Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 12:19

Nowe światła i pochylnia na Krasińskiego

Prowadzące na jedno z przejść dla pieszych przy ulicy Krasińskiego schodki, wyremontowano a obok wykonano pochylnię. W ramach poprawy bezpieczeństwa pieszych zainstalowano również sygnalizację świetlną.

W tym artykule przeczytasz m.in.:
- o powodach zmian w ulicy Krasińskiego,
- o zmianach jakie zaszły by poprawić bezpieczeństwo pieszych.

Na ulicy Krasińskiego w rejonie Wybrzeża Gdyńskiego pojawiła się sygnalizacja świetlna. To efekt zaleceń audytorów sprawdzających przejścia dla pieszych pod kątem bezpieczeństwa. Część zaleceń wiązała się z budową sygnalizacji. Taką rekomendację wskazali audytorzy, którzy w ramach audytu nieosygnalizowanych przejść dla pieszych w Warszawie sprawdzili zebrę przez ul. Krasińskiego przy ul. Wybrzeże Gdyńskie. Przejście przez jezdnię północną ocenili na 1, a to przez jezdnię południową – na 2 w sześciopunktowej skali (od 0 do 5).

Niska ocena została przez audytorów przyznana ze względu na nadmierne prędkości rozwijane przez kierowców na dwupasmowych jezdniach.

Kluczowa w ocenie audytorów była też różnica poziomu między jezdnią a chodnikami. Szczególnie po stronie północnej, gdzie z chodnika na jezdnie prowadziły dość strome schodki. Po ich pokonaniu pieszy niemal od razu wkraczał na przejście. „Jest to dość niebezpieczne rozwiązanie, które w przypadku potknięcia się pieszego schodzącego w stronę przejścia może nawet zakończyć się upadkiem na jezdnię pod nadjeżdżający samochód” – zwrócili uwagę audytorzy.

Audytorzy, wykonując badania podkreślali również, że przebieg i profil jezdni w ulicy Krasińskiego w tym miejscu powoduje ograniczenia widoczności przed przejściem, co może skutkować potrąceniami pieszych, którzy wkroczą na przejście nie zauważywszy nadjeżdżającego pojazdu.

Eksperci, którzy badali zebrę zarekomendowali „likwidację przejścia i zabezpieczenie tej strefy wygrodzeniem uniemożliwiającym przekraczanie jezdni” lub w przypadku utrzymania przejścia zastosowanie sygnalizacji świetlnej. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował jednak o utrzymaniu przejścia.

„Z tego względu inwestycja polegała nie tylko na budowie sygnalizacji na przejściu. Zmieniło się także jego otoczenie. Schodki pozostawiliśmy, ale nieco przebudowaliśmy – zyskały inny profil, żeby po zejściu piesi nie czekali na wkroczenie na pasy na opasce drogowej. Stały się też węższe w miejscu, gdzie się rozszerzały. Po ich zachodniej stronie wybudowaliśmy pochylnię, która ułatwia dostanie się do zebry osobom na wózkach i z wózkami” – informuje Zarząd Dróg Miejskich.

Przeczytaj również: Zebry na Żoliborzu sprawdzone. Drogowcy podsumowują wielki audyt przejść dla pieszych

Na potrzeby audytu opracowano specjalną metodykę, dzięki
której, jak podkreśla ZDM, wystąpienie pomyłki było niemal niemożliwe. Audytor
określał zagrożenia, wskazywał zalecenie i przyznawał oceny. „Po tym etapie
następowało sprawdzenie krzyżowe. Drugi audytor otrzymywał szczegółowe wyniki i
na tej podstawie oceniał pierwszego audytora. W przypadku rozbieżności
wprowadzany był trzeci audytor – rozjemca. Taka metodyka pozwoliła na wypracowanie
najlepszych rozwiązań.” – wyjaśniają drogowcy.

Krasinskiego-zbitka-2-754x1000-1

Krasinskiego-zbitka-2-754x1000-1

Krasinskiego-zbitka-4-754x1000-1

Krasinskiego-zbitka-4-754x1000-1

Krasinskiego-zbitka-2-754x1000-2

Krasinskiego-zbitka-2-754x1000-2

Krasinskiego-zbitka-3-754x1000-1

Krasinskiego-zbitka-3-754x1000-1

20230119_Krasinskiego_sygnalizacja-2-1502x1000-1

20230119_Krasinskiego_sygnalizacja-2-1502x1000-1

20230119_Krasinskiego_sygnalizacja-5-scaled-1

20230119_Krasinskiego_sygnalizacja-5-scaled-1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

słabe opady deszczu

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h