Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:53

Festiwal Past w Trattoria Flaminia: Uczta dla Zmysłów

Różnorodność, kreatywność, a przede wszystkim smak. To słowa, które najlepiej opisują niedawny Festiwal Past w restauracji Trattoria Flamini.

Festiwal Past w Trattoria Flaminia, który niedawno odbył się w tym przytulnym rzymskim zakątku, był prawdziwą uczta dla miłośników kuchni włoskiej. Cztery wyjątkowe dania, zróżnicowane w smaku i teksturze, oferowały uczestnikom intensywne kulinarne doświadczenie.

Dania serwowane podczas wydarzenia to Spaghetti Alla Puttanesca Con Tonno, Linguine Con Capesante e Agrumi, Spaghetti Con Le Cozze i Ravioli Ai Gamberi E Pistacchio.

Jak podkreślała Pani Monika, jedna z uczestniczek festiwalu, jedzenie było "rozkoszą dla zmysłów". Monika zwróciła uwagę na różnorodność serwowanych potraw, szczególnie podkreślając pikantny sos w Spaghetti Alla Puttanesca Con Tonno, cytrusowy twist w Linguine Con Capesante e Agrumi, a także pistacjowe akcenty w Ravioli Ai Gamberi E Pistacchio.

Pan Michał, z kolei, docenił festiwalowy format, który pozwalał odkrywać jedzenie w sposób niekonwencjonalny, a nawet podawał swoją metodę na łatwe "złapanie" składników - jedzenie dłonią! Jego entuzjazm pokazuje, jak takie wydarzenia mogą być przede wszystkim świetną zabawą i interesującym sposobem na poznanie kuchni włoskiej.

Ale to Pani Kornelia była triumfatorką festiwalu. Jako fanka kuchni włoskiej, cieszyła się możliwością spróbowania takich wyjątkowych dań. Jej zdaniem, wysokiej jakości składniki, wyraziste smaki sosów i przepyszne makarony sprawiły, że bez problemu rozpoznawała serwowane potrawy. Jej komentarz to najlepsza rekomendacja dla restauracji Trattoria Flaminia i dowód na to, że warto spróbować ich wyjątkowych włoskich makaronów.

Festiwal Past w Trattoria Flaminia to wydarzenie, które pokazuje, jak wielowymiarowy jest świat pasty - od różnorodności makaronów, przez skomplikowane sosy, po bogactwo dodatków. To nie tylko uczta dla podniebienia, ale też dla zmysłów.

Ciekawostki na temat podawanych dań oczami właścicieli Trattoria Flaminia

SPAGHETTI ALLA PUTTANESCA CON TONNO
Spaghetti z tuńczykiem w pikantnym sosie pomidorowym z kaparami, oliwkami, anchois
We Włoszech trwa dyskusja dotycząca pochodzenia sosu. Pretendują do niego Lacjum oraz Kampania. Wersja rzymska sosu puttanesca jest z anchois. W Neapolu często używa się zastępczo nazwy spaghetti olive e capperi. W Rzymie bardzo chętnie dodaje się do sosu tuńczyka.

SPAGHETTI ALLA PUTTANESCA CON TONNO

LINGUINE CON CAPESANTE E AGRUMI
Linguine z przegrzebkami, cytrusami, pomidorkami koktajlowymi i płatkami migdałów
Sos agrumi, niezbyt często trafia do lokali turystycznych, za to relatywnie często proponuje się go podczas domowych przyjęć. Przygotowaliśmy jego najbardziej wyrafinowaną postać z omułkami.

LINGUINE CON CAPESANTE E AGRUMI

SPAGHETTI CON LE COZZE
Spaghetti z mulami w sosie pomidorowym - dla mnie danie must be, podczas sezonu na mula mama co tydzień w piątki przygotowywała na nasz obiad rodzinny.

SPAGHETTI ALLA PUTTANESCA CON TONNO

RAVIOLI AI GAMBERI E PISTACCHIO
Ravioli z krewetkami, serem ricotta i pistacjami. Znawcy pistacji, są zgodni co do tego że największa ich produkcja jest w Iranie za to najsmaczniejsze są te z Sycylijskich sadów w okolicach miejscowości Bronte. Wyróżniają się swoim smakiem i kolorem co można natychmiast wyczuć. Ravioli z krewetkami i pistacjami (oczywiście z Bronte) jest jednym z naszych dań specjalnych.

RAVIOLI AI GAMBERI E PISTACCHIO

spagtti

spagtti

spagtti-3

spagtti-3

spagtti-3-1

spagtti-3-1

spagtti-1

spagtti-1

spagtti-2

spagtti-2

spagtti-3-2

spagtti-3-2

spagtti-4

spagtti-4

ravioli

ravioli

Flaminia festiwal past

Flaminia festiwal past

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.