Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:54

„Pasja i sztuka”. W Westfield Arkadia ruszają warsztaty artystyczne dla dzieci i dorosłych. Materiał partnera

Warsztaty organizowane w centrum handlowym Westfield Arkadia składają z 24 cykli dedykowanych dorosłym i dzieciom. Uczestnicy poznają tajniki malarstwa, sitodruku czy rzeźby. Zajęcia odbywać się będą co sobotę, od 3 września do końca lutego 2023 roku.

Celem projektu jest aktywizowanie mieszkańców Warszawy oraz zaoferowanie im możliwości zdobycia nowych umiejętności i ciekawego spędzania czasu w okresie jesienno-zimowym. Udział we wszystkich warsztatach jest bezpłatny.

W nadchodzących miesiącach centrum handlowe Westfield Arkadia wraz z partnerami – lokalnym Stowarzyszeniem Inicjatyw Społeczno-Kulturalnych Stacja Muranów i jednym z najemców centrum, galerią sztuki Ado-art – zaprasza na cykl rozmaitych warsztatów poświęconych sztuce i pracom manualnym. Poprowadzą je ludzie pełni pasji i chętni do przekazywania swojej wiedzy. Wszystkie spotkania w ramach projektu „Pasja i sztuka” rozpoczynają się o godz. 12.00 i potrwają ok. 1,5 godziny. Zajęcia odbywają się w lokalu na 1 piętrze w pasażu Canaletto i nie obowiązują na nie zapisy. O możliwości wzięcia udziału w danym warsztacie decyduje kolejność przybycia na miejsce. Chętni mogą wziąć udział w dowolnej liczbie zajęć w ramach organizowanego cyklu. Westfield Arkadia zapewnia materiały potrzebne do wzięcia aktywnego udziału w spotkaniach, np. trampki, koszulki, deskorolki, ekotorby, tablice malarskie, markery, ołówki, glinę i farby, a wszystkie dzieła stworzone podczas warsztatów uczestnicy zabiorą ze sobą do domów.

Stacja Muranów – zajęcia manualne dla dzieci i dorosłych

Współpracownicy Stacji Muranów poprowadzą zajęcia, w ramach których uczestnicy będą mogli stworzyć niepowtarzalne produkty – własnoręcznie pomalowane tenisówki oraz blaty od deskorolek. Podczas warsztatów z sitodruku wszyscy chętni samodzielnie wykonają wzór na koszulkach i ekologicznych torbach odbity za pomocą przygotowanego wcześniej sita. Z kolei lekcje z komiksu będą okazją do poznania tajników rysowania komiksów i stworzenia swojego bohatera. Łącznie we współpracy ze Stacją Muranów zostanie zorganizowanych 16 warsztatów – po cztery w każdym z powyższych obszarów. W zajęciach może wziąć udział do: 10 osób (graffiti na deskorolkach), 20 osób (rysunek komiksowy i malowanie trampek) lub 50 osób (sitodruk).

[vads test=1 id="23139"]

Warsztaty z rysunku komiksowego i graffiti na deskorolkach poprowadzi Adam Walas, absolwent warszawskiej ASP, ilustrator i nauczyciel rysunku. Podstaw sitodruku uczestników nauczy Artur Turowski, fotograf i malarz, który od kilku lat eksperymentuje z łączeniem fotografii i sitodruku. Z kolei dzięki Sabinie Twardowskiej – malarce, rysowniczce i projektantce, prowadzącej Pracownię Ilustracji i Grafikę Projektową na Wydziale Grafiki w Społecznej Akademii Nauk – uczestnicy w ciekawy sposób pomalują trampki.

– Celem wydarzenia jest zaoferowanie warszawiakom możliwości zdobywania nowych umiejętności, odkrywania w sobie talentów, wrażliwości na sztukę i w efekcie poszerzania kompetencji. Chcemy, aby był to atrakcyjny czas, spędzony aktywnie ze sztuką. Nieprzypadkowo zajęcia zostały zaplanowane na okres jesienno-zimowy. Lato się skończyło, ale chcemy wciąż dostarczać kolejnych pozytywnych emocji naszym klientom – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Galeria sztuki Ado-art – tajniki malarstwa i rzeźby

Drugim partnerem cyklu jest galeria sztuki Ado-art. Najemca centrum handlowego Westfield Arkadia zaproponował zajęcia, których celem jest przybliżenie uczestnikom różnych dziedzin sztuki. Uczestnicy mogą wziąć udział w ośmiu warsztatach – cztery z nich skierowane są do dzieci, a cztery do dorosłych. Podczas zajęć dla dzieci będą one miały okazję poznać podstawowe techniki malarskie z wykorzystaniem pędzli, plastikowych szpachelek, gąbeczek, serwetek, ale również własnych dłoni, nauczyć się zasad kompozycji, dzięki malowaniu martwej natury, tworzyć pejzaże oraz odkryć malarstwo ebru, czyli malowanie na wodzie. Z kolei dorośli stworzą prace abstrakcyjne za pomocą nitki i farby akrylowej, poznają malarstwo op-art, przygotują płaskorzeźbę z wykorzystaniem gliny podczas ćwiczeń inspirowanych kubizmem oraz pejzaże z wykorzystaniem płatków złota i techniki mix media. W zajęciach dla dorosłych może wziąć udział do 50 osób, z kolei dla dzieci – 25 pociech wraz z opiekunem, który może aktywnie uczestniczyć w warsztatach.

Spotkania poprowadzi Karina Reclik, ceniona i znana rzeźbiarka oraz artystka sztuk wizualnych, absolwentka Edukacji Artystycznej w Zakresie Sztuk Plastycznych, na specjalizacji rzeźbiarskiej Uniwersytetu Śląskiego oraz Rzeźby w Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu.

Harmonogram warsztatów artystycznych „Pasja i sztuka” w Westfield Arkadia:

Wrzesień

•            03.09 MALOWANIE TENISÓWEK. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            10.09 TECHNIKI MALARSKIE. Zajęcia dla dzieci

•            17.09 ABSTRAKCJA – MALOWANIE NITKĄ. Zajęcia dla dorosłych

•            24.09 MALOWANIE TENISÓWEK. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

Październik

•            01.10 RYSUNEK KOMIKSOWY. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            08.10 RYSUNEK KOMIKSOWY. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            15.10 KOMPOZYCJA – DALSZE WPROWADZENIE DO MALARSTWA. Zajęcia dla dzieci

•            22.10 GRAFFITI NA DESKOROLKACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            29.10 ZŁUDZENIA OPTYCZNE – MALARSTWO INSPIROWANE OP-ARTEM. Zajęcia dla dorosłych

Listopad

•            05.11 GRAFFITI NA DESKOROLKACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            12.11 MALOWANIE TENISÓWEK. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            19.11 PEJZAŻE UCZUĆ. Zajęcia dla dzieci 

•            26.11 RZEŹBA I KUBIZM. Zajęcia dla dorosłych

Grudzień

•            03.12 MALOWANIE TENISÓWEK. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            10.12 SITEM PO CIUCHACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            17.12 SITEM PO CIUCHACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

Styczeń

•            07.01 RYSUNEK KOMIKSOWY. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            14.01 EBRU – MALOWANIE NA WODZIE. Zajęcia dla dzieci

•            21.01 RYSUNEK KOMIKSOWY. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            28.01 SECESJA – PRACE STRUKTURALNE. Zajęcia dla dorosłych 

Luty

•            04.02 GRAFFITI NA DESKOROLKACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            11.02 GRAFFITI NA DESKOROLKACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            18.02 SITEM PO CIUCHACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

•            25.02 SITEM PO CIUCHACH. Zajęcia dla dzieci i dorosłych

Szczegółowe informacje o warsztatach są dostępne na stronie internetowej Westfield Arkadia oraz na fanpage’u w serwisie Facebook.


Pasja-i-sztuka-warsztaty-w-Westfield-Arkadia_grafika-1

Pasja-i-sztuka-warsztaty-w-Westfield-Arkadia_grafika-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.