Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:28

Zmiany na Powązkowskiej: Roboty drogowe i objazdy od środy

Zbliżają się zmiany w organizacji ruchu na ulicy Powązkowskiej w Warszawie. Od środy, 7 czerwca, do poniedziałku, 12 czerwca, roboty remontowe spowodują całkowite zamknięcie obu jezdni na wyznaczonym odcinku.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym, kiedy rozpoczną się prace i do kiedy potrwają,
- o objazdach dla kierowców,
- o tym jak będą kursowały autobusy 122 czy 221.

W środę 7 czerwca o godzinie 22:00 rozpoczną się roboty remontowe na ulicy Powązkowskiej, które wpłyną na organizację ruchu przez kilka dni. Z uwagi na prace, obie jezdnie Powązkowskiej na remontowanym odcinku zostaną całkowicie wyłączone z ruchu.

Jedną z istotnych zmian będzie nowy układ pasów przed skrzyżowaniem ulicy Maczka z rondem Ofiar Zbrodni Katyńskiej. Jeden z pasów, który dotychczas prowadził prosto, zostanie przekształcony w lewoskręt, natomiast drugi pas będzie zamknięty. Ponadto, na samym rondzie obowiązywać będzie nakaz skrętu w lewo w al. Armii Krajowej.

Zmiany w organizacji ruchu dotyczyć będą również skrzyżowania ulic Powązkowskiej, Krasińskiego i Ficowskiego. Wjazd na remontowaną Powązkowską nie będzie możliwy z żadnej z tych ulic. Na ulicy Krasińskiego skrajny prawy pas zostanie wygrodzony, a ze środkowego pasa będzie można jechać tylko prosto (z możliwością skrętu w lewo). Z kolei na Powązkowskiej od strony Rydygiera wygrodzony zostanie środkowy pas, a ze skrajnego prawego pasa będzie można skręcić tylko w prawo. Lewoskręt na tej jezdni pozostanie bez zmian.

Podczas trwania prac nie będzie możliwości wyjazdu na remontowany odcinek Powązkowskiej z dochodzących do niej dróg osiedlowych. Piesi będą kierowani do sąsiednich przejść, a zebra przez Powązkowską będzie zamknięta.

Objazdy dla kierowców

Dla kierowców, wyznaczone zostaną objazdy remontowanego odcinka Powązkowskiej. Jedną z możliwości będzie korzystanie z al. Armii Krajowej do ulicy Broniewskiego i dalej Krasińskiego, albo alternatywnie przez Elbląską, Broniewskiego i al. Armii Krajowej. Kierowcy będą mogli również skorzystać z innych tras, takich jak ulica Okopowa, al. Jana Pawła II, ulica Broniewskiego, al. Reymonta i Powstańców Śląskich.

W kolejnym etapie remontu przewidziana jest wymiana nawierzchni na południowej jezdni pomiędzy Krasińskiego a Niemena.

Zmiany w kursowaniu autobusów miejskich w związku z pracami na ulicy Powązkowskiej

Od środy, 7 czerwca wieczorem, mieszkanki i mieszkańcy Żoliborza będą musieli uwzględnić w swoich planach zmiany w kursowaniu autobusów miejskich z powodu prac na ulicy Powązkowskiej.

W związku z tym, trasy pięciu linii autobusowych zostaną tymczasowo zmienione. Linia autobusowa 103 pojedzie objazdem wytyczonym ulicami Krasińskiego, Elbląską i Broniewskiego. Podobne zmiany zostaną wprowadzone dla linii autobusowych 180 i 409, które będą kursować ulicami Galla Anonima i Kochanowskiego, a następnie skręcać w ulicę Conrada.

Linia autobusowa 122 również zmienia swoją trasę. Autobusy będą kursować ulicami Broniewskiego, al. Armii Krajowej i Maczka.

Linia autobusowa 221, od czwartku do niedzieli (od 8 do 11 czerwca), będzie miała wydłużoną trasę. Autobusy będą jeździły trasą: Dworzec Gdański (ul. Rydygiera) – Indrzejczyka – Rydygiera – Powązkowska – Krasińskiego do placu Wilsona.

Ulica Powązkowska zostanie ponownie otwarta dla ruchu w poniedziałek, 12 czerwca około godziny 5:00 rano. Po ponownym otwarciu ulicy, autobusy linii 103, 122, 180, 221 i 409 wrócą na swoje dotychczasowe trasy.

Przeczytaj również: Remont Powązkowskiej. Nowy asfalt i skrzyżowanie z ul. Krasińskiego w tym roku

W czasie spotkania z mediami Łukasz Puchalski, dyrektor Zarządu Dróg Miejskich bardziej szczegółowo opowiadał o ważniejszych inwestycjach. – W najbliższy długi weekend (przyp. red. 10 i 11 czerwca) będziemy remontować ulicę Powązkowską w obu kierunkach, między trasą S8 a ulicą Krasińskiego. W kolejny weekend będziemy kontynuować te prace w kierunku ulicy Rydygiera – wyliczał dyrektor drogowców i zwrócił uwagę, że w kierunku ulicy Rydygiera wymieniane są już krawężniki i punktowo będą remontowane chodniki. 

objazdy_Powazkowskiej-2048x1152-1

objazdy_Powazkowskiej-2048x1152-1

powązkoska sm

powązkoska sm


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.