Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:56

Weekend na Żoliborzu: Podlewanie młodych owocówek, Targ Śniadaniowy i spacer wokół Cytadeli

Przed nami długi weekend. Przedstawiamy kilka propozycji na spędzenie wolnego czasu na Żoliborzu.

PODLEWAMY 40 nowych OWOCÓWEK jabłonie, grusze, śliwy i czereśnie + ogrodzenie dla kwiatów i inne

Właściwie tradycją się już stało to, że w Sadach cały czas coś się dzieje. Obecna pora roku i aura pogodowa są wymagająca dla drzew rosnących w parku. Niezbędna jest opieka choćby w postaci podlewania. Miłośnicy sadów przygotowali wcześniej nawóz z pokrzywy. Teraz trzeba nim podlać każde z 40 młodych owocówek. Organizatorzy wydarzenia apelują do mieszkańców, którzy mają zamiar przyjść by zabrali, ze sobą, jeżeli jest taka możliwość, swoje baniaczki albo butelki po wodzie.

Tego dnia będzie trzeba naszykować również kolejną porcję nawozu z pokrzywy. Będą potrzebne rękawiczki, sekatorki i nożyczki. „Część mamy, ale jak ktoś może niech weźmie” – informują organizatorzy.

Kolejnym zadaniem na ten dzień będzie wymiana prowizorycznego ogrodzenia rabaty kwietnej.

Dodatkowo będzie prowadzony przydział do opieki imiennej nad ubiegłorocznymi nasadzeniami

Kiedy? – Czwartek, 16 czerwca o godz. 11.00
Gdzie? – Zbiórka przy placu zabaw

Dzień dla mamy i dziecka - darmowe aktywności i atrakcje dla każdego na Żoliborzu

Od niedawna swoją działalność prowadzi Dharma, miejsce które stworzono z myślą dla kobiet. W sobotę dla tych, którzy zostają w mieście Dharma przygotowała wydarzenie z atrakcjami dla dzieci i nie tylko. W programie:
- atrakcje dla dzieci (malowanie buziek i skrecanie balonów dla dzieciaczków, zabawy sprawnościowe dla dzieci)
- atrakcje dla mam (12:30-13:00 - zumba, 13:30-14:00 - stretching)
- atrakcję dla mam z dziećmi (11:30 - 12:00 fitness z dzieckiem)

Kiedy? - Sobota, 18 czerwca o godz. 11.00
Gdzie? - Dharma Żoliborz

The Real Gone Tones | koncert back to 50's w Letnisku

Tym razem w ramach cotygodniowego cyklu czwartkowych przygrywek w Letnisku wystąpi zespół The Real Gone Tones. To warszawski band grający kawałki z nurtu rockabilly, rythm’n’blues z akcentami pochodzącymi z country, swing, jump bluesa. Mocno trzymają się lat 50-tych. Dążą do uzyskania autentycznego brzmienia z tamtego okresu, ciepłego, nieco surowego i zagotowującego krew jak żadna inna muzyka.

Kiedy? – Czwartek, 16 czerwca o godz. 19.30
Gdzie? – Letnisko Żoliborz

Opresyjny gigant. Cytadela Warszawska. Spacer z przewodnikiem

W najbliższą niedzielę odbędzie się spacer wokół (i po terenie) Cytadeli. Bohaterką spaceru będzie Cytadela, ale też jej więźniowie, spiskowcy, postaci znaczące, nierzadko wybitne… I czasy przed jej budową, kiedy Żoliborz był luksusowym rejonem pełnym willi i pałaców.

Podczas sobotniego spaceru będzie można poznać historię Cytadeli Aleksandrowskiej ustami jej więźniów. Uczestnicy dowiedzą się w jakich warunkach żyli, jak byli przesłuchiwani i kto mógł mieć przy sobie grzebień, a kto zegarek?

Kiedy? – Niedziela, 19 czerwca o godz. 17.00
Gdzie? – zbiórka przy ul. Dymińskiej 9/ róg Krajewskiego

Trening Low Pressure Fitness

W Centrum Lokalnym Żoliborz od jakiegoś czasu trwają zajęcia z Low Pressure Fitness. Jak czytamy to specjalnie opracowane ćwiczenia oddechowe, wywodzące się ze starożytnej jogi. Ich celem jest stonowanie pracy mięśni posturalnych, nauka efektywnego oddychania i niwelacja negatywnych skutków stresu oraz nadmiernego ciśnienia wywieranego na organy wewnętrzne złą postawą ciała i siedzącym trybem życia.

Zajęcia są przeznaczone właściwie dla każdego, a w szczególności dla osób, które cierpią na bóle kręgosłupa lub chcą zapobiec problemom z dnem miednicy. Zajęcia są również wskazane dla kobiet po ciąży albo tych, które się do niej przygotowują.

Zajęcia prowadzi Karol Kowalczyk, z wykształcenia magister fizjoterapii oraz certyfikowany trener personalny. Jego pasją jest oddech, a szczególnie bardzo specyficzny oddech, jakim jest oddech hipopresyjny. Dlatego został też instruktorem Low Pressure Fitness i jako jedyny w Polsce posiada w tym systemie 3 poziom.

Kiedy? – Sobota, 18 czerwca o godz. 10.30
Gdzie? – Centrum Lokalne Żoliborz

Targ Śniadaniowy i joga

W długi weekend nie zabraknie również Targu Śniadaniowego i wszystkich pyszności jakie są tam serwowane przez lokalnych wystawców. To wydarzenie skupione wokół jedzenia, ale z porcją wydarzeń towarzyszących. Właściwie nieodłącznym już elementem są zajęcia jogi przeznaczone zarówno dla dzieci i dorosłych. Wystarczy przyjść w wygodnym stroju, wziąć matę i butelkę wody.

Kiedy? – Sobota, 18 czerwca o godz. 10.00
Gdzie? – Targ Śniadaniowy


letnisko-zoliborz

letnisko-zoliborz

cwiczenia-z-oddychania

cwiczenia-z-oddychania

spacer-cytadela

spacer-cytadela

288415872_337815318511320_1705255838504683041_n

288415872_337815318511320_1705255838504683041_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.