Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:50

Piknik rodzinny, spektakl balonowy i kino plenerowe. Weekend na Żoliborzu

Wakacje trwają w najlepsze. Weekend na Żoliborzu będzie można spędzić w rodzinnym gronie na koncercie, kinie plenerowym lub pikniku.

Halo, kino Tęcza! – To tylko Rock

Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy wybrał i postanowił pokazać szerszej publiczności kultowe polskie musicale. Dzięki współpracy z restauracjami Via Suzina i Kotłownia nieużywane podwórko zmieni się ponownie w pełną zieleni przestrzeń sztuki, spotkań i ciekawych rozmów.

W najbliższy czwartek wyświetlony zostanie film „To tylko rock” reżyserii Pawła Karpińskiego z 1983 r.

Kiedy? – Czwartek, 11 sierpnia o godz. 20:45
Gdzie? – Dziedziniec Kina Tęcza, ul. Suzina 6

Kino na leżakach Westfield Arkadia

Ekran i leżaki zostaną rozstawione naprzeciwko głównego wejścia do Westfield Arkadia. W najbliższy czwartek będzie można zobaczyć film „Dżentelmeni”, w którym Matthew McConaughey pełni rolę mistrza gangsterskiej wolnej amerykanki. W produkcji występują też takie gwiazdy jak m.in. Hugh Grant czy Colin Farrell.

Kiedy? – Czwartek, 11 sierpnia o godz. 21:00
Gdzie? – Przed wejściem głównym do Westfield Arkadia

Targ Śniadaniowy na Żoliborzu

10 rok spotkamy się na Żoliborzu i Mokotowie, by celebrować wspólny czas z rodziną i znajomymi, wspierać lokalną społeczność i wystawców.

Targ Śniadaniowy to także okazja do zapoznania się z kuchnią z różnych stron świata, bez wyjeżdżania poza rodzinne miasto. Program Targu Śniadaniowego od samego początku istnienia obfituje w bogatą ofertę kulinarną i kulturalną

Kiedy? – Sobota, 13 sierpnia o godz. 9:00
Gdzie? – Róg Al. Wojska Polskiego i ul. Śmiałej

Królewski Spektakl Balonowy

Preludium do obchodów przypadającego tym roku 95-lecia Aeroklubu Warszawskiego. Goście będą mogli zobaczyć różnorodne statki powietrzne, którymi na co dzień lata się w Aeroklubie, będą mogli poznać historię warszawskiej awiacji oraz wznieść się na uwięzi balonem na ogrzane powietrze.

Wydarzenia Lotnicze są uzależnione od warunków atmosferycznych, start rozstawiania balonów i wznosów na uwięzi może ulec przesunięciu – zaznaczają organizatorzy.

Kiedy? – Sobota, 13 sierpnia o godz. 17:00
Gdzie? – Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4

Letnie koncerty jazzowe Westfield Arkadii

Zanurz się w dźwiękach muzyki na koncertach jazzowych przed Westfield Arkadia. W trzy kolejne soboty na terenach zielonych będzie można posłuchać popularnych przebojów z polskich filmów i seriali, a także klasyków muzyki popularnej i jazzowej.

Zagra zespół JSP Ensemble. Ich styl łączy w sobie płynnie: jazz, rock, funk, groovy beats, blues i pop. Taka kombinacja oznacza, że muzycy nie zamykają się w określonym gatunku muzyki, tylko śmiało eksperymentują i improwizują.

Kiedy? – Sobota, 13 sierpnia o godz. 18:00
Gdzie? – Tereny zielone przed Westfield Arkadia

Piknik rodzinny 1920

Piknik Rodzinny na Cytadeli w rocznicę Bitwy Warszawskiej.

Pokaz rekonstrukcji historycznych, prezentacja przebiegu Bitwy Warszawskiej, zawody strzelania sportowego, grill, jarmark i koncerty znanych artystów.

Wydarzenie będzie podzielone na dwa dni – niedzielę i poniedziałek, na który przypada święto Wojska Polskiego.

Kiedy? – Niedziela i poniedziałek, 14  i 15 sierpnia o godz. 12:00
Gdzie? – Muzeum X Pawilonu Cytadeli, ul. Skazańców 25

Mamy Śpiewamy - wyjątkowy koncert dla rodzin z dziećmi

Wspólne rodzinne śpiewanie. Organizatorzy zapraszają rodziny z dziećmi, sąsiadów i wszystkich innych chętny spędzić miło czas.

Zagrają Anna Szafraniec - śpiew i dzwonki, Zofia Moląg-Kopeć – śpiew i wiolonczela, Jacek Szafraniec – bas i ukulele, Michał Olesiński – gitara i bęben.

Kiedy? – Niedziela, 14 sierpnia o godz. 16:00
Gdzie? – Letnisko Żoliborz, ul. Wybrzeże Gdyńskie 2


kino-na-lezakach

kino-na-lezakach

krolewski-spektakl-balonowy

krolewski-spektakl-balonowy

koncerty-jazzowe

koncerty-jazzowe

piknik-rodzinny-1920

piknik-rodzinny-1920

mamy-spiewamy

mamy-spiewamy

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.