Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 04:29

Chcesz kupić ubezpieczenie podróżne? Zapytaj swojego agenta o te 4 rzeczy

W czasie wyjazdu za granicę równie ważne jak piękny krajobraz jest zapewnienie sobie i bliskim pomocy w razie nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku, utraty bagażu czy wyrządzeniu szkody innym osobom. Ochronę we wskazanych sytuacjach zapewni ubezpieczenie na czas podróży. Eksperci ERGO Hestii radzą, o co zapytać agenta, by jak najlepiej dobrać ubezpieczenie.

Przed rozmową z agentem ubezpieczeniowym warto poświęcić kilka minut na zastanowienie się, jakiego ubezpieczenia najbardziej potrzebujemy. Eksperci ERGO Hestii zwracają uwagę na najbardziej kluczowe kwestie.

Kluczowa suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia to kwestia podstawowa, ale bardzo często klienci nie zdają sobie sprawy, jak jej oszacowanie jest istotne. Z jednej strony - niska suma ubezpieczenia pozwala nam na niską składkę, co może wydawać się atrakcyjne. To jednak sprawia, że ubezpieczenie będzie nieskuteczne.

„Klienci, którzy zgłaszają się do naszych agentów, mają różne potrzeby” - mówi Joanna Przychodzka, ekspertka w Biurze Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich ERGO Hestii. „Innej sumy ubezpieczenia potrzebują osoby wyjeżdżające do Czech, innej turyści nastawiający się na Maroko. W obu tych krajach wszystkie usługi medyczne różnią się cenami. Dlatego w naszym produkcie ERGO Podróż dajemy możliwość wyboru sumy ubezpieczenia od 200 tys. zł do nawet 3 mln zł. Warto poprosić o poradę w tym zakresie agenta ubezpieczeniowego” - dodaje.

Eksperci podkreślają, że ubezpieczenia podróżne to produkt, który świetnie wypada w relacji cena-wartość. Widoczne to jest np. przy kosztach hospitalizacji. Bez ubezpieczenia w Turcji trzeba zapłacić 700 zł za każdą dobę w szpitalu, a w USA nawet 20000 zł. Z kolei koszt transportu karetką w Grecji to wydatek od 900 zł do 4500 zł, a ewakuacja powietrzna to nawet 40000 zł. Dla porównania średnia składka za ERGO Podróż na tygodniowy wyjazd dla jednej osoby wynosi ok. 70 zł.

Cenny bagaż

Własne bezpieczeństwo jest oczywiście najważniejsze, ale nie można zapominać o komforcie podczas wyjazdu. Bagaż to jedna z tych rzeczy, o które najbardziej troszczymy się w trakcie wakacji. Ubezpieczenie może pozwolić zachować spokój ducha również w tej kwestii, dlatego warto o tym pamiętać podczas rozmowy z agentem.

„Jeśli dojdzie do utraty czy zniszczenia bagażu najbardziej istotne jest, by odszkodowanie pokryło wartość zniszczonych przedmiotów” - mówi Jakub Żukowski, ekspert Biura Ubezpieczeń Detalicznych i Programów Partnerskich ERGO Hestii. „Doświadczenie nauczyło nas jednak, że bardzo przydatna jest również organizacja i pokrycie kosztów wysyłki przedmiotów osobistych niezbędnych do kontynuowania podróży. W takiej sytuacji w przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu klient otrzymuje zwrot kosztów poniesionych w związku z zakupem artykułów pierwszej potrzeby, np. żywności czy środków higienicznych” -wyjaśnia.

Podróż z dzieckiem? Kup OC

Wakacyjny wyjazd z dzieckiem to dobry pomysł, ale warto się odpowiednio przygotować. Dziecko może zwiększyć ryzyko nieumyślnego uszkodzenia cudzego mienia, np. należącego do hotelu, w którym aktualnie przebywamy. „Na takie sytuacje pomocne jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w życiu prywatnym. Zapewni ono ochronę finansów klienta poprzez pokrycie roszczeń odszkodowawczych z polisy. Dzięki temu nie trzeba będzie angażować własnych pieniędzy. W ERGO Podróż OC w życiu prywatnym działa na całym świecie, a kwota odszkodowania może wynieść nawet 1 mln zł” - tłumaczy Joanna Przychodzka.

Ekstremalny wyjazd

Wakacje to oczywiście czas relaksu, ale niektórzy nie wyobrażają sobie go bez sportów - nierzadko również tych ekstremalnych. Jeśli tak jest również w naszym przypadku - koniecznie poinformujmy o tym agenta ubezpieczeniowego.

„Do sportów ryzykownych zaliczamy m.in. nurkowanie, kitesurfing, a ekstremalnych np. rafting czy loty motolotnią - wylicza Jakub Żukowski. - Warto w tym miejscu podkreślić, że w ramach ubezpieczenia klient otrzymuje ochronę w postaci ratownictwa, które zapewnia poszukiwanie prowadzone przez wyspecjalizowane służby, pomoc medyczną na miejscu zdarzenia, a także transport do placówki medycznej. I koniecznie należy pamiętać: standardowe ubezpieczenie podróżne nie chroni nas, gdy stanie się coś podczas uprawiania ekstremalnych sportów. Jeśli planujemy to robić, koniecznie zaznaczmy to w rozmowie z agentem”.

Jeśli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem ERGO Podróż skontaktuj się z agentem ERGO Hestii. Odpowiednią osobę znajdziesz na tej stronie: https://www.ergohestia.pl/mapa/agenci-i-oddzialy/.

Źródło informacji: ERGO Hestia/ fot. ERGO Hestia


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ