Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:52

Nominuj swoją kandydatkę do Żoliborzanki Roku 2022. Na zgłoszenia zostały dwa dni

Trwa plebiscyt na Żoliborzankę Roku 2022. Piątek, 27 stycznia jest ostatnim dniem, w którym możecie nominować swoje kandydatki.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym jak nominować swoją kandydatkę,
- jakie są kolejne etapy plebiscytu,
- kto zasiada w kapitule i jaką pełni ona rolę.

W piątek, 27 stycznia kończy się etap zgłaszania kandydatek do Żoliborzanki Roku 2022. Tego dnia po raz ostatni w tej odsłonie możecie zgłaszać kobiety, które Waszym zdaniem zasługują na wygraną w plebiscycie.  Do środy, 25 stycznia dokonano łącznie 40 zgłoszeń.

Jak nominować swoją kandydatkę? Na końcu artykułu znajduje się formularz za pośrednictwem którego, można zgłaszać kobiety zasługujące na tytuł Żoliborzanki Roku 2022. Wystarczy wpisać imię i nazwisko swojej kandydatki wraz z uzasadnieniem, dlaczego tytuł powinien trafić do zgłoszonej kandydatki. Uzasadnienie powinno zawierać minimum 3 tys. znaków. To ważny element zgłoszenia, które są anonimowe.

W kolejnym etapie, kapituła wybierze do finałowego etapu 5 kandydatek ze wszystkich zgłoszeń, które ich zdaniem powinny się w nim znaleźć. Dlatego ważne są Wasze uzasadnienia przy nominacjach.

Kapituła w następującym składzie będzie obradować 31 stycznia

Katarzyna Jaroszyńska - dziennikarka Dzień Dobry
TVN, konferansjerka,
prezenterka telewizyjna.

Magdalena Popławska -
aktorka teatralna, filmowa i serialowa, związana na stałe z Nowym Teatrem.

Monika Sobień-Górska -dziennikarka, scenarzystka, autorka pięciu książek z gatunku literatury faktu. Publikuje felietony w
"Zwierciadle" i "Claudii".

Aldona Machnowska - Góra - zastępczyni Prezydenta Warszawy. Nadzoruje obszar kultury, polityki lokalowej, rewitalizacji oraz spraw społecznych.

Justyna Glusman - autorka
publikacji nt. zielonych miast,
dyrektorka zarządzająca w Stowarzyszeniu Fala Renowacji,
miejska aktywistka.

Mateusz Durlik - lokalny
aktywista, prezes
stowarzyszenia Żoliborz
Przyszłości, wydawca
portali gazetazoliborza.pl,
gazetawoli.pl, gazetabialoleki.pl i bielany.Info.

Grzegorz Małecki - aktor
teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Na stałe związany z Teatrem Narodowym.

Maciej Stuhr - aktor filmowy, serialowy i teatralny, reżyser, konferansjer i wykładowca akademicki.

Decydujący głos, należy do czytelniczek i czytelników Gazety Żoliborza, bo to właśnie wy, w trwającym od 6 do 17 lutego głosowaniu wybieracie spośród 5 kandydatek Żoliborzankę Roku 2022. Wyniki głosowania poznamy wraz z końcem lutego. Nagroda dla Żoliborzanki Roku 2022 zostanie wręczona podczas gali, która odbędzie się w restauracji Moonsfera, znajdującej się na dachu Centrum Olimpijskiego.

Plebiscyt na Żoliborzankę Roku 2022. Harmonogram

  • Zgłoszenia od 16 do 27 stycznia. W tym czasie, każda czytelniczka i czytelnik Gazety Żoliborza będzie miał możliwość, za pośrednictwem formularza na stronie Gazety Żoliborza, zgłosić kandydatkę do tytułu Żoliborzanki Roku 2022.
  • Obrady kapituły 31 stycznia. Powołana kapituła dokona wyboru spośród wszystkich nominowanych, 5 mieszkanek dzienicy, które znajdą się w finałowym głosowaniu.
  • Głosowanie na Żoliborzankę Roku 2022 potrwa od 6 do 17 lutego. W ten sposób zostanie wyłoniona zwyciężczyni plebiscytu.
  • Gala finałowa odbędzie się 28 lutego. W trakce uroczystego wręczenia nagród poznamy zwyciężczynię plebiscytu.


Patron honorowy:

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy plebiscytu:

Obsługę prawną zapewnia:

Przeczytaj również: Poznaliśmy Żoliborzankę Roku 2021

Dorota Łoboda od lat niestrudzenie walczy o dobrą edukację, a swoją działalność społeczną rozpoczęła jako przewodnicząca rady rodziców w Szkole Podstawowej nr 267. Jest radną z okręgów Żoliborz oraz Bielany i przewodniczącą Komisji Edukacji w Radzie m.st. Warszawy. Żoliborska oświata nie ma przed nią tajemnic. Zawsze pomaga rodzicom, którzy zwracają się do niej z problemami dotyczącymi szkoły czy przedszkola. Dużo czasu poświęca także na kontakt z żoliborskimi uczennicami i uczniami. Zabiegała o jak najszybsze powołanie szkoły przy ulicy Anny German. Ostatnio dość intensywnie postuluje w sprawie różowych skrzyneczek z bezpłatnymi artykułami higienicznymi dla dziewczyn.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.