Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 10:23

Dodatkowe wsparcie psychologiczne dla Warszawiaków – na Żoliborzu ruszyło Centrum Psychologiczne Good Life. Materiał partnera

Na warszawskim Żoliborzu rozpoczęła działalność nowa poradnia zdrowia psychicznego Centrum Psychologiczne Good Life. Można w niej skorzystać z porad doświadczonych terapeutów (w tym psychoonkologa, psychotraumatologa i psychologa w specjalności psychoterapii i terapii seksualnej). Centrum Psychologiczne Good Life to jedna z nielicznych w Polsce placówek, w której szerokie grono specjalistów z różnych dziedzin pracuje zespołowo, aby zaopiekować się Pacjentem w sposób holistyczny. 

Placówka mieści się w klimatycznej, przedwojennej willi przy ul. Śmiałej i będzie dostępna dla Pacjentów przez 5 dni w tygodniu. Centrum Psychologiczne Good Life prowadzi terapie indywidualne oraz grupowe, terapie par, małżeństw i rodzin oraz szereg warsztatów szkoleniowych i rozwojowych. Placówka oferuje szerokie wsparcie terapeutyczne dla dorosłych – osób w kryzysie i z długotrwałymi problemami, a także dla osób z uzależnieniami. W Good Life odbywają się także warsztaty typowo rozwojowe. Centrum oferuje też wsparcie rodzinom z dziećmi, a z najmłodszymi Pacjentami Good Life pracują dwie uznane psycholożki dziecięce – Małgorzata Kielan i Joanna Kiełczykowska

  • W naszym zespole mamy psychoonkologa, psychoterapeutów, psychologa zajmującego się terapią seksualną, czy psychotraumatologa. Wszyscy mają długoletnie staże i wszechstronne doświadczenie, dlatego każdy Pacjent i jego problemy będą analizowane z wielu stron. Mamy świadomość, że na stan emocjonalny każdego człowieka wpływa wiele czynników - doświadczenia z dzieciństwa, relacje z partnerami, z rodziną, relacje w pracy, przeżyte traumy itp., dlatego każdy przypadek jest inny i każdy wymaga indywidualnego podejścia – komentuje  Dorota Pogródko, kierownik Centrum Psychologicznego Good Life. 

Specjaliści z Good Life pracują w nurcie psychoterapii integralnej i analizy egzystencjalnej, a Pacjenci w ramach jednej placówki mogą skorzystać  z porady i pomocy specjalistów z kilku dziedzin. To korzyść dla Pacjentów, którzy otrzymują możliwość szybkiej konsultacji z innym psychologiem lub terapeutą. Z kolei  zespołowi specjalistów daje to przestrzeń do bezzwłocznej wymiany poglądów i diagnozy. Wszystko po to, by problem z którym klienci zgłaszają się do  Centrum Good Life mógł być przeanalizowany wieloaspektowo, co ułatwia jego szybkie zaadresowanie i skuteczną terapię. 

Poradnia Good Life to nowa marka w grupie kapitałowej Centrum Medycznego CMP, świadczącego usługi lecznicze przede wszystkim na Mazowszu. Dotychczas Pacjenci CMP mogli korzystać ze wsparcia psychologicznego w kilku oddziałach sieci oraz,. w ramach abonamentów, posiadać dostęp do aplikacji Mindgram. Jednak, jak zauważa Paweł Walicki, Prezes Zarządu Centrum Medycznego CMP, potrzeby Pacjentów są znacznie większe, stąd decyzja o otwarciu wyspecjalizowanej placówki.

  • Z roku na rok rośnie w naszym społeczeństwie świadomość znaczenia zdrowia psychicznego, a sama terapia, na szczęście, przestaje być tematem wstydliwym czy tabu. Większość badań nie pozostawia złudzeń – w ciągu kilku ostatnich lat zdecydowanie pogorszyła się kondycja psychiczna Polaków, a najbardziej dramatyczna sytuacja jest wśród młodych. Publiczne placówki nie są w stanie sprostać tak dużej liczbie Pacjentów – do psychologa czy lekarza psychiatry jest się niezwykle trudno dostać, a terminy potrafią sięgać kilkunastu tygodni i więcej. Tymczasem pomoc jest często potrzebna tu i teraz i jestem przekonany, że nasze Centrum Good Life zaoferuje im szybką, profesjonalną pomoc oraz specjalistów i jakość usług na najwyższym poziomie – zapewnia Paweł Walicki.

Słowa Pawła Walickiego o stanie zdrowia psychicznego Polaków potwierdzają statystyki i wyniki badań – m.in Narodowego Testu Zdrowia Polaków 2022, z którego dowiadujemy się, że z roku na rok zwiększa się odsetek osób oceniających swoje zdrowie psychiczne jako złe i bardzo złe. Z kolei dane zebrane w grudniu 2022, podczas cyklicznego badania UCE RESEARCH i platformy zdrowia psychicznego ePsycholodzy.pl mówią, że aż 72,8% Polaków w wieku 18-80 lat odczuwa już przynajmniej jeden z dziesięciu objawów najczęściej kojarzonych z depresją. A stan ten trwa od co najmniej dwóch tygodni. Dla porównania, w pierwszych dniach lutego 2022 roku odsetek tak deklarujących osób wynosił zdecydowanie mniej, bo 61,4%.  

  • Ostatni rok był dla nas, jako społeczeństwa, szczególnie trudny, obfitujący w mało pozytywne wydarzenia i zmiany. To wpłynęło na nas wszystkich, tyle że z różną intensywnością. Tymczasem wiele osób nadal nie łączy przewlekłego zmęczenia, pesymistycznych myśli czy choćby zaburzeń snu z problemami natury psychicznej. Chcemy by dzięki miejscom takim jak Good Life dostęp do specjalistów i pomocy był prostszy i szybszy, a życie naszych Pacjentów stawało się po prostu lepsze -dodaje Paweł Walicki.

Centrum Medyczne CMP to sieć przychodni posiadających obecnie 22 oddziały na terenie Warszawy, Piaseczna, Łomianek, Józefosławia i Białej Rawskiej. Jest polską, rodzinną firmą, która powstała w 2002 roku. Jej misją jest dostosowanie się do potrzeb Pacjentów i ich zaspokojenie, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom rynku i rozwój oferty biznesowej. CMP oferuje prywatną opiekę specjalistyczną, a także realizuje wizyty z zakresu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Na stałe współpracuje z ok. 400 podwykonawcami na terenie całej Polski i ok. 520 lekarzami i specjalistami. Opieką lekarską w CMP objętych jest ok. 800 000 Pacjentów, którzy realizują ponad 40 000 wizyt miesięcznie. Od 2019 r. firma prowadzi badania kliniczne m.in. w zakresie leczenia grypy czy chorób z obszaru pulmonologii, kardiologii i ginekologii, a obecnie również leków na COVID-19.


DSC02346-1

DSC02346-1

DSC02233-1

DSC02233-1

DSC02355-1-1

DSC02355-1-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ