Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:23

Żoliborzanka Roku 2022

Rusza plebiscyt na Żoliborzankę Roku 2022. Od 16 stycznia będzie można nominować swoje kandydatki.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

  • o misji plebiscytu,
  • o tym kto zasiada w kapitule tegorocznej edycji,
  • o tym z jakich etapów składa się plebiscyt.

Już dziś zapowiadamy plebiscyt na Żoliborzankę Roku 2022. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę na kluczową rolę kobiet w kształtowaniu dzielnicy, i zachęcić do podjęcia różnego rodzaju aktywności. Plebiscyt jest okazją do tego by docenić wszelkie działania podejmowane przez mieszkanki Żoliborza.

Żoliborzanka Roku 2022 to osoba tolerancyjna, szanująca prawa innych ludzi, aktywna i wyróżniającą się
w swojej dziedzinie.

Tegoroczna edycja jest już drugą odsłoną plebiscytu. Żoliborzanką Roku 2021 została Dorota Łoboda. Kto zostanie Żoliborzanką Roku 2022? O tym zdecydujecie Wy.

Nominacje, wybórk kapituły, głosowanie. Jak wybieramy Żoliborzankę Roku 2022 roku?

  • Zgłoszenia od 16 do 27 stycznia. W tym czasie, każda czytelniczka i czytelnik Gazety Żoliborza będzie miał możliwość, za pośrednictwem formularza na stronie Gazety Żoliborza, zgłosić kandydatkę do tytułu Żoliborzanki Roku 2022.
  • Obrady kapituły 31 stycznia. Powołana kapituła dokona wyboru spośród wszystkich nominowanych, 5 mieszkanek dzienicy, które znajdą się w finałowym głosowaniu.
  • Głosowanie na Żoliborzankę Roku 2022 potrwa od 6 do 17 lutego. W ten sposób zostanie wyłoniona zwyciężczyni plebiscytu.
  • Gala finałowa odbędzie się 28 lutego. W trakce uroczystego wręczenia nagród poznamy zwyciężczynię plebiscytu.

Żoliborzanka Roku 2022. Wyjątkowy skład tegorocznej kapituły

Katarzyna Jaroszyńska - dziennikarka Dzień Dobry
TVN, konferansjerka,
prezenterka telewizyjna.

Magdalena Popławska -
aktorka teatralna, filmowa i serialowa, związana na stałe z Nowym Teatrem.

Monika Sobień-Górska -dziennikarka, scenarzystka, autorka pięciu książek z gatunku literatury faktu. Publikuje felietony w
"Zwierciadle" i "Claudii".

Aldona Machnowska - Góra - zastępczyni Prezydenta Warszawy. Nadzoruje obszar kultury, polityki lokalowej, rewitalizacji oraz spraw społecznych.

Justyna Glusman - autorka
publikacji nt. zielonych miast,
dyrektorka zarządzająca w Stowarzyszeniu Fala Renowacji,
miejska aktywistka.

Mateusz Durlik - lokalny
aktywista, prezes
stowarzyszenia Żoliborz
Przyszłości, wydawca
portali gazetazoliborza.pl,
gazetawoli.pl, gazetabialoleki.pl i bielany.Info.

Grzegorz Małecki - aktor
teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Na stałe związany z Teatrem Narodowym.

Maciej Stuhr - aktor filmowy, serialowy i teatralny, reżyser, konferansjer i wykładowca akademicki.



Partnerzy i patroni Żoliborzanki Roku 2022

Druga edycja plebiscytu na Żoliborzankę Roku jest wyjątkowa, ponieważ patronem honorowym jest Rafał Trzaskowski, prezydent miasta stołecznego Warszawy.

Patronat honorowy:

Partnerzy strategiczni:

Partnerzy plebiscytu:

Obsługę prawną zapewnia:


jaroszynska

jaroszynska

poplawska

poplawska

SOBIEŃ GÓRSKA

SOBIEŃ GÓRSKA

MACHNOWSKA

MACHNOWSKA

glusman

glusman

glusman-1

glusman-1

jaroszynska-2

jaroszynska-2

monika-gorska-1

monika-gorska-1

poplawska-2

poplawska-2

machnowska-2

machnowska-2

glussman-1

glussman-1

grzegorz-malecki-1

grzegorz-malecki-1

durlik-1

durlik-1

Warszawa-znak-RGB-kolorowy-Prezydent

Warszawa-znak-RGB-kolorowy-Prezydent

logo-moonsfera-16-na-9

logo-moonsfera-16-na-9

odonto-16-na-9

odonto-16-na-9

sangiovanni-16-na-9

sangiovanni-16-na-9

logo-zmodyf-standard

logo-zmodyf-standard

frameMain-16-na-9

frameMain-16-na-9

arkadia-16-na-9

arkadia-16-na-9

Warszawa-znak-RGB-kolorowy-Prezydent-1

Warszawa-znak-RGB-kolorowy-Prezydent-1

logo-moonsfera-16-na-9-1

logo-moonsfera-16-na-9-1

odonto

odonto

logo-moonsfera-transp-moonsfera-szare_edited

logo-moonsfera-transp-moonsfera-szare_edited

sangiovanni-16-na-9

sangiovanni-16-na-9

frameMain_edited

frameMain_edited

maciej-stuhr

maciej-stuhr

arkadia

arkadia

arkadia_edited

arkadia_edited

rusza plebiscyt na zoliborzanke roku

rusza plebiscyt na zoliborzanke roku

rusza plebiscyt na zoliborzanke roku 1_edited

rusza plebiscyt na zoliborzanke roku 1_edited

żol rok

żol rok

Etap 1. Nominuj swoją kandydatkę w plebiscycie na Żoliborzank

Etap 1. Nominuj swoją kandydatkę w plebiscycie na Żoliborzank


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ