Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:29

Kuchnia Marche – recenzja jedzenia na wagę w Westfield Arkadii

Oprócz restauracji z ustalonym menu i porcjami, w Westfield Arkadii możemy zjeść jedzenie serwowane na wagę. Restauracja Kuchnia Marche oferuje zróżnicowane menu z kuchnią domową, a co dokładnie i ile chcemy zjeść, wybieramy sami ze szwedzkiego stołu.

Kuchnia Marche wyróżnia się na tle innych restauracji, ponieważ oferuje jedzenie na wagę. Serwują głównie dania kuchni polskiej, począwszy od zup, przez dania główne, sałatki i owoce.

Na czym to polega?

Wchodząc do restauracji bierzemy tacę z talerzem i przechodzimy wzdłuż baru mijając po kolei zupy, dania mięsne i bezmięsne, warzywa i sałatki, owoce oraz desery. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy ograniczać się do jednego dania, lecz w niskiej cenie możemy spróbować wielu rzeczy. Ogranicza nas jedynie apetyt.

Przeczytaj również: Max Premium Burgers w Westfield Arkadii – recenzja restauracji

Kuchnia Marche - recenzja smaku

Obiad zacząłem od zupy dnia (5,20 zł, niezależnie od wielkości porcji) – codziennie mamy do wyboru dwie. Podczas mojej wizyty mogłem wybrać między pieczarkową a botwinką – wziąłem tę pierwszą. Z boku dostępne są też dodatki – można więc dołożyć sobie np. makaronu. Jak wszystkie dania w Marche zupa nie była gorąca, lecz letnia i myślę, że akurat zmieniło to jej smak nieco na minus.

Jednak ten fakt przeszkadzał mi jedynie w zupie – ta raczej z założenia ma być gorąca. Pokojowa temperatura innych dań była zaletą, ponieważ od razu można zacząć je jeść. Zaznaczę, że dania nie są zimne, lecz jedynie lekko ciepłe, a więc idealne do rozpoczęcia jedzenia. Ich temperatura zależy też od momentu, w którym weźmiemy je na talerz, ponieważ kucharze na bieżąco gotują potrawy i dokładają te, które się kończą.

Aby wypróbować jak największej liczby dań, nakładałem małe porcje. Z budżetem 100 zł (choć użyłem zniżki studenckiej, o której napiszę dalej) zdołałem skosztować: zupę pieczarkową, schabowego, żeberka, pierogi z mięsem, pierogi ze szpinakiem, pierogi ukraińskie, naleśnika z serem, leniwe, filet z ryby, pulpeta w sosie, smażone warzywa, frytki, ryż, szpinak w śmietanie, fasolki i świeże owoce. Dobrałem do picia też shake’a truskawkowego (7,12 zł) i sok grapefruitowy (7,60 zł). Nie mogłem odpuścić także deseru w postaci panna cotty (6,80 zł).

Wszystkie dania były naprawdę dobre, lecz na wyróżnienie zasługują pierogi ze szpinakiem i żeberka. Pierogi są gotowane w wodzie i mają ciasto idealnej grubości. Żeberka to jedno z dań, które wziąłem zaraz po dołożeniu przez kucharza, przez co były ciepłe, a w środku miękkie.

Najlepszym aspektem są jednak świeże owoce – jest duży wybór i wszystkie są pyszne. Czuć tu dbałość o jakość jedzenia, a taki deser jest na pewno wiele lepszy dla zdrowia od słodkich ciast. Jednak można wziąć też inne desery, jak panna cotta, która również miała na wierzchu świeże owoce, a na dole także smaczny mus.

Przeczytaj również: Restauracje na Żoliborzu – zestawienie

Cena, zniżki i zero waste

Stałą ceną za wszystkie dania na wagę jest 5,79 zł/100 g. Dodatkowo płatne są zupy, desery i napoje. Pozwala to na najedzenie się za naprawdę małe pieniądze. Spokojnie zjemy tu obiad za 25 zł.

Najlepszą opcją są jednak zniżki. Oprócz -20% dla uczniów, studentów, seniorów i dużej rodziny, restauracja oferuje specjalne zniżki w celu nie marnowania jedzenia. Od 20:00 kuchnia przestaje gotować nowe rzeczy i zaczyna obowiązywać zniżka -20% na wszystko i dla każdego klienta. Od 20:30 zniżka wzrasta do -30%, a od 21:00 wynosi już -50%. Lokal otwarty jest do 22:00.

Dzięki temu rozwiązaniu restauracja stara się zminimalizować ilość wyrzucanego jedzenia. Jest także eko pod względem marnowania tworzyw sztucznych. Jeżeli chcemy zjeść na miejscu, nakładamy wszystko na normalne talerze i jemy normalnymi sztućcami, dzięki czemu nie marnuje się papier, czy plastik. Choć napoje nadal podawane są w plastikowych kubkach, słomki dostajemy papierowe.

Blisko natury możemy także poczuć się dzięki wystrojowi restauracji. Między stolikami stoją doniczki z kwiatami, a rośliny zwisają także z żyrandoli. Ściany lokalu przyozdobione są tapetami przedstawiającymi las.

Polecam Kuchnię Marche jako restaurację dla osób chcących zjeść szybki obiad, który nie jest fast foodem. Jedzenie jest naprawdę dobre, a dzięki temu, że sami decydujemy, ile chcemy zjeść, regulujemy też cenę, którą zapłacimy. Trzeba uważać jedynie na jedną psychologiczną sztuczkę, którą zauważyłem – talerze są nadzwyczajnie duże, zapewne w celu stworzenia iluzji, że nałożyliśmy sobie za mało.

Przeczytaj również: Zamiast na śmietnik trafią do potrzebujących


kuchnia_marche_bar3

kuchnia_marche_bar3

kuchnia_marche_bar2

kuchnia_marche_bar2

kuchnia_marche_zasady

kuchnia_marche_zasady

kuchnia_marche_bar

kuchnia_marche_bar

kuchnia_marche_talerz

kuchnia_marche_talerz

kuchnia_marche_znizka

kuchnia_marche_znizka

kuchnia_marche_wystroj

kuchnia_marche_wystroj

kuchnia_marche_cena

kuchnia_marche_cena

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.