Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:48

Co robić w weekend na Żoliborzu? Lodowisko, bieg po Kępie Potockiej i koncert w Potoku

Po tygodniu pełnym wyzwań pora na aktywny odpoczynek! Co robić w wolnym czasie? Gdzie iść, żeby nabrać sił lub dowiedzieć się czegoś nowego? Przygotowaliśmy dla Was 5 aktywnych pomysłów na weekend (12-13 stycznia)!

Do biegu, gotowi, start, czyli żoliborski Parkrun!

Nie straszne Wam minusowe temperatury, a średnie dystanse nie są najmniejszym problemem? Już w sobotę (12 stycznia) o godz. 9:00 na Kępie Potockiej startuje kolejny Parkrun. Biegacze pokonają 5-kilometrową trasę, która prowadzi alejkami parkowymi o różnej nawierzchni. Dystans jest precyzyjnie odmierzony i atestowany. Organizatorzy stawiają na ochronę środowiska, więc proszą uczestników, by na start porannego biegu dotarli pieszo, na rowerze, biegnąc lub korzystając z komunikacji miejskiej. Trasę, którą będą mieli do pokonania biegacze, prezentujemy poniżej. Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na stronie ParkRun.

Koncert zespołu Tune w Potoku

Pochodzą z Łodzi, grają szeroko pojętego rocka alternatywnego, a szerszą popularność zyskali po występie w czwartej odsłonie Must Be The Music. Zespół Tune zagra w Potok Barze kolejny koncert w ramach drugiej części trasy promocyjnej najnowszego krążka. Oprócz najnowszych utworów, które pojawiły się na antenie radiowej Trójki i Antyradia, nie zabraknie kompozycji z powstającej właśnie czwartej płyty zespołu. Grupę wyróżniają niekonwencjonalne brzmienie i stylistka, niejednokrotnie doceniona przez krytyków. Jakub Krupski, Adam Hajzer, Leszek Swoboda, Wiktor Pogoda i Janusz Kowalski mają na koncie trzy ciepło przyjęte albumy studyjne „Lucid Moments”, 'Identity' oraz 'III', który został wydany w grudniu 2017 roku. Zespół powstał w 2011 roku w Łodzi.
Tego samego wieczoru w ramach supportu wystąpi Oink, warszawska grupa alt-rockowa, która łączy funk z psychodelią, okraszoną noise'owym brzmieniem lat 90. Na koncercie w Potoku zagrają numery z debiutanckiej EP-ki oraz premierowy materiał - ujrzy światło dzienne wiosną 2019 r.

Tune / Oink - 12 stycznia - Potok: Drugi Dom Ludzi Rocka, otwarcie bram: 18:00, start koncertu: 20:00. Link do wydarzenia na FB

Lodowisko OSiR Żoliborz

Pływalnia, skatepark, siłownia czy odnowa biologiczna to ledwie część atrakcji, które czekają na nas w OSiR Żoliborz. Od 1 grudnia codziennie od godz. 9:00 do 21:00 czynne jest kryte lodowisko (przerwa techniczna od 15:00 do 16:00). Na miejscu można wypożyczyć łyżwy wraz z niezbędnymi akcesoriami. Regulamin i cennik możecie znaleźć na stronie żoliborskiego OSiRu.

Muzeum Sportu i Turystyki: Wystawa „Dyplomy sportowe Drugiej Rzeczpospolitej”

100 dyplomów na 100 lat niepodległości Polski! Sukcesami i osiągnięciami rozsławili Polskę na całym świecie, a mimo to nie są znani szerszej publiczności. Jerzy Braun, Henryk Chmielewski, Franciszek Szymczyk czy Leszek Lubicz-Nycz - dyplomy tych niezwykłych sportowców możecie zobaczyć od 29 października na wystawie "Dyplomy sportowe Drugiej Rzeczpospolitej" w Muzeum Sportu i Turystyki. Twórcy ekspozycji chcą podkreślić mnogość form, wzorów i technik wykonania, jakie można zaobserwować na przestrzeni 21 lat II RP. Projekty zaskakują różnorodnością i pomysłowością, tworząc z nich wyjątkowe dzieła sztuki. Konwencjonalne inspiracje kontrastują z odważnym podejściem do projektu, zgodne z nowymi prądami w sztuce, a w roli głównej są niesłychane zwycięstwa. Wystawę "Dyplomy sportowe Drugiej Rzeczpospolitej" możecie oglądać w Galerii Północnej Centrum Olimpijskiego przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4. W soboty wstęp bezpłatny. reprodukcje: Muzeum Sportu i Turystyki

muzeumsportu-dyplom4

muzeumsportu-dyplom4

muzeumsportu-dyplom3

muzeumsportu-dyplom3

muzeumsportu-dyplom2

muzeumsportu-dyplom2

muzeumsportu-dyplom1

muzeumsportu-dyplom1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.