Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:02

Prace torowe na placu Grunwaldzkim

W dniu 2 grudnia 2023 r. (sobota) planowane są prace torowe na odcinku tramwajowym od Placu Grunwaldzkiego przez Popiełuszki do Metro Marymont. Poniżej przedstawiamy szczegółowe zmiany w trasach i organizacji ruchu.
Prace torowe na placu Grunwaldzkim

Źródło: um.warszawa.pl

W dniu 2 grudnia 2023 (sobota):

Zmiany trasowe

Linia tramwajowa 17 w obu kierunkach będzie kursować trasą: PKP SŁUŻEWIEC – … – al. Jana Pawła II – Stawki – Andersa – Mickiewicza – pl. Wilsona – Słowackiego – Marymoncka – … – WINNICA.
Linia tramwajowa 73 zostanie zawieszona.
Uruchomiona zostanie tramwajowa linia zastępcza 77, kursująca na trasie: PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – Rakowiecka – al. Niepodległości – Chałubińskiego – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – Słomińskiego – most Gdański – Jagiellońska – RATUSZOWA-ZOO.
Linia autobusowa 221 zostanie zawieszona.
Autobusowa linia 518 w kierunku BIELAŃSKA będzie kursować trasą: NOWODWORY – … – Słowackiego – Popiełuszki – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Stawki – Muranowska – Bonifraterska – … – BIELAŃSKA.
Autobusowa linia 518 w kierunku NOWODWORY będzie kursować trasą: BIELAŃSKA – … – Muranowska – Stawki – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Popiełuszki – Słowackiego – al. Armii Krajowej – … – NOWODWORY.


Zmiany przystankowe

Zawieszone zostanie funkcjonowanie przystanków: METRO MARYMONT 03, KS. POPIEŁUSZKI 03, 04, PL. GRUNWALDZKI 03, 04, 09, 10, 11, 12, 13, 54, KS. BOGUCKIEGO 01, 02, FELIŃSKIEGO 01, 02, DW. GDAŃSKI (RYDYGIERA) 01, 02.


W dniu 3 grudnia 2023 r. (niedziela):

Wyłączone z funkcjonowania będą odcinki tramwajowe: RONDO „RADOSŁAWA” – al. Jana Pawła II – Popiełuszki – METRO MARYMONT oraz RONDO „RADOSŁAWA” – al. Jana Pawła II – Broniewskiego – PIASKI.
Zmiany trasowe:

Linia tramwajowa 17 w obu kierunkach będzie kursować trasą: PKP SŁUŻEWIEC – … – al. Jana Pawła II – Stawki – Andersa – Mickiewicza – pl. Wilsona – Słowackiego – Marymoncka – … – WINNICA.


Linia tramwajowa 22 w kierunku PIASKI pojedzie trasą: WIATRACZNA – … – Okopowa – rondo „Radosława” – Słomińskiego – RONDO RADOSŁAWA 07. W kierunku WIATRACZNA: POWĄZKOWSKA 04 – Okopowa – … – WIATRACZNA.


Linia tramwajowa 28 w kierunku OS. GÓRCZEWSKA będzie kursować trasą: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) – … – Słomińskiego – rondo „Radosława” – Okopowa – POWĄZKOWSKA 04. W kierunku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA): RONDO RADOSŁAWA 07 – Słomińskiego – … – DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).


Linia tramwajowa 33 w obu kierunkach będzie kursować trasą: KIELECKA – … – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – Słomińskiego – most Gdański – Jagiellońska – ŻERAŃ FSO. Wybrane kursy skrócone zostaną skierowane na trasę: W kierunku METRO MŁOCINY: KIELECKA – … – al. Jana Pawła II – Stawki – DZIKA 03. W kierunku KIELECKA: DZIKA 04 – Stawki – al. Jana Pawła II – … – KIELECKA.


Linia tramwajowa 35 w kierunku PIASKI będzie kursować trasą: BANACHA – … – Stawki – DZIKA 04. W kierunku BANACHA: DZIKA 03 – Stawki – … – BANACHA.
Uruchomione zostaną tramwajowe linie zastępcze 72, 77, 78, a także autobusowa Z33, kursujące na różnych trasach zastępczych.
Linia  221 zostanie zawieszona.
 

Linia 518 w kierunku BIELAŃSKA będzie kursować trasą: NOWODWORY – … – Słowackiego – Popiełuszki – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Stawki – Muranowska – Bonifraterska – … – BIELAŃSKA.
Autobusowa linia 518 w kierunku NOWODWORY będzie kursować trasą: BIELAŃSKA – … – Muranowska – Stawki – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Popiełuszki – Słowackiego – zjazd na al. Armii Krajowej bezpośrednio za skrzyżowaniem z ul. Włościańską – al. Armii Krajowej – … – NOWODWORY.

Linia zastępcza i zawieszone przystanki:


Uruchomiona zostanie autobusowa linia zastępcza Z33, kursująca na trasie: W kierunku STAWKI: CHOMICZÓWKA 06 – Conrada – al. Reymonta – Broniewskiego – al. Jana Pawła II – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Stawki – STAWKI 04. W kierunku CHOMICZÓWKA: STAWKI 04 – Stawki – Okopowa – rondo „Radosława” – al. Jana Pawła II – Popiełuszki – Krasińskiego – Broniewskiego – al. Reymonta – Conrada – CHOMICZÓWKA 06.
Zmiany przystankowe:

Zawieszone zostanie funkcjonowanie przystanków: METRO MARYMONT 03, KS. POPIEŁUSZKI 03, 04, PL. GRUNWALDZKI 03, 04, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 54, KS. BOGUCKIEGO 01, 02, FELIŃSKIEGO 01, 02, DW. GDAŃSKI (RYDYGIERA) 01, 02, RONDO RADOSŁAWA 09, 10, SADY ŻOLIBORSKIE 03, 04, WŁOŚCIAŃSKA 03, 04, PARK OLSZYNA 03, 04, ROMASZEWSKIEGO 03, 04, PIASKI 03, 04.
Wznowione zostanie funkcjonowanie przystanków: SADY ŻOLIBORSKIE 01, PL. GRUNWALDZKI 05.
Zmiany rozkładowe:

Zmienione zostaną rozkłady jazdy linii 17, 518 w dniach 2-3.12.2023 r.
Linie 22, 28, 33, 35 będą miały zmienione rozkłady jazdy tylko w dniu 3.12.2023 r.
Dokładne informacje na temat zmian w trasach, przystankach i rozkładach jazdy można znaleźć na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego oraz w dostosowanych rozkładach jazdy na 2-3 grudnia 2023 roku.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.