Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 20:48

You will never rock alone, czyli żoliborski Potok nie zwalnia tempa. "Planujemy wprowadzić browar żoliborski. Na naszych półkach pojawi się późną wiosną"

Z Maciejem Stokowskim, współwłaścicielem Pub Potok, jednego z niewielu miejsc w Warszawie, gdzie można posłuchać muzyki rockowej i punkrockowej, rozmawia Mateusz Durlik.

Maćku, na początek chciałem zapytać kim jesteś i skąd się tutaj, na Żoliborzu, wziąłeś? Wziąłem się tutaj z Izabelina, miejscowości położonej niedaleko Warszawy, bardzo blisko Żoliborza, a z dzielnicą jestem związany od niedawna. Wcześniej mój jedyny kontakt z Żoliborzem to pętla i autobus nr 708, którym tutaj przyjeżdżałem i przesiadałem się do innych środków lokomocji, aby pojechać dalej. Teraz jestem już tutaj regularnie, ze względu na Potok – klub, który prowadzę. Skąd pomysł na knajpę rockowo-punkową? Wychodzę z założenia, że najlepiej pracuje się, realizując swoje hobby, wtedy tak naprawdę nie chodzi się do pracy, a do miejsca realizacji pasji. Dodatkowo, dzięki takiemu zajęciu można poznawać nowych ciekawych ludzi. Sam pomysł urodził się w mojej głowie już dawno. Kiedyś, w latach 2004-2010, prowadziłem na Racławickiej Club Rock, tylko że tam nie można było robić koncertów, a ja o tym marzyłem. Zwykła pijalnia piwa to nie do końca moja bajka. Imprezy, koncerty, ułatwiają rozwój miejsca. Stąd przenosiny na Żoliborz. Ta knajpa na Racławickiej cały czas działa? Nie, nie. Zmienił się jej właściciel i w tej chwili jest tam sklep rowerowy. A dużo jest w Warszawie takich miejsc jak twoje? Jest ich co najmniej 11, m.in. Stodoła, Hybrydy, Palladium, Proxima, Progresja, Hydrozagadka, Pogłos, Worek Kości, i inne. Co do samej muzyki, to wy chyba nie jesteście takim stricte rockowym pubem, leci u Was sporo cięższej muzyki, prawda? Choćby na koncertach. Naszym najczęściej granym repertuarem jest hard i punk rock. Patrząc na zespoły, które u nas grają, to głównie punk. A dużo macie koncertów miesięcznie? Sporo, około 12. Każdy weekend mamy zajęty, a czasami dodatkowo dochodzi czwartek lub niedziela. Koncerty odbywają się regularnie, miesiąc w miesiąc, bez względu na porę roku. W wakacje robimy przegląd młodych kapel, które chcą zobaczyć, jak to jest wystąpić na scenie z profesjonalnym sprzętem. Organizujemy również koncerty znanych zespołów w całej Polsce. Proletariat, Farben Lehre, Analogs, Bang Bang, Zwłoki. Można powiedzieć, że jesteście żoliborskim Jarocinem. Tak, Żolibocin Większość tych zespołów faktycznie grała w Jarocinie, ale nasze relacje są naprawdę bardzo dobre. Przykładowo, często jadamy razem obiady, które osobiście gotuję wszystkim członkom zespołów, to naprawdę zacieśnia relacje. Dlaczego Potok nazywa się drugim domem ludzi rocka? To jest nasze hasło na WiFi, gdyby ktoś, przechodząc obok, chciał sobie coś z netu zassać, to może się podpiąć pod naszą sieć, używając właśnie takiego hasła. A tak serio, to naprawdę jesteśmy drugim domem dla niektórych ludzi. W sensie dosłownym, niejednokrotnie zdarzało nam się, że w środku tygodnia ktoś z naszych klientów przenocował na kanapie w lokalu. You will never rock alone, mówimy. Masz jakieś problemy, wpadnij do nas, postaramy się pomóc, a na pewno przyjmiemy z otwartymi ramionami. To co nas jednak cechuje, to nie jesteśmy miejscem nastawionym na zysk i konsumpcję. To co zarobimy, w dużej mierze przeznaczamy na różne akcje charytatywne, zbiórki, na protezy, leczenia, itp. Mamy szereg działań i trudno je teraz wszystkie wymienić. Nie ma weekendu, żebyśmy na coś nie zbierali, czegoś nie organizowali, a zespoły często nas wspierają, nie pobierają opłat za koncerty. Macie jednak szersze plany dotyczące rozwoju na Żoliborzu? Mamy, planujemy wprowadzić browar żoliborski. Pracujemy nad nazwą, ale najpóźniej wiosną powinien pojawić się na naszych półkach, a być może na półkach innych miejsc z Żoliborza. Oczywiście zyskiem chcemy podzielić się z potrzebującymi z naszej dzielnicy. Dziękuję za rozmowę. fot. materiały promocyjne Potok Bar: Drugi Dom Ludzi Rocka

proletaryat2

proletaryat2

stokir-koncert

stokir-koncert

potok-fugazi-kotly

potok-fugazi-kotly

zbiorcze

zbiorcze

lipali

lipali

komendarek

komendarek

stokir

stokir

proletaryat

proletaryat

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.