Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:33

Targ Śniadaniowy, koncerty i warsztaty - kulturalny weekend na Żoliborzu

W najbliższych dniach mieszkanki i mieszkańcy Żoliborza będą mieli okazję wziąć udział w kilku interesujących wydarzeniach, w tym Targu Śniadaniowym, koncercie Cris Mili & Bin Fu Latino Vibes oraz wiosennym weekendzie z rękodziełem: ODNOWA.

Targ Śniadaniowy

To już 11 sezon kulinarnego wydarzenia, które znają i lubią niemal wszyscy mieszkańcy nie tylko Żoliborza, ale i Warszawy. „Szczęśliwi i trochę starsi, ale nadal niepełnoletni zapraszamy Was do udziału w kolejnym sezonie cudownych spotkań w zieleńcach i parkach Warszawy. Będzie czas na podsumowanie, wspomnienia, plany na przyszłość. Najważniejsze, że będziecie Wy, że będą cudowni Wystawcy ze swoimi produktami. Będzie słońce i deszcz, będzie wiele uśmiechów, serdeczności, muzyki i normalności w tych dziwnych czasach, której wszyscy potrzebujemy” – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 15 kwietnia o godz. 9.00
Gdzie? – aleja Wojska Polskiego

Sąsiedzki koncert: Buczkowska & Kleinwächter/Litwiniec

Przed nami wieczór słowno-muzyczny przy pianinie, pełen poetyckich tekstów i monologów oscylujących wokół poezji śpiewanej, jazzu i kabaretu.

Swoje autorskie o zacięciu poetyckim zaprezentuje Iwona Buczkowska. Towarzyszyć jej będzie Janusz Kleinwächter.

Tego dnia wystąpi również Janusz Litwiniec, grający na gitarze i śpiewający przeboje z dawnych lat, które są opatrzone anegdotami i zabawnymi scenkami.

Występ Janusza Litwinca, grającego na gitarze i śpiewającego znane przeboje z dawnych lat, opatrzone anegdotami i zabawnymi scenkami.

Wstęp wolny.

Kiedy? - Piątek, 14 kwietnia o godz. 17.30
Gdzie? – Centrum Lokalne Żoliborz

Wiosenny weekend z rękodziełem: ODNOWA

W sobotę i niedzielę w Forcie Sokolnickiego odbywać się będą różnego rodzaju warsztaty i wydarzenia dla dzieci i dorosłych. Zwieńczeniem trwającego cały weekend wydarzenia będzie koncert Żoliborskiego Chóru Sąsiedzkiego.

W trakcie warsztatów będzie można zrobić woskowijki, szarpak dla psa czy świece. Dodatkowo będzie również sporo atrakcji dla ciała i ducha. Szczegółowy program znajdziecie po kliknięciu tutaj.

Kiedy? – Sobota i niedziela, od 15 do 16 kwietnia
Gdzie? - Fort Sokolnickiego

Sąsiedzki Koncert/ Cris Mili & Bin Fu Latino Vibes

Cris Mili i Bin Fu, wokalistka i pianista z różnych stron świata, zapraszają na niezwykły koncert. Podczas wydarzenia, które odbędzie się 15 kwietnia w Centrum Lokalnym Żoliborz w Warszawie, artyści zagrają autorskie utwory i radosne kawałki z Brazylii. Na scenie pojawi się nieoczywisty pop alternatywny z muzycznymi wpływami z Ameryki Południowej i klasyki. Cris Mili jest wokalistką, flecistką i songwriterką, a Bin Fu pianistą urodzonym w Chinach. Oboje są laureatami licznych konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych. Centrum Lokalne Żoliborz to miejsce, które sprzyja inicjatywom mieszkańców, przyjazne sztuce i artystom. Koncert jest darmowy, ale istnieje możliwość wsparcia artystów datkiem "do kapelusza".

Kiedy? – Sobota, 15 kwietnia o godz. 19.00
Gdzie? – Centrum Lokalne Żoliborz

Urodziny Aliny

W niedzielę, 16 kwietnia przypada 100 rocznica urodzin Aliny Janowskiej w związku z tym dzielnica przygotowała kilka wydarzeń.

W programie przewidziano m.in. spacer śladami Aliny Janowskiej o godzinie 12:00, który poprowadzi przewodnik po Warszawie - Piotr Czerwiński. Zbiórka przed budynkiem Urzędu Dzielnicy Żoliborz.

O godzinie 14:00 w sali Społecznego Domu Kultury w budynku Teatru Komedia odbędzie się spotkanie z autorem książki "Jam jest Alina, czyli Janowska Story" - Dariuszem Michalskim oraz improwizacje teatralne inspirowane biografią artystki.

Dla chętnych dostępne będą kody dostępu do ebooka oraz pierwsze egzemplarze wznowionej biografii. Spotkanie zakończy się urodzinowym ciachem i rozmowami. Wydarzenie odbędzie się 16 kwietnia.

Kiedy? – Niedziela


alina

alina

cris-mi

cris-mi

odnowa

odnowa

koncert-w-clz

koncert-w-clz

targ-sniadniowy

targ-sniadniowy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.