałam tych opinii wcześniej!!! dokonałam zwrotu pieniędzy nie otrzymałam

Ola 22.09.2024 03:09
Jeżeli ktoś rozpoczyna działania związane z pozwem zbiorowym to bardzo proszę o kontakt: [email protected]

Anna 24.10.2024 22:52
Przydałoby się. [email protected]

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ