Wyjazdy na narty, snowboard, a może wspólne wyjście na łyżwy czy sanki? Nikt nie ma wątpliwości, że najmłodsi z niecierpliwością czekają na ferie zimowe. Czy trzeba wyjeżdżać za granicę, aby spędzić miło czas?
Kółko i Krzyżyk
O tym, że nauka może być przyjemna, twórcza i radosna, przekonamy się w klubokawiarni Kółko i Krzyżyk przy ul. Rydygiera. Sala urodzinowa, mały ogródek, kawiarnia z domkiem do zabaw, sala do zabaw edukacyjnych czy sklep z zabawkami: to wszystko znajdziemy na 150 metrach kwadratowych przestrzeni zaprojektowanej z myślą o najmłodszych. Założyciele klubokawiarni są pewni, że wspólna zabawa gwarantuje szczęśliwe dzieciństwo. Do nauki języka angielskiego zaprasza Teddy Eddie, psotny miś, który mieszka w skarpecie.
Natomiast jeśli Wasze dzieci są uzdolnione tanecznie i lubią bawić się przy muzyce, z pewnością spodoba im się balet. Pierwsze kroki i pozy tańca klasycznego, tworzenie własnych choreografii, a co najważniejsze — rozwijanie wyobraźni ruchowej. Kto wie, może odkryjemy przyszłe talenty?
Tutu Balet
Tajniki sztuki baletowej można też zgłębić w Tutu Balet. Na czym polega jeté, port de bras czy słynne pointy? Dlaczego ważne jest partnerowanie, szczególnie w adagiu i kodzie? Te wszystkie zagadnienia poznają stopniowo młodzi adepci tańca klasycznego. Kilka miesięcy wytężonej pracy często wystarczy, by wystąpić na pierwszych pokazach. Każdego roku uczniowie Tutu balet występują na specjalnych pokazach w ramach akcji Otwieramy Żoliborz.
QlkaCafe
W swoje skromne progi zaprasza również QlkaCafe. Lokal przy Przasnyskiej kusi aromatyczną kawą, pysznymi ciastkami i wyjątkowymi warsztatami. Wśród propozycji dla dzieci: Plastyka Smyka, Qlkowe przedszkolaki, Funny Judo, Tańczące Brzdące Pierwsze Kroki - Barwy Muzyki i Sensoryka Smyka. Gdy dzieci będą bawić się w gronie rówieśników, rodzice na pewno nie będą narzekali na nudę. Na chłodne, zimowe dni QlkaCafe proponuje m. in. herbatę rozgrzewającą, musy owocowe i świeże soki.
Flob a Dob
Jak przybliżyć dziecku tajniki świata, używając dotyku, wzroku i słuchu? Z tym wyzwaniem postanowili się zmierzyć twórcy Flob a Dob. Poza warsztatami plastycznymi czeka również nie lada gratka dla fanów programowania i robotyki. Algorytmy i pętle to jednak dopiero początek. Prowadzący szukają wraz z uczestnikami zajęć odpowiedzi na ważne pytanie: jak będzie wyglądał świat za kolejne 100 lat? Razem ze stworkiem Abby i robotek SPRK dzieci uczą się logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Cieszy nas, że najmłodsi uczą się pracować w grupie, pomagać sobie, wymieniać składnikami, a nierzadko zdrowo rywalizować. Jesteśmy przekonani, że zaprocentuje to w dorosłym życiu
Sala Zabaw Fikołki w Arkadii
Marshall, Mini, Bella, Elza, Minionek, Batman, a także Spiderman i Lord Vader – czy jest miejsce, gdzie można spotkać te wszystkie postaci z bajek? Najmłodszym mieszkańcom Żoliborza polecamy wizytę w Arkadii, gdzie na drugim piętrze, obok kina Cinema City i sklepu muzycznego, znajdziemy miejsce przygotowane z myślą o wszystkich spragnionych wyjątko-wych przygód. Sala Zabaw Fikołki to największe miejsce na zimowej mapie Żoliborza, gdzie najmłodsi mieszkańcy aktywnie spędzą czas. Już przy wejściu wita nas Wiewiórka, która zaprasza nas na specjalne warsztaty edukacyjne. Pytania niezwykle ważne: dlaczego słodzik jest zdrowszy od cukru? Jaki wpływ na nasze zdrowie mają witaminy?
Po tej krótkiej lekcji odwiedzamy kolejne sale, gdzie sportowe emocje sięgają zenitu. Kilka rodzajów zjeżdżalni, tyrolka, sieć Spidermana i tor przeszkód, a dla spragnionych rywalizacji mistrzostwa świata na boisku do piłki nożnej. – Nie spodziewałam się, że zabawie może towarzyszyć tak wielka frajda – mówi z uśmiechem pani Agnieszka, która z dumą obserwuje piłkarskie zmagania swojego syna.
Nie spodziewałam się, że zabawie może towarzyszyć tak wielka frajda
Tuż obok w skupieniu pracują młodzi naukowcy. Opracowują specjalny płyn, który w spoczynku zachowuje się jak zwykła ciecz, ale wystarczy, że dostarczymy mu jakąś energię, by zaczął stawiać opór. Młodzi laboranci stworzyli w ten sposób nienewtonowskie paski, które po warsztatach zabrali do domu. Niebywałych rewolucji dokonać także można… w kuchni. Nowe smaki, zapachy, a to wszystko połączone ze świętowaniem urodzin. Zanim jednak na stole pojawił się tort
i wszyscy goście zaśpiewali „sto lat” Zuzi, dzieci wzięły udział w warsztatach kulinarnych, podczas których powstały przepyszne burgery. Instruktorzy pomagają młodym adeptom sztuki kulinarnej, pokazują, jak prawidłowo posługiwać się sztućcami i czym można urozmaicić przygotowywane danie. – Cieszy nas, że najmłodsi uczą się pracować w grupie, pomagać sobie, wymieniać składnikami, a nierzadko zdrowo rywalizować. Jesteśmy przekonani, że zaprocentuje to w dorosłym życiu. A na razie – pora zjeść te pyszne burgery, bo wystygną!
Pełni energii zaglądamy jeszcze na ściankę wspinaczkową. Do wyboru 12 tras o różnym stopniu trudności, w zależności od wieku i umiejętności. – Dzieci poniżej 11 lat zapraszamy do „Małpiego Gaju”, gdzie czeka na nich specjalna 4-poziomowa konstrukcja – wyjaśniają animatorzy z Sali Zabaw Fikołki. – Niesłabnącą popularnością cieszy się też labirynt, który stanowi nie lada wyzwanie. Z kolei boisko z piłeczkami to miejsce, gdzie dzieci puszczają wodze swej fantazji i urządzają zabawy, którym towarzyszy dużo frajdy.
Mamy nadzieję, że już nie możecie doczekać się atrakcji, które na Was czekają!
Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.
Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).
Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.
Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.
Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.
Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.
Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.
Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.
Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.
Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.
Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.
Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.
Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.
Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.
Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.
Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.
Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.
Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.
Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!
Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.
Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.
Oferujemy m.in.:
Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
Relacje (stories) z logotypami partnerów.
Plakat promocyjny informujący o współpracy.
Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).
Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.
Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.
W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.
Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.
Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.
Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.
Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.
Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.
Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.
Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.
Napisz komentarz
Komentarze