Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 3 grudnia 2024 18:14
Reklama

Wydarzenia na Żoliborzu. Spacer po dzielnicy , seans w Kinie Tęcza i wymiana elektrośmieci na sadzonki

Jeśli masz zalegające elektrośmieci, to nadchodzący weekend jest dobrą okazją, żeby ich się pozbyć i przy okazji zgarnąć sadzonki. Co jeszcze wydarzy się w trakcie nadchodzących dni na Żoliborzu?

Cykl „Halo, Kino Tęcza”

W wrześniowe czwartki o godzinie 20 na dziedzińcu Kina Tęcza wyświetlane są polskie filmy po części związane z Żoliborzem i Warszawą, które bawią, trzymają w napięciu lub skłaniają do refleksji. W nadchodzący czwartek będzie można obejrzeć „Hydrozagadkę” w reżyserii Andrzeja Kondratiuka.

„Podczas fali upałów w Warszawie znika woda. Superbohater As podejmuje się rozwiązania zagadki. Zwariowana, kampowa komedia o przygodach polskiego superbohatera Asa. Początkowo chłodno przyjęta przez krytyków, z czasem zyskała status dzieła kultowego” – czytamy w opisie filmu.

Kiedy? – Czwartek, 8 września o godz. 20.00
Gdzie? – Kino Tęcza

Sadzonki za elektrośmieci

Na Górkach Włościańskich przy ulicy Tołwińskiego odbędzie się piknik osiedlowy, w czasie którego będzie można oddać elektrośmieci i wymienić je na sadzonki roślin lub prekompost, czyli użyźniacz ziemi.

„Oprócz zbiórki elektroodpadów będą warsztaty dla dzieci i dorosłych: tworzenie woskowijek, szycie warzyworków i gra edukacyjna” – informują organizatorzy wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 10 września o godz. 10.00 – 18.00
Gdzie? – Górki Włościańskie

Zrób coś z myślą tylko o... SOBIE! Bezpłatne warsztaty makijażowe

To wydarzenie specjalnie dedykowane dla kobiet. Dzięki niemu uczestniczki dowiedzą się m.in. jak podkreślać atuty swojej urody, jak dobrać idealny podkład, jakie kolory powinno wybierać się w makijażu.

Warsztaty odbędą się w dwóch grupach - o godzinie 9.00 oraz 12.00. Ilość miejsc w każdej grupie liczy 20 osób. Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsca - kontakt telefoniczny: 602-239-171.

Warsztaty są bezpłatne, zaś koszt przerwy kawowej (kawa, herbata, napoje, ciastka, owoce) to 30 złotych/osoby.

Warsztaty poprowadzi Justyna Guzdek, doradca kosmetyczny i Marzena Kopta, wieloletnia coach kobiecej pewności siebie trenerka piękna i miłośniczka wizażu.

Kiedy? – Sobota, 10 września o godz. 9.00
Gdzie? - Centrum Żoliborz Miejsce Szkoleń i Pracy

Spacerem po Woli na Żoli z Westfield Arkadia

Westfield Arkadia kolejny raz rusza z cyklem spacerów. Dwa z trzech zapowiadanych wydarzeń poprowadzonych będzie ulicami Woli.

Pierwszy spacer z kolei odbędzie się na Żoliborzu. To okazja by poznać tożsamość dzielnicy. Jak zapowiadają organizatorzy, uczestnicy wydarzenia poznają historię Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, Teatru Komedia, kościoła św. Stanisława Kostki oraz Żoliborza Urzędniczego. „Dowiemy się także, gdzie padły strzały na trzy godziny przed rozpoczęciem Powstania Warszawskiego” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Kiedy? – Sobota, 10 września o godz. 13.45
Gdzie? - Zbiórka pod Kościołem Matki Boskiej Królowej Polski

Wojtek Sarnecki LIVE at PRACOVNIA ART-CLUB

Wojtek Sarnecki to songwriter, wokalista i instrumentalista z Warszawy. Artysta wraca na scenę po pandemicznej przerwie. Towarzyszyć mu będzie jego producent Patrick Multan. Podczas koncertu będzie można usłyszeć utwory zarówno z debiutanckiej płyty TOWARD NOT CARING, serii EPek z odrzutami (b-sidami) - BENIGN NEGLECT jak i niepublikowane wcześniej utwory. Nie zabraknie również coverów, wybranych specjalnie na tę okazję.

Wstęp jest darmowy. Jednocześnie będzie możliwość wsparcia artystów dobrowolnym datkiem.

Kiedy? – Sobota, 10 września o godz. 20.00
Gdzie? - PraCoVnia Art-Club


Grafika do mediow A4 pion poziom www

Grafika do mediow A4 pion poziom www

302463723_530766812384083_831033682586694764_n

302463723_530766812384083_831033682586694764_n

302413486_5504575819579725_1811618849222309912_n

302413486_5504575819579725_1811618849222309912_n

300354668_503919711734249_1683171525623006124_n

300354668_503919711734249_1683171525623006124_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ