Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:39

WeNet tworzy i udoskonala nowe rozwiązania AI dla biznesu

Sztuczna inteligencja otworzyła nowe perspektywy rozwoju dla wielu firm. Warto nauczyć się z niej korzystać, aby móc wyprzedzić konkurencję i odnosić sukcesy. Liderem w rozwiązaniach opartych o AI i w digitalizacji polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP jest firma WeNet, która tworzy innowacyjne produkty. Specjaliści wdrażają narzędzia oparte o AI zarówno do wykorzystania wewnątrz organizacji, jak i w postaci nowatorskich produktów, które już wkrótce znajdą się w ofercie firmy.

Dziś, aby odnieść sukces na rynku, trzeba znać aktualne trendy i nie bać się zmian. Korzystanie z nowych technologii, w tym z rozwiązań AI daje wiele szans i korzyści. Pozwala przede wszystkim się rozwijać i budować przewagi konkurencyjne na rynku. Doskonale wiedzą o tym doradcy internetowi WeNet, którzy pomagają małym i średnim przedsiębiorcom promować się w Internecie i zdobywać rozpoznawalność dzięki obecności w sieci. Eksperci dostarczają cyfrowe rozwiązania, które dają nowe możliwości.

Specjaliści WeNet są stale otwarci na nowinki i rozwój, śledzą aktualności na rynku i są na bieżąco z innowacjami. Doskonale znają się na technologii i wiedzą, jak ją wykorzystywać. W odpowiedzi na najnowsze trendy korzystają ze sztucznej inteligencji, tworzą nowatorskie produkty i unikalne rozwiązania wspierające e-marketing, żeby z ich pomocą MŚP jeszcze lepiej konkurowały na rynku. Warto przy tym wspomnieć, że wdrażanie rozwiązań AI jest wpisane w strategię WeNet. W firmie zatrudnione są dedykowane osoby (takie jak np. AI Officer), które zajmują się tylko tym obszarem.

„Wspieramy swoich klientów i z myślą o nich i ich rozwoju wprowadzamy nowe rozwiązania AI. Naszym autorskim projektem jest aplikacja AI@WeNet, która pozwala przede wszystkim generować teksty oraz wyszukiwać i dobierać obrazy do tekstów. Narzędzie jest stale udoskonalane, rozwijane i rozbudowywane o nowe funkcjonalności - mówi Maciej Stolarski, AI Officer WeNet. - Nasi doradcy internetowi wykorzystują rozwiązania oparte na AI w swojej codziennej pracy. Pozwala im to działać szybciej, sprawniej i efektywniej oraz zyskać dodatkowy czas, który mogą poświęcić na bardziej kreatywne działania i przede wszystkim na sprawniejszą obsługę klientów” - dodaje Maciej Stolarski.

Aplikacja AI@WeNet powstała kilka miesięcy temu, żeby zebrać wszystkie funkcjonalności związane z AI w WeNet. W uproszczeniu jest to interfejs użytkownika łączący wymagania biznesowe z różnymi modelami i rozwiązaniami AI. W aplikacji użytkownik może wpisywać odpowiednie prompty. Aplikacja „tłumaczy” te prompty na konkretne zapytania do narzędzi AI, a następne prezentuje wynik.

Różne funkcjonalności aplikacji AI@WeNet działają w oparciu o inne modele AI. Wykorzystywane są m.in. modele GPT-4 oraz starsze - takie jak ChatGPT, które są dotrenowane na wewnętrznych zbiorach danych. Dzięki temu połączeniu powstało narzędzie w pełni odpowiadające potrzebom firmy WeNet. Jest ono wciąż testowane i udoskonalane.

Niedawno zakończona została praca nad wyszukiwarką zdjęć. Funkcjonalności dotyczące zdjęć opierają się na modelu OpenCLIP - Multilingual-CLIP, który konwertuje tekst i obrazy na ich postać matematyczną (tzw. embeddings). Następnie wyszukiwani są najbliżsi sąsiedzi wśród embeddingów, co umożliwia tworzenie rozwiązań do wyszukiwania zdjęć na podstawie tekstu oraz do wyszukiwania zdjęć podobnych do siebie.

AI@WeNet na ten moment umożliwia:

  • wyszukiwanie zdjęć w wewnętrznym banku zdjęć WeNet,
  • dobieranie zdjęć za pomocą konkretnych fraz kluczowych,
  • dobieranie obrazów na podstawie długiego tekstu (wystarczy wkleić tekst, a aplikacja analizuje go i na jego podstawie dobiera zdjęcie),
  • dobieranie zdjęć na podstawie innego obrazu,
  • wyszukiwanie zdjęć podobnych do wybranego,
  • łatwe filtrowanie zdjęć po ich typie/formacie.

Warto pamiętać, że narzędzia oparte na AI stają się bardzo przydatne w pracy i dają wiele możliwości. Trzeba tylko nauczyć się je obsługiwać i mądrze wykorzystywać ich potencjał.

Eksperci WeNet oferują indywidualne doradztwo internetowe dla firm z sektora MŚP. Pomagają ich właścicielom rozwijać się w sieci. Projektują i budują strony internetowe i sklepy online, pozycjonują firmowe witryny oraz zajmują się reklamą w Internecie. Oferta WeNet jest bogata i kompleksowa, a specjaliści firmy świetnie znają się zarówno na marketingu internetowym, jak i na nowej technologii.

Źródło informacji: WeNet/Fot. WeNet


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ