Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:57

Rekrutacja do szkół na Żoliborzu - oferta klas sportowych w cieniu nowej placówki

- Stare szkoły mają naprawdę wiele do zaoferowania – pisze na Alert24 pani Dorota, podkreślając jednocześnie, że nowa szkoła przy Anny German przyćmiewa ofertę pozostałych placówek.

W tym artykule przeczytasz m.in.:
- apelu mieszkanki,
- o ofercie żoliborskich podstawówek.

Wkrótce Szkoły Podstawowe opublikują listy przyjętych uczniów w ramach rekrutacji. Pani Dorota pisze na Alert24, że wiele szkół podstawowych oferuje klasy sportowe, a przez brak ich promocji i wsparcia przez dzielnicę, wielu rodziców może nie wiedzieć o ich ofercie, którą przyćmiewa nowa placówka przy Anny German.

- Mamy na Żoliborzu piękna nową szkołę na Anny German, gdzie kolejny rok z rzędu planowane jest utworzenie 8 klas pierwszych. Natomiast w pozostałych szkołach podstawowych chętnych brak. Wiele z nich oferuje klasy sportowe, które umożliwiają dzieciom zamiast siedzieć na świetlicy, uprawiać jakiś sport. Myślę, że w dobie problemów z otyłością u dzieci i problemów z uzależnieniem od telefonów czy komputerów, klasy sportowe są czymś, co powinno się promować – uważa pani Dorota.

Alert 24 – zgłoś nam swój temat

Jedną z takich szkół jest Szkoła Podstawowa nr 65 im. Władysława Orkana, gdzie w ofercie rekrutacyjnej jest klasa pływacka. Jednakże, według pani Doroty, istnieją również inne placówki z ciekawą ofertą, takie jak np. Szkoła Podstawowa nr 392 im. Jana Bytnara ps. "Rudy", do której uczęszcza jej córka, gdzie oprócz pływania i piłki nożnej oferowana jest również nowość w tegorocznej rekrutacji - judo.

Pani Dorota dodaje jeszcze, że "kameralna szkoła z naprawdę wspaniałymi nauczycielami i ofertą sportową” mogłaby przyciągnąć wielu rodziców. - Przecież stare szkoły mają naprawdę wiele do zaoferowania – zauważa czytelniczka.

Wkrótce ukażą się listy zakwalifikowanych uczniów i uczennic

Rekrutacja do szkół wciąż się nie zakończyła i lista zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych dzieci zostanie opublikowana dopiero 26 kwietnia, dlatego trudno mówić o konkretnych liczbach.

Zgodnie z informacją Renaty Kaznowskiej, zastępczyni prezydenta Warszawy, przekazanej wraz z początkiem rekrutacji, wszystkie dzieci będą miały zapewnione miejsca w szkołach.

O ostatecznym przydziale decyduje system. Jest jeszcze rekrutacja uzupełniająca

Ostateczny przydział dziecka do szkoły zależy od systemu rekrutacji. Kandydaci do szkoły podstawowej przyjmowani są z urzędu (szkoła obwodowa) lub na wniosek rodziców (szkoła nieobwodowa).  

Kandydaci, dla których wybrana szkoła nie jest placówką obwodową, biorą udział w postępowaniu rekrutacyjnym. W tym przypadku punktowanych jest 12 kryteriów takich jak m.in. zamieszkanie kandydata na terenie dzielnicy, w której znajduje się wybrana szkoła czy rozpoczęcie lub kontynuowanie nauki przez rodzeństwo kandydata w kolejnym roku szkolnym w szkole wskazanej na pierwszej pozycji we wniosku o przyjęcie.

Dzieci, które nie zostały przyjęte do wybranej placówki, będą miały szansę znaleźć miejsce w szkołach wskazanych w okresie od 18 maja do 12 czerwca. Rekrutacja uzupełniająca na wolne miejsca rozpocznie się od 15 czerwca.

W celu zachęcenia uczniów do rozwijania umiejętności sportowych, wybrane szkoły podstawowe na Żoliborzu oferują oddziały sportowe:

  • Szkoła Podstawowa nr 65 im. Władysława Orkana oferuje pływanie,
  • Szkoła Podstawowa nr 92 im. Jana Brzechwy - ogólnosportowa,
  • Szkoła Podstawowa nr 267 im. Juliusza Słowackiego - gimnastyka artystyczna i akrobatyka,
  • Szkoła Podstawowa nr 392 im. Jana Bytnara ps. "Rudy" - pływanie, piłka nożna, judo.

Przeczytaj również: Rejonizacja szkoły przy ulicy Anny German i zmiany w rejonizacji szkół podstawowych nr 92 i 68 z Żoliborza

Już dziś wiadomo, że nowa placówka przy ulicy Anny German nie będzie szkołą rejonową dla wszystkich dzieci z Żoliborza Południowego. Pierwsze nieoficjalne sygnały na ten temat pojawiły się w marcu tego roku. Do mieszkańców dotarły informacje o tym, że część mieszkańców ulicy Rydygiera mieszkających po nieparzystej stronie ulicy na odcinku przebiegającym przez Żoliborz Południowy nie zostanie objęta obwodem nowej szkoły. W odpowiedzi na te informacje mieszkańcy stworzyli petycję zaadresowaną do Pani Renaty Kozłowskiej, zastępczyni burmistrza Żoliborza. Autorzy petycji apelują „o objęcie obwodem nowej szkoły adresów Rydygiera od 11 do 19 oraz Przasnyska 2.”

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.