Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 09:54

Miodobranie, warsztaty i muzyczna nostalgia - Wydarzenia na Żoliborzu

W trakcie najbliższych dni na Żoliborzu można spodziewać się imprez zorganizowanych przede wszystkim w plenerze takich jak teatr dla dzieci czy spotkanie autorskie ze znanym artystą na dziedzińcu kina Tęcza.

WAJDA NA NOWO - spotkanie autorskie z Andrzejem Pągowskim

To autorski projekt Andrzeja Pągowskiego, który stworzył nowe plakaty do wszystkich 60 filmów w reżyserii Andrzeja Wajdy, zarówno tych najsłynniejszych – fabularnych, jak i nieznanych szerszej publiczności – dokumentalnych. W czwartek odbędzie się spotkanie z artystą.

Wydarzenie zainauguruje cykl wakacyjnej działalności CKF im. Andrzeja Wajdy na dziedzińcu kina Tęcza.

Kiedy? – Czwartek, 14 lipca o godz. 19.00
Gdzie? – Kino Tęcza

Mała Orkiestra Dancingowa w Letnisku Żoliborz

Mała Orkiestra Dancingowa gra wczesny polski pop, bez nostalgii rekonstruując dźwięki ukryte pod szumem starej płyty. Dwunastoosobowy skład wykonuje muzykę dwudziestolecia międzywojennego zgodnie z duchem czasów, z której pochodzi. Korzystając z oryginalnych nagrań, orkiestra przygotowuje aranżacje utworów w takiej postaci, w jakiej zostały skomponowane i wykonuje je zachowując wierność stylowi.

Kiedy? – Czwartek, 14 lipca o godz. 19.30
Gdzie? – Letnisko Żoliborz

Bo z dziewczynami - II potańcówka z PRL-u

Wieczorek taneczny utrzymany w klimacie dancingów PRL-u przy polskich szlagierach i światowych hitach lat 60, 70 i 80 pochodzących z repertuaru takich gwiazd estrady jak m. inn: Jerzy Połomski, Zbigniew Wodecki, Stan Borys, Anna Jantar, Karel Gott, Paul Anka czy Frank Sinatra w wykonaniu Solistów Teatru Sabat Małgorzaty Potockiej z Warszawy: Tomasza Czerskiego & Mariusza Pawła Jaśko.

Rezerwacja i sprzedasz biletów pod nr: 887 333 383.

Kiedy? – Niedziela, 17 lipca o godz. 19.30
Gdzie? – Kalinowe Serce

Letnia lekcja uważności | warsztaty

Letnia lekcja uważności jest praktyką skupienia uwagi na chwili obecnej bez jej oceniania. Mindfulness to potwierdzona badaniami, skuteczna metoda, która pomaga żyć uważniej w połączeniu ze sobą i światem. Medytacje pozwalają uspokoić umysł i uwrażliwiają na bycie tu i teraz.

Podczas praktyk medytacyjnych uczestnicy rozwijają uważności na siebie i innych. Poznają metody, dzięki którym uspokajają swój umysł, relaksują ciało. Z każdą kolejną praktyką zyskują większą świadomość siebie, swojego ciała, emocji, myśli. Uczą się jak radzić siebie w sytuacjach trudnych. Doświadczają jak ważna jest akceptacja i przyzwolenie na odczuwane emocje, co pozwala zaopiekować się sobą z troską i zrozumieniem.

„Na warsztaty ubierz się wygodnie. Weź ze sobą matę do jogi lub koc, jeśli posiadasz — poduszkę medytacyjną lub zwykły jasiek/poduszkę. Na zajęcia zapraszam osoby dorosłe, te które już medytowały i jaki i te, które chciałaby sprawdzić jak to jest siedzieć i nic nie robić” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Zajęcia poprowadzi Milena Płatków-Gilewska — psycholog, nauczycielka mindfulness, która w swojej pracy skupia się na podnoszeniu jakości życia i dobrostanu, budowaniu akceptacji dla siebie i innych. W swojej pracy korzysta głównie z praktyk medytacyjnych Mindfulness Association Polska.

Kiedy? – Sobota, 16 lipca o godz. 12.00
Gdzie? – Letnisko Żoliborz

Familijny Żoliborz - "Cmok.Smok"

Spektakl ten, to autorska wersja popularnej bajki o wawelskim smoku, przystosowana do percepcji najmłodszego widza. Jest tu Król i Królewna i dzielny Szewczyk i kolorowy, radosny świat. Świeci słońce, ptaki ćwierkają, kumkają żaby i pasą się owce, kozy i krowy. Jest pięknie! Pojawia się jednak smok i niesie ze sobą smutek, brzydotę i złe emocje. Trzeba więc walczyć o piękny kolorowy świat, o proste, oczywiste wartości, bo lepiej jest, gdy świeci słońce i mamy powody do radości!

Kiedy? – Sobota, 16 lipca o godz. 17.00
Gdzie? – Park Kaskada

Miodobranie w żoliborskich pasiekach

„Ule w parkach Kępa Potocka i Kaskada ustawione zostały pod koniec kwietnia. Pszczoły, które w nich zamieszkały bardzo dobrze się rozwijają, a w okolicy mają dużą bazę pożytkową. Od kwietnia pszczoły zbieraczki zbierają płynny nektar z okolicznych kwiatów, z którego w ulach powstaje miód. Sprzyjające warunki atmosferyczne sprawiły, że w tym roku wyjątkowo pięknie kwitły akacje i podczas pierwszego zbioru pozyskano znaczą ilość miodu akacjowego” – informuje żoliborski urząd zapowiadając przy okazji miodobranie.

Mieszkańcy będą mogli samodzielnie wyjąć ramki z nadwyżką miodu a następnie odsklepiać, wirować i degustować świeży nektar. Wszystko oczywiście pod okiem pszczelarzy, którzy przy okazji opowiedzą o świecie pszczół.

Kiedy? – Sobota, 16 lipca. Ramki z miodem będą wyjmowane o pełnych godzinach: 11:00, 12:00 i 13:00
Gdzie? – Pasieki w Parku Kępa Potocka


291335376_696192551745763_4159092425753112899_n

291335376_696192551745763_4159092425753112899_n

293290057_361257912856305_7027107671485711975_n

293290057_361257912856305_7027107671485711975_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ