Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:38

Przedłużamy czas nominacji w plebiscycie Najlepsi sportowcy Żoliborza 2022

W plebiscycie nie chodzi o trofea, ale o pasję i talent. Zwycięzcy zostaną wybrani przez kapitułę oraz czytelników i czytelniczki Gazety Żoliborza.

Każdy może zgłosić swojego faworyta lub swoją faworytkę do 12 maja, wypełniając formularz poniżej. Nominacje powinny być uzasadnione, ponieważ w kolejnym etapie kapituła wybierze finalistów. To kluczowy element nominacji, który okaże się pomocny w obradach kapituły.

Nie trzeba być utytułowanym sportowcem, aby zostać nominowanym - ważne jest posiadanie talentu, pasji, aspiracji lub po prostu frajdy z uprawiania sportu. W kategoriach sportowych, do których można zgłaszać kandydatów, znajdują się między innymi piłka nożna, siatkówka, koszykówka, lekka atletyka, taniec, sporty walki, tenis, jeździectwo, łucznictwo, pływanie oraz kolarstwo szosowe i górskie.

W finale plebiscytu, każda szkoła będzie miała maksymalnie jednego przedstawiciela w kategorii Junior i Młodzież. W finale znajdzie się również do pięciu osób z kategorii Senior i OldBoy.

Ostateczne wyniki zostaną ogłoszone 14 czerwca. Czytelnicy Gazety Żoliborza wybiorą spośród finalistów zwycięzców plebiscytu w otwartym głosowaniu. Nie przegapcie szansy, aby wziąć udział w wyborze najlepszych sportowców Żoliborza 2022. Nominujcie swoich faworytów już dziś!

To czy Wasz kandydat pojawi się w finale i będzie miał szansę zdobyć tytuł, zależy również od Was. Decydujący głos należy do czytelniczek i czytelników Gazety Żoliborza, którzy w otwartym głosowaniu wybiorą spośród finalistów zwycięzców plebiscytu.

Kapituła będzie obradowała w składzie:

Ewa Brodnicka – bokserka zawodowa, była mistrzyni Europy i była mistrzyni świata federacji WBO w wadze super piórkowej.

Agnieszka Kobus-Zawojska –polska wioślarka, srebrna i brązowa medalistka igrzysk olimpijskich, mistrzyni świata i Europy. Zawodniczka AZS-AWF
Warszawa, dziennikarka radiowa.

Olga Gorzelak – trenerka Tenisa, 29 rakieta świata w kategorii U-18. Wielokrotna mistrzyni Polski, uczestniczka
turniejów wielkoszlemowych.
Promotorka aktywności fizycznej.

Wanda Gąsiewska-Król
łyżwiarka szybka, wielokrotna reprezentantka Polski, olimpijka, medalistka i rekordzistka mistrzostw Polski.

prof. Jolanta Maria Żyśko
polska teoretyczka sportu, prorektorka Akademii Wychowania Fizycznego w
Warszawie. Kilkukrotna mistrzyni Polski w żeglarstwie
regatowym w klasie 470.

dr Adam Pawlukiewicz
felietonista Przeglądu Sportowego i Forbesa, korespondent Mistrzostw świata Qatar 2022, ekspert od marketingu sportowego. Twórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie.

Krzysztof Włodarczyk –
bokser, były mistrz świata
organizacji WBC oraz były mistrz świata organizacji IBF w kategorii junior ciężkiej.

Michał Pol – dziennikarz
sportowy, bloger i youtuber,
były wieloletni redaktor
naczelny Przeglądu
Sportowego, pierwszy laureat
Grand Press Digital.

Piotr Popławski przedstawiciel Polskiego Związku Rugby. Absolwent AWFiS w Gdańsku. Specjalista w zakresie marketingu sportowego, social media i
zarządzania marką.

Przeczytaj również: Sławomir Napłoszek, zawodnik Stowarzyszenia Łuczniczy Marymont po 29 latach wraca na Igrzyska Olimpijskie

Obecnie radość jest dużo większa niż te 29 lat temu. W czasach, kiedy pierwszy raz pojechałem na Igrzyska system kwalifikacji był zupełnie inny. Wówczas wystarczyło przejść kwalifikacje wewnątrz państwowe, na których poziom bywał różny. To bywało o tyle kłopotliwe, że czasami, trzeba było udowadniać, wyrażę się przysłowiowo, że nie jest się garbatym. Wtedy nie było też takiego dostępu do informacji jak dziś i o tym, że jadę na Igrzyska do Barcelony dowiedziałem się z Przeglądu Sportowego. Wtedy bardzo ucieszyłem się i nogi się pode mną ugięły - mówi Sławomir Napłoszek.

Przedłużamy czas na nominacje

Przedłużamy czas na nominacje

Przedłużamy czas na nominacje (1)

Przedłużamy czas na nominacje (1)

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.