Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 11:05

Recenzja Restauracji Street z Westfield Arkadia

Nieco na uboczu, tuż przy wejściu głównym do Westfield Arkadii znajduje się restauracja Street. Oferuje zróżnicowane menu z wybranymi daniami kuchni polskiej, amerykańskiej i europejskiej.

Street nie należy do strefy gastronomicznej Grand Kittchen, mieszczącej się na pierwszym piętrze. Restauracja jest zlokalizowana po prawej stronie od wejścia głównego, obok sklepu Victoria’s Secret.

Wystrój

Na pierwszy rzut oka widać, że restauracja powstała z połączenia pasji do gotowania i motoryzacji. Pierwsza litera w logo nawiązuje do krętej drogi lub toru wyścigowego. Na ścianach wiszą grafiki szybkich samochodów, a kilka srebrnych rur ma chyba nawiązywać do estetyki garażu. Kanapy i stoły przypominają mi za to styl amerykańskich barów z burgerami.

Przeczytaj również: Restauracja AZIA – recenzja lokalu w Westfield Arkadii

Ciekawe są grafiki samochodów naklejone na szklane szyby, odstające nieco od ściany. Sprawia to, że rzucają cienie, uzyskując ciekawy trójwymiarowy efekt.

Restauracja Street – recenzja smaku

Ponieważ w restauracji byłem w porze obiadowej, skorzystałem z oferty lunchowej, która zmienia się co tydzień. Każdego dnia obowiązuje inny zestaw w dwóch opcjach składający się z zupy oraz dania głównego. Serwowane dania zaliczają się do kuchni polskiej. Dodatkowo cały tydzień obowiązuje jeden specjalny zestaw. Aktualnie do 17 czerwca jest to fitness lunch w postaci grillowanego filetu z kurczaka, skropionego sosem chimchurri, podanego z ryżem białym i dzikim oraz mieszanką sałat i warzyw z sosem ziołowym.

Podczas mojej wizyty zestaw obiadowy składał się z zupy pomidorowej z makaronem, a do tego można było wybrać między doprawionym kurczakiem orientalnym a leniwymi z bułką na maśle i cynamonem. Wygrały leniwe. Za taki zestaw zapłacimy 26 złotych, a oferta obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 12-16. Oba dania były smaczne, lecz podane w pokojowej temperaturze.

Bardziej niż polskie dania smakował mi Street Burger (43,50 zł). W jego skład wchodzą: siekana wołowina, opiekana bułka, sos BBQ, sałata lodowa, krążki czerwonej cebuli, ogórek oraz plaster pomidora. W smaku był niezły. Zarówno warzywa, jak i mięso były dobrej jakości, a sos dawał bardzo dobry smak, choć nie nazwałbym go barbeque, a raczej „klasyczny”, ponieważ smakował jak klasyczna mieszanka ketchupu, majonezu, musztardy i kilku innych dodatków. Na talerzu dostajemy także frytki i surówkę colesław. Cena 43,50 to według mnie jednak nieco za dużo.

Przeczytaj również: Kuchnia Marche – recenzja jedzenia na wagę w Westfield Arkadii

Najlepsza według mnie była jednak lemoniada cytrynowa. Za litrowy dzbanek zapłacimy 25 zł, co uważam za dobrą cenę, patrząc na to, że w niektórych restauracjach cena za szklankę potrafi dobijać do 18 złotych. Smak, według mnie, idealnie balansował pomiędzy słodkością a kwaśnością. Jednak słomki, które dostajemy, są plastikowe, a nie papierowe. Dla osób myślących ekologicznie, może być to znaczący szczegół.

Podsumowanie – czy warto polecić Restaurację Street?

Atrakcyjnym rozwiązaniem są zestawy lunchowe, ponieważ korzystając z nich i biorąc małe picie, możemy zjeść dwudaniowy obiad w cenie do 35-40 zł. Burger był smaczny, ale, według mnie, drogi. Cenę kompensuje tu lemoniada cytrynowa, która jest dobra w smaku i w przystępnej cenie. Na koniec musimy jednak zapłacić dodatek za obsługę w wysokości 10% ceny zamówionego przez nas jedzenia.

Warto zaznaczyć także, że była to moja pierwsza wizyta w tej restauracji. Karta jest bogata, więc możliwe, że inne smaczne potrawy pozostały nieodkryte. Czekają jeszcze przystawki, naleśniki, sałaty i makarony.

Przeczytaj również: Max Premium Burgers w Westfield Arkadii – recenzja restauracji


street_wystroj2

street_wystroj2

street_wystroj

street_wystroj

street_burger

street_burger

street_lemoniada

street_lemoniada

street_pomidorowa

street_pomidorowa

street_leniwe

street_leniwe

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.