Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 01:51

Lato z kulturą w Westfield Arkadia. Materiał partnera

Centrum handlowe Westfield Arkadia zaprasza na moc letnich wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, które rozpoczęły się 23 czerwca i potrwają do 18 sierpnia 2022 roku. Co czwartek odbędzie się seans w ramach popularnego wśród widzów kina na leżakach. Za każdym razem wyświetlony zostanie inny film, tak więc do obejrzenia będzie dziewięć pozycji. W dniach: 30 lipca oraz 6 i 13 sierpnia będzie można wziąć udział w koncercie grupy jazzowej JSP Ensemble. Udział zarówno w seansach, jak i koncertach jest bezpłatny. Dodatkowo każdego dnia na terenie centrum można zwiedzać galerię sztuki Ado-art, która prezentuje prace najwybitniejszych polskich i zagranicznych współczesnych artystów. Galeria jest nowym najemcą Westfield Arkadia.

W czasie wakacji centrum handlowe Westfield Arkadia organizuje wydarzenia kulturalne oraz rozrywkowe dla klientów, którzy spędzają lato w mieście. Oferta jest różnorodna i dotyczy sztuki: filmowej, muzycznej i plastycznej – trafi więc w gusta wielu uczestników.

Chcemy, aby nasi klienci mogli znaleźć u nas rozrywkę i wydarzenia kulturalne na wysokim poziomie. W tym roku będzie można spotkać u nas profesjonalnych muzyków, którzy wykonają lubiane piosenki z najpopularniejszych polskich filmów i seriali oraz klasyki muzyki popularnej i jazzowej. Kino na leżakach to radość z oglądania filmów pod chmurką. Zapraszamy na starannie dobrany repertuar – wiele filmów, które wyświetlimy, zdobyło Oscary. Na wielbicieli polskiej i zagranicznej sztuki współczesnej czeka z kolei galeria Ado-art, czyli nowy najemca naszego centrum mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Kino letnie na terenach zielonych przed Westfield Arkadia

W repertuarze kina letniego znalazły się różnorodne gatunki filmowe – od sensacji i kryminału przez dramaty i deszczowce po komedie. W tym roku kino letnie wystartowało 23 czerwca.Seanse odbywają się w każdy czwartek o godzinie 21:00 do 18 sierpnia. Ekran i leżaki znajdują się naprzeciwko głównego wejścia. Repertuar kinowy:

  • 23 czerwca – „Na rauszu” reż. Thomas Vinterberg
  • 30 czerwca – „Parasite” reż. Joon-ho Bong
  • 7 lipca – „Żelazna dama”, reż. Phyllida Lloyd
  • 14 lipca – „Poufne lekcje perskiego” reż. Vadim Perelman
  • 21 lipca – „Kobiety z 6. piętra” reż. Philippe Le Guay
  • 28 lipca – „Pomiędzy słowami” reż. Urszula Antoniak
  • 4 sierpnia – „Na noże” reż. Rian Johnson
  • 11 sierpnia – „Dżentelmeni” reż.Guy Ritchie
  • 18 sierpnia – „Jeźdźcy sprawiedliwości” reż. Anders Thomas Jensen
  • 25 sierpnia - Miasto 44" reż. Jan Komasa

Smak i zapach kawy z Costa Coffee

Podczas czerwcowych seansów dodatkową atrakcją będzie specjalna strefa partnera – Costa Coffee. Odwiedzający stoisko znajdą na nim wygodne leżaki, pufy, fotele, koce, gry i książki, a także będą mogli bezpłatnie spróbować wybranych napojów kawowych. Strefa wypoczynku Costa Coffee jest dostępna dla klientów od 17 czerwca do 1 lipca 2022 r.

Przyjemne dźwięki muzyki podczas koncertów jazzowych

Westfield Arkadia zaprasza także na koncerty jazzowe. Trzy razy, na specjalnie zbudowanej scenie, popłyną dźwięki popularnych przebojów z seriali i filmów polskich, a także klasyków muzyki popularnej. Koncerty zaplanowane na 30 lipca oraz 6 i 13 sierpnia o godzinie 18:00 wykona zespół JSP Ensemble. Styl tego kolektywu łączy w sobie płynnie: jazz, rock, funk, groovy beats, blues i pop. Taka kombinacja oznacza, że muzycy nie zamykają się w określonym gatunku muzyki, tylko śmiało eksperymentują i improwizują. Koncerty odbędą się na terenach zielonych przed Westfield Arkadia, a wstęp jest bezpłatny.

Galeria sztuki Ado-art nowym najemcą Westfield Arkadia

Dodatkową moc kulturalnych doznać zapewni także galeria sztuki Ado-art, która dołączyła pod koniec maja do grona najemców centrum Westfield Arkadia. Ado-art wystawia i oferuje na sprzedaż: obrazy, grafiki, fotografie i rzeźby, stworzone przez uznanych zagranicznych i polskich twórców, a także utalentowanych przedstawicieli młodego pokolenia. Galeria oferuje także dodatkowe usługi związane z prezentowaniem dzieł sztuki we wnętrzu: współpracę dekoratora wnętrz, wybór ram i profesjonalną oprawę. Galeria jest czynna codziennie, w godzinach otwarcia Westfield Arkadia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ