Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:12

Wydarzenia na Żoliborzu. Co robić w ostatnie dni roku?

W ostatnich dniach tego roku czeka nas muzyczny stand-up, filmowy rejs pełen zwrotów a w pierwszy dzień 2023 roku sportowe wyzwanie.

Batum, Patum, Ratum - performatywne czytanie bajki

To wyjątkowy projekt w ramach, którego będzie można poznać bajkę dedykowaną nie tylko dzieciom, ale również rodzicom, opiekunom oraz wszystkim tym, którzy są spragnieni ciepłych uczuć i pozytywnych opowieści.

Scenariusz opowieści międzykulturowej „Batum, Patum, Ratum…” powstał w ramach cyklu warsztatów „Wspólne Bajanie”.

Kiedy? – Środa, 28 grudnia godz. 18.00
Gdzie? – PanDymińska

"W trójkącie" przedpremierowo w Elektroniku!

W kinie Elektronik odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „W trójkącie”. To film Rubena Östlunda, który w swoim dorobku ma na koncie nagradzane filmy takie jak „Turysta” czy „The Square”.

Wraz ze swoim najnowszym dziełem, reżyser zabiera nas w rejs luksusowym jachtem, na pokładzie którego znajdują się najbogatsi ludzie świata. „Ocean szampana, morze pieniędzy i kapitan, który zawsze płynie pod prąd (brawurowy występ Woody’ego Harrelsona!) – tak zaczyna się rejs na miarę naszych czasów” – opisują twórcy.  

„W trójkącie” to film pełny zwrotów akcji i zabawnych momentów. Statkiem podróżuje para modeli-celebrytów, Carl (Harris Dickinson) i Yaya (Charlbi Dean), ale ich wycieczka szybko przestaje nadawać się na Instagram, ponieważ w wyniku nagłego sztormu jacht i wszystko co się na nim znajduje jest zniszczone. Brak luksusów i mało komfortowa sytuacja sprawia, że na co dzień uprzywilejowanym trudno odnaleźć się w nowej trudnej sytuacji. „Wywołujący salwy śmiechu film Rubena Östlunda, jednego z najlepszych europejskich reżyserów, to bezlitosna satyra na bogatych, a także kapitalna metafora naszych czasów. Wszyscy płyniemy statkiem, który już dawno obrał kurs na katastrofę. Uratuje nas tylko śmiech!” – czytamy w opisie filmu.

Bielty na seans dostępne są w kasie kina lub po kliknięciu tutaj.

Kiedy? – Czwartek, 29 grudnia o godz. 20.00
Gdzie? – Kino Elektronik

Katarzyna Pakosińska - Trzy dekady śmiechu

Na scenie Kalinowego Serca tym razem wystąpi Katarzyna Pakosińska. Artystka zaprezentuje swój stand-up muzyczny „Trzy Dekady Śmiechu”.

„Podczas niewiele mającego wspólnego z powagą spotkania, Katarzyna Pakosińska zdradzi Państwu wyjątkowe, prywatne tajemnice i odpowie na nurtujące obie płcie pytania, na które rzecz jasna zna odpowiedzi, albo i nie” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Tego wieczoru nie zabraknie również tańca i anegdot.

Wstęp na wydarzenie jest płatny. Bilety można kupić przez internet na stronie dostępnej po kliknięciu tutaj.

Kiedy? – Czwartek, 29 grudnia o godz. 19.00
Gdzie? – Kalinowe Serce

Sylwester The Beat Rootz & dj channel, białe noce

To propozycja dla tych, którzy nie mają jeszcze planów na noc sylwestrową. Do północy z przerwami będzie grał zespół The Beat Rootz. Przerwy będzie wypełniał DJ Channel, który będzie grał z winyli do białego rana.

„Możecie przynieść własne jedzenie u nas nie będzie. O północy lampka szampana dla wszystkich” – informują organizatorzy. Liczba miejsc jest bardzo ograniczona więc warto dokonać rezerwacji lub kupić wcześniej wejściówkę. Wstęp kosztuje 55 złotych a w dniu imprezy 65 złotych. Bilety dostępne są pod linkiem załączonym tutaj.

Kiedy? – Sobota, 31 grudnia o godz. 20.00
Gdzie? – PraCoVnia Art – Club

Parkrun Warszawa-Żoliborz #392 - 2023/01/01

Wielu z nas na Nowy Rok ma postanowienia. Ci, którzy chcieliby zacząć biegać, albo przedłużyć swoją dobrą passę, czy po prostu sprawdzić swoją formę to mają do tego okazję 1 stycznia na Kępie Potockiej.

To wydarzenie nie tylko dla biegaczy, ale również osób, które chcą się po prostu poruszać. Trasę można również przemaszerować.

Start i meta zlokalizowane są w miejscu startu dwóch tras atestowanych, oznaczonych słupkami co 500m lub inaczej w okolicy knajpki „Jurta” Lokalizację znajdziecie klikając tutaj.

„Trasa parkrun liczy 5 km. Możesz pobiec, truchtać, spacerować, tempo zależy od Ciebie. Zachęcamy do udziału rodziców biegających z dziećmi, wózkami, jak i właścicieli czworonożnych przyjaciół. Czekamy na mecie na każdego, a wolontariusz „zamykający stawkę” wspiera na trasie w razie potrzeby. Zachęcamy również do pomocy jako wolontariusz. U nas każdy jest mile widziany i dla każdego znajdzie się konkretna rola” – zachęcają do udziału organizatorzy.

Uzyskane rezultaty przesyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podany w trakcie rejestracji. Ponadto są też widoczne na stronie www.parkrun.pl/warszawa-zoliborz/.

Co trzeba zrobić by wziąć udział? Parkrun jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się w systemie parkrun klikając tutaj i pobrać a następnie wydrukować kod uczestnika. Jest on ważny ponieważ brak kodu oznacza brak wyniku.

Kiedy? – Niedziela, 1 stycznia o godz. 9.00
Gdzie? – Kępa Potocka

Zdjęcie główne: W TRÓJKĄCIE. Fredrik Wenzel ©Plattform Produktion


pakosinska-kalinowe-serce

pakosinska-kalinowe-serce

sylwester-w-pracowni

sylwester-w-pracowni

park-run-edycja-specjalna

park-run-edycja-specjalna

pandyminska-bajka

pandyminska-bajka


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.